eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa instalacji elementów wyposażenia oraz adaptacji urządzeń środowiskowych w pomieszczeniach, w których przechowywane są zwierzęta laboratoryjne w WIHE



Ogłoszenie z dnia 2025-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa instalacji elementów wyposażenia oraz adaptacji urządzeń środowiskowych w pomieszczeniach, w których przechowywane są zwierzęta laboratoryjne w WIHE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY INSTYTUT HIGIENY I EPIDEMIOLOGII IMIENIA GENERAŁA KAROLA KACZKOWSKIEGO

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010190547

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Kozielska 4

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 01-163

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.klinge@wihe.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wihe.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie biotechnologii

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00531222

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00530200

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.7. Dodatkowy kod CPV

Przed zmianą:

Po zmianie:
Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.5. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:

Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w odniesieniu do następujących jej postanowień:
1) terminu wykonania Umowy - o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót w przypadku:
a) wystąpienia wad dokumentacji technicznej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania Umowy,
b) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej na polecenie Zamawiającego,
c) niemożliwego do przewidzenia wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. Podstawą dokumentującą zaistnienie zdarzenia wynikającego z warunków atmosferycznych będzie w szczególności informacja z Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej potwierdzona przez inspektora nadzoru inwestorskiego,
d) konieczności wykonania robót dodatkowych w zakresie niezbędnym dla prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy,
e) zwłoki w uzyskaniu przez Wykonawcę wymaganych pozwoleń, uzgodnień lub opinii właściwych podmiotów i organów niezbędnych do realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
f) zmiany technologii, użytych materiałów i sprzętu w czasie wykonywania Umowy w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego korzystnych w sytuacjach niezależnych od Wykonawcy.
2) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, określonego w § 10 ust. 1 Umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie trwania Umowy.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, skutkujących niemożnością dotrzymania umownego terminu zakończenia robót, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 3, Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na piśmie propozycję przedłużenia terminu wykonania Umowy wraz z opisaniem powyższych okoliczności i uzasadnieniem. Zamawiający ma prawo zmodyfikować propozycję zgłoszoną przez Wykonawcę dotyczącą terminu, stosownie do opisanych okoliczności.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.