Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00515264/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu w ramach „Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych” – Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BEŁCHATÓW REPREZENTOWANE PRZEZ PREZYDENTA MIASTA BEŁCHATOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001232830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 1
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447335137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.belchatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchatow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12080641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu w ramach „Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych” – Etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1153c084-9524-4394-8945-cfeceed309fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00531135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021761/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa sprzętu w ramach „Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych” – Etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515264
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZ.271.27.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 258556,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy jest zakup i dostawa fabrycznie nowych osuszaczy przeznaczonych do technicznego osuszania pomieszczeń, ścian, posadzek oraz usuwania skutków zalania i powodzi. Urządzenia mają być przystosowane do pracy w warunkach interwencyjnych, przemysłowych i budowlanych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- zakup i dostawę 9 osuszaczy o wydajności 50-70 l
- zakup i dostawę 25 osuszaczy o wydajności 80-100 l
- zakup i dostawę 10 nagrzewnic przemysłowych.
Zadanie realizowane w ramach „Programu OLiOC w 2025 na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych”. W dniu 15 października 2025 r. Miasto Bełchatów podpisało z Wojewodą Łódzkim umowę nr WBiZK/241/2025/W o przyznanie dotacji celowej na realizację Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego dla realizacji zamówienia przedstawione zostały w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39721310-8 - Ogrzewacze powietrza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39721320-1 - Osuszacze powietrza
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 13.11.2025 r. do godz. 08.00 wpłynęły dwie oferty. Kryterium oceny ofert przyjęto: „Cena” (C) – waga 60%, „Długość okresu gwarancji” (G) – waga 40%.Oferta Nr 1 - TRONUS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
UL. ORDONA 2A
01-237 WARSZAWA
Oferowana cena brutto: 942 314,00 zł
Oferta Nr 2 - ABC KOMPRESORY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
UL. SOSNOWA 7
43-100 TYCHY
Oferowana cena brutto: 178 411,50 zł
Podstawą prawną unieważnienia przedmiotowego postępowania jest art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W toku prowadzonego postępowania, już po czynności otwarcia ofert Zamawiający zauważył, że w dokumentach zamówienia, tj. umowa, Formularz ofertowy (Załącznik Nr 2 do umowy), Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 3 do umowy), występują rozbieżności w ilościach asortymentu.
W umowie oraz w Formularzu ofertowym wskazano następujące ilości asortymentu:
1. Osuszacze o wydajności 50-70 l szt. 9
2. Osuszacze o wydajności 80-100 l szt. 25
W Opisie przedmiotu zamówienia natomiast wskazano następujące ilości asortymentu:
1. Osuszacze o wydajności 50-70 l szt. 25
2. Osuszacze o wydajności 80-100 l szt. 9
Dokumentacja obarczona jest więc wadą, w wyniku której zachodzi konieczność wprowadzenia zmian w dokumentach zamówienia.
A zatem, wystąpienie powyższej wady odnosi realny wpływ na wynik postępowania, w tym także na wybór najkorzystniejszej oferty.
Z uwagi na wskazane powyżej rozbieżności, zaistniała nieusuwalna wada postępowania, co uniemożliwia także zawarcie ważnej umowy. Na tym bowiem etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego niemożliwe jest usunięcie wady poprzez dokonanie zmiany Załącznika Nr 2 do umowy - Opisu przedmiotu zamówienia. Po upływie terminu składania ofert nie można bowiem zmieniać, poprawiać ani uzupełniać SWZ. Postępowanie obarczone jest błędem niemożliwym do usunięcia.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie. A zatem zostały spełnione przesłanki zawarte w art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, skutkujące koniecznością unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178411,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 942314,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Dostawa warzyw i owoców
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Bełchatowa
- Dostawa odczynników do wykonywania analiz z zakresu biochemii klinicznej i immunochemii oraz materiałów i sprzętu pomocniczego wraz z dzierżawą systemu konsolidującego te badania dla potrzeb ZDL
- Dostawa immunoglobuliny ludzkiej do programu lekowego - leczenie immunoglobulinami chorób neurologicznych
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z wykupem nowych samochodów na potrzeby PGM Sp. z o. o. w Bełchatowie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych"-(Część I-terminale satelitarne wraz z pakietem danych, Część II-zasilacze awaryjne)
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia magazynowego oraz sprzętu ratowniczego i ochronnego na potrzeby OLiOC na terenie gminy Stare Babice
- Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw na terenie Gminy Rzekuń
- Dostawa nagrzewnic olejowych
- Zakup i dostawa sprzętu do realizacji zadań ochrony ludności cywilnej na potrzeby Gminy Wieliszew w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025 -2026 w podziale na 15 części
- Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. "Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez działania z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej".
- IR.ZP.271.40.2025 Dostawa nagrzewnic elektrycznych i osuszaczy powietrza w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Ogrzewacze powietrza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





