Og³oszenie z dnia 2025-11-13
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i wyposa¿enie budynku przy ul. Mo¶cickiego w P³ocku na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Centrum Wsparcia Spo³ecznego”, zlokalizowanego przy ul. Mo¶cickiego 27 w P³ocku”...
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA - MIASTO P£OCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://nowybip.plock.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i wyposa¿enie budynku przy ul. Mo¶cickiego w P³ocku na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Centrum Wsparcia Spo³ecznego”, zlokalizowanego przy ul. Mo¶cickiego 27 w P³ocku”...
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0826ef49-6a3f-46d0-b7aa-d0b0443c0f09
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00530497
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00038349/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.63 Przebudowa i wyposa¿enie budynku przy ulicy Mo¶cickiego w P³ocku na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Centrum Wsparcia Spo³ecznego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Inwestycja realizowana jest w ramach projektu pn. „Przebudowa i wyposa¿enie budynku przy ul. Mo¶cickiego w P³ocku na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Centrum Wsparcia Spo³ecznego” wspó³finansowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021 - 2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12097533.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1209753
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu jest:
a) Platforma, dostêpna pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1209753
i formularz Wy¶lij wiadomo¶æ (dostêpny na stronie postêpowania).
Uwaga! Komunikat Wy¶lij wiadomo¶æ nie s³u¿y do sk³adania ofert.
b) przetargi@plock.eu w sytuacjach awaryjnych np. nie dzia³ania Platformy.
Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie, a nie za po¶rednictwem email.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zosta³y w Regulaminie Platformy.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy na Platformie zosta³ podany w instrukcji dla Wykonawców.
5. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy rekomenduje przesy³anie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip .7Z.
7. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji podpisów.
8. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
9. O¶wiadczenia sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10. Forma dokumentów zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z zapisami Dzia³u III - Projektowane postanowienia umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.122.2025/AS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizacjê projektu i robót budowlanych (formu³a zaprojektuj i wybuduj) dla inwestycji pn. „Przebudowa i wyposa¿enie budynku przy ul. Mo¶cickiego w P³ocku na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Centrum Wsparcia Spo³ecznego”. Zakres rzeczowy obejmuje roboty budowlane zwi±zane z przebudow±, rozbudow±, zmian± sposobu u¿ytkowania budynku przy ul. Mo¶cickiego w P³ocku na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Centrum Wsparcia Spo³ecznego wraz z niezbêdnym wyposa¿eniem, obejmuj±cym Dom dziennego pobytu dla osób w wieku 60+ oraz 10 mieszkañ wspomaganych i 6 mieszkañ o statusie mieszkañ komunalnych.
Projekt obejmuje zakresy:
Zakres I - wykonanie Dokumentacji projektowej.
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji, uzgodnieñ, opinii, odstêpstw oraz uzyskanie w³a¶ciwej zgody/zgód organu administracji architektoniczno-budowlanej zezwalaj±cej na wykonanie robót budowlanych, tj. pozwolenia na budowê, skutecznego zg³oszenia zamiaru wykonania budowy lub robót budowlanych nie wymagaj±cych pozwolenia na budowê, w zale¿no¶ci co bêdzie w³a¶ciwe, a je¿eli bêdzie taka konieczno¶æ lub potrzeba, uzyskanie wiêcej ni¿ jednej takiej zgody dla robót budowlanych zwi±zanych z przebudow± i rozbudow± budynku przy ul. Mo¶cickiego na potrzeby Centrum Wsparcia Spo³ecznego.
Zakres II - Wykonanie robót budowlano - monta¿owych inwestycji wynikaj±cych z Zakresu I oraz sporz±dzenie i przekazanie Zamawiaj±cemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjn± inwentaryzacj± powykonawcz± wraz z za¶wiadczeniem w³a¶ciwego operatora systemu dystrybucji (OSD), potwierdzaj±cym przy³±czenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej, tj. prawid³ow± produkcjê energii elektrycznej i wspó³pracê mikroinstalacji z systemem elektroenergetycznym oraz skutecznym zawiadomieniem w³a¶ciwej terenowo jednostki Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej o zakoñczeniu robót przy instalacji fotowoltaicznej, tj. potwierdzeniem wykonania mikroinstalacji zgodnie z przepisami p.po¿. oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiaj±cemu zgody/zgód w³a¶ciwego organu nadzoru budowlanego na u¿ytkowanie Inwestycji.
Zakres III - nadzór autorski
W ramach realizacji Przedmiotu Umowy oraz w ramach wynagrodzenia okre¶lonego w §13 ust. 2 pkt 3 Umowy, Wykonawca zobowi±zany jest do pe³nienia Nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi na podstawie Dokumentacji projektowej - wg zasad okre¶lonych w Umowie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45262520-2 - Roboty murowe
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Zamawiaj±cy wymaga aby:
1) Wykonawca wykaza³, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
a) jedn± dokumentacjê projektowo-kosztorysow± przebudowy, rozbudowy lub budowy budynku kubaturowego o powierzchni u¿ytkowej min. 400 m2 wraz z uzyskaniem w³a¶ciwej zgody organu administracji architektoniczno-budowlanego,
b) jedn± dokumentacjê projektowo-kosztorysow± monta¿u instalacji fotowoltaicznej o mocy szczytowej równej lub powy¿ej ~30 kW,
c) jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na przebudowie, rozbudowie lub budowie budynku o powierzchni u¿ytkowej nie mniejszej ni¿ 400 m²,
d) jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na dostawie, monta¿u i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznej o mocy szczytowej równej lub powy¿ej 30 kWp, która zosta³a przy³±czona do sieci operatora systemu dystrybucyjnego elektroenergetycznego.
2) Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia publicznego minimum:
a) jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ*,
b) jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci architektonicznej bez ograniczeñ*,
c) jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ*,
d) jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ*,
e) jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych bez ograniczeñ*,
f) jedn± osobê posiadaj±c± tytu³ zawodowy nadany absolwentowi uczelni wy¿szej kierunku architektura krajobrazu po ukoñczeniu studiów in¿ynierskich oraz do¶wiadczenie zawodowe minimum 3 - letnie przy projektowaniu,
g) jedn± osobê posiadaj±c± udokumentowane do¶wiadczenie w realizacji inwentaryzacji dendrologicznej legitymuj±c± siê wykszta³ceniem kierunkowym:
- 1 rok do¶wiadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i le¶nictwo;
lub
- 2 lata do¶wiadczenia zawodowego dla osób:
◦ absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i le¶nictwo,
◦ technik architektury krajobrazu,
◦ absolwent kierunków przyrodniczych takich jak: ochrona ¶rodowiska, biologia lub ekologia.
lub
- 4 lata do¶wiadczenia zawodowego – absolwenci innych kierunków studiów lub kursów zawodowych dotycz±cych prac z drzewami,
h) jedn± osobê posiadaj±c± udokumentowane do¶wiadczenie w realizacji projektów (planu) ochrony zieleni legitymuj±c± siê wykszta³ceniem kierunkowym:
- 2 lata do¶wiadczenia zawodowego – inspektor nadzoru terenów zieleni lub drzew, legitymuj±cy siê ukoñczonym kursem z tego zakresu;
lub
- 3 lata do¶wiadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i le¶nictwo;
lub
- 4 lata do¶wiadczenia zawodowego – absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i le¶nictwo,
i) jedn± osobê posiadaj±c± udokumentowane do¶wiadczenie w realizacji operatu dendrologicznego legitymuj±c± siê wykszta³ceniem kierunkowym:
- 2 lata do¶wiadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i le¶nictwo;
lub
- 3 lata do¶wiadczenia zawodowego dla osób:
◦ absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i le¶nictwo,
◦ technik architektury krajobrazu,
◦ absolwent kierunków przyrodniczych takich jak: ochrona ¶rodowiska, biologia lub ekologia,
lub
- 4 lata do¶wiadczenia zawodowego – absolwenci innych kierunków studiów lub kursów zawodowych dotycz±cych prac z drzewami.
j) jedn± osobê, która przygotuje ekspertyzê ornitologiczn± i chiropterologiczn± bêd±c± cz³onkiem ogólnokrajowego stowarzyszenia przyrodniczego,
k) jedn± osobê, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ*, posiadaj±c± co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji Kierownika budowy lub kierownika robót bran¿y konstrukcyjno-budowlanej,
l) jedn± osobê, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ*, posiadaj±c± co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika robót bran¿y elektrycznej,
³) jedn± osobê, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ*, posiadaj±c± co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika robót bran¿y sanitarnej.
*Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce w/w uprawnieniom, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust.1 ustawy Prawo budowlane, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych, tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 roku oraz w rozumieniu art. 20a ust 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
1) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi/ odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Inne dokumenty do³±czane do oferty:1) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów.
2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi.
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik Nr 3 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. /je¿eli dotyczy/.
4) O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia – Za³±cznik Nr 4 do SWZ /je¿eli dotyczy.
5) Potwierdzenie wniesienia wadium je¿eli jest w innej formie ni¿ pieniê¿na.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 60 000,00 z³ do up³ywu terminu sk³adania ofert.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna:1) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spe³niaæ wymagania:
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) sk³adaj±:
- Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia na jednym formularzu wskazuj±c w jakim zakresie ka¿dy z nich spe³nienia warunki udzia³u w postêpowaniu
lub
- pe³nomocnik w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia na jednym formularzu.
W przypadku sk³adania o¶wiadczenia na osobnych formularzach, z tre¶ci wszystkich z³o¿onych o¶wiadczeñ musi jednoznacznie wynikaæ, ¿e wykonawcy wspólnie spe³niaj± wszystkie wymagane warunki udzia³u w postêpowaniu.
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 sk³ada:
- ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu)
lub
- pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z Wykonawców osobno.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami Dzia³u III - Projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-28 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma, dostêpna pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1209753
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-27
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Pe³na nazwa zadania: „Przebudowa i wyposa¿enie budynku przy ul. Mo¶cickiego w P³ocku na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Centrum Wsparcia Spo³ecznego”, zlokalizowanego przy ul. Mo¶cickiego 27 w P³ocku” - formu³a zaprojektuj i wybuduj.2. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu pn. „Przebudowa i wyposa¿enie budynku przy ul. Mo¶cickiego w P³ocku na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Centrum Wsparcia Spo³ecznego” wspó³finansowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021 - 2027.
3. Termin realizacji Przedmiotu Umowy: 18 miesiêcy od dnia zawarcia Umowy, w tym:
1/ Zakres I - Dokumentacja projektowa:
a) wykonanie i przekazanie Zamawiaj±cemu Dokumentacji projektowej, w tym Pozwolenia na budowê/Zg³oszenia robót - w terminie 8 miesiêcy od dnia zawarcia Umowy,
b) wykonanie i przekazanie Zamawiaj±cemu Koncepcji, Audytu energetycznego, Projektu technologii, Bilansów zapotrzebowania mediów oraz inwentaryzacji zieleni, Projektu ochrony zieleni wraz z geodezyjnym naniesieniem zinwentaryzowanych ro¶lin (z wyznaczeniem ich stref SOD) – 2 miesi±ce od daty zawarcia Umowy.
2/ Zakres II, w tym Roboty budowlane:
a) rozpoczêcie Robót budowlanych - od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego Dokumentacji projektowej i przekazaniu terenu budowy, z zastrze¿eniem lit. b) poni¿ej,
b) wykonanie i przekazanie Zamawiaj±cemu ekspertyzy ornitologicznej i ekspertyzy chiropterologicznej w zakresie wystêpowania ptaków gatunków chronionych i nietoperzy w budynku przy ul. Mo¶cickiego 27, który jest objêty Przedmiotem Umowy, o których mowa w §5 ust. 2 pkt 3) Umowy – co najmniej 21 dni przed planowanym rozpoczêciem Robót budowanych.
Roboty budowlane bêd± mog³y byæ rozpoczête po wykonaniu i przekazaniu Zamawiaj±cemu opracowañ, tj. ekspertyzy ornitologicznej i ekspertyzy chiropterologicznej oraz po ich akceptacji przez Zamawiaj±cego, a w przypadku konieczno¶ci uzyskania przez Wykonawcê zezwoleñ od Regionalnej Dyrekcji Ochrony ¦rodowiska (RDO¦) w przedmiocie odstêpstwa od zakazów w stosunku do dziko wystêpuj±cych zwierz±t objêtych ochron± w celu realizacji prac budowlanych – po uzyskaniu przez Wykonawcê i przed³o¿eniu Zamawiaj±cemu ww. zezwoleñ.
Nadto, warunkiem rozpoczêcia robót budowlanych, jest zabezpieczenie zieleni na warunkach i zasadach okre¶lonych w zaakceptowanym przez Zamawiaj±cego Projekcie ochrony zieleni, tj. przed rozpoczêciem robót, nale¿y zabezpieczyæ ro¶linno¶æ znajduj±c± siê w obszarze planowanej do realizacji Inwestycji, zgodnie z opracowanym i zaakceptowanym przez Zamawiaj±cego Projektem ochrony zieleni.
c) zakoñczenie realizacji Robót budowlanych – Zakres II, tj. zakoñczenie robót budowlanych, potwierdzone wpisem do dziennika/ów budowy kierownika budowy i przekazanie Zamawiaj±cemu kompletnej Dokumentacji powykonawczej, tj. wraz z geodezyjn± inwentaryzacj± powykonawcz± – 17 miesiêcy od dnia zawarcia Umowy.
d) zakoñczenie realizacji Przedmiotu Umowy, tj. przekazanie Zamawiaj±cemu Za¶wiadczenia w³a¶ciwego operatora systemu dystrybucji (OSD), potwierdzaj±cego przy³±czenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej, tj. prawid³ow± produkcjê energii elektrycznej i wspó³pracê mikroinstalacji z systemem elektroenergetycznym, Zawiadomienia PSP, tj. potwierdzenia wykonania mikroinstalacji zgodnie z przepisami p.po¿. oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiaj±cemu zgody/zgód w³a¶ciwego organu nadzoru budowlanego na u¿ytkowanie Inwestycji – 1 miesi±c od terminu okre¶lonego w lit. c) powy¿ej.
3/ Zakres III – Nadzór autorski – w terminach okre¶lonych w §8 Umowy.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego Urzêdu Pracy w P³ocku w 2026 roku
- Przebudowa i wyposa¿enie budynku przy ul. Mo¶cickiego w P³ocku na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Centrum Wsparcia Spo³ecznego", zlokalizowanego przy ul. Mo¶cickiego 27 w P³ocku"...
- Realizacja w 2026 roku na terenie miasta P³ocka programu identyfikacji i rejestracji psów (...)
- Zakup sprzêtu do diagnostyki patomorfologicznej dla Zak³adu Patomorfologii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w P³ocku w ramach programu Narodowej Strategii Onkologicznej.
- Wykonywanie czynno¶ci weterynaryjnych w odniesieniu do kotów wolno ¿yj±cych (dzikich) i samic psów/kotów w³a¶cicielskich Gminy Miasto P³ock
- Dostawa akcesoriów i sprzêtu elektrycznego w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej na rok 2025.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Pawilonu rekreacyjno-sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± oraz monta¿em fotowoltaiki i pomp ciep³a.
- Przebudowa placu zabaw przy ¯³obku Publicznym w Szczytnej
- Budowa o¶wietlenia dróg gminnych na terenie Gminy ¦wilcza w 2025 r. Etap II
- Roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie drogi powiatowej 2330Z m. Ró¿ewo od skrzy¿owania do m. Skrzatusz do skrzy¿owania do m. Przybkowo
- Dostosowanie i remont piwnicy w Starostwie Powiatowym w Otwocku przy ul. Komunardów 10 z przeznaczeniem na magazyn - etap II, wylanie posadzki
- Budowa drogi le¶nej DSD 08-03-0189 wraz z przebudow± drogi o nr inw. 220/918 w Le¶nictwie Jeziora
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





