Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00385583/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont obiektu strażnicy jednostki ratowniczo-gaśniczej.
Dostawa i montaż bram segmentowych w JRG PSP Nr 2 w Pile.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pile
1.3.) Oddział zamawiającego: KP PSP Piła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570797988
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 1
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppsppila@psp.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/kppsp-pila,
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/1163019/0/0/0/11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont obiektu strażnicy jednostki ratowniczo-gaśniczej.Dostawa i montaż bram segmentowych w JRG PSP Nr 2 w Pile.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51379171-c163-4b21-bc09-0eaa0acb09b2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091458/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont obiektu strażnicy jednostki ratowniczo-gaśniczej. Dostawa i montaż bram segmentowych w JRG PSP Nr 2 w Pile.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00385583
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje wykonanie następujących prac:
dostawę i montaż 7 bram segmentowych Wymiary ( SxW) 3500 x 3750 mm Hörmann lub równoważne.
dostawę i montaż 1 bramy segmentowej z drzwiami przejściowymi Wymiary ( SxW) 3500 x 3750 mm Hörmann lub równoważne.
Płyta bramy:
Ocieplane segmenty stalowe, wykonane z ocynkowanej ogniowo z blachy stalowej, ocieplane pianką PU, z zewnątrz i wewnątrz zabezpieczone przed przytrzaśnięciem palców, krańcowe kątowniki stalowe i uszczelka progowa z EPDM
z uszczelkami między segmentowymi i uszczelka nadproża z EPDM. Wysokość segmentów bramy 625/750 mm
Przeszklenie:
Rama przeszklenia ściskane profile zamknięte z eloksalowanego aluminium, z zewnątrz i wewnątrz zabezpieczone przed przytrzaśnięciem palców, krańcowe kątowniki stalowe wysokość przeszklenia ok 750 mm liczba pól na każda ramę 3 szt. wypełniona potrójna przezroczysta szybą z tworzywa sztucznego , (S3) 26 mm z powłoka DURATEC wysoce odporna na zarysowania. Rama przeszklenia z zewnątrz i wewnątrz zagruntowana farbą na bazie poliestru metodą na mokro w kolorze RAL 3000 czerwony.
Powierzchnia:
Z zewnątrz i wewnątrz zagruntowane farbą na bazie poliestru metoda na mokro w kolorze RAL 3000 czerwony z zewnątrz przetłoczenia L Micrograin, od wewnątrz w strukturze Stucco. Przy szybowe szyby mocujące w kolorze ramy przeszklenia
Napęd i wyposażenie bramy:
Napęd WA 500 400V, 50 Hz stopień ochrony IP65 prędkość otwierania 265 mm/s, sterowanie mikroprocesorowe w oddzielnej obudowie ze zintegrowanym sterownikiem foliowym. Otwierania – stop zamykanie , zamek 7 segmentowy wyświetlacz regulowany ogranicznik mocy . stopień ochrony IP 65 automatycznie zamykanie.
Drzwi przejściowe;
Wykonane ze stali nierdzewnej bez wystającego progu, z samozamykaczem, klamka, zamek, szerokość 940 mm, wysokość światła przejścia 2205 mm. Próg ze stali nierdzewnej.
Wyposażenie dodatkowe:
Do każdej bramy należy dostarczyć i zaprogramować po dwa piloty, ręczny łańcuch awaryjnego otwierania , odbiornik , nadajnik, fotokomórkę, płyta do zaprogramowania, systemu RWA, szybki system rozryglowania bramy dla straży pożarnej, lampa sygnalizacyjna LED 230 V AC czerwono-zielona.
Do 4 bram należy doprowadzić instalację elektryczną wraz z osprzętem ze skrzynki elektrycznej znajdującej się w garażu. Przewody należy ułożyć w korytku kablowym perferowanym po montażu należy przeprowadzić niezbędne badania elektryczne.
Do czterech bram należy zastosować sterownik umożliwiający otwieranie bram
z poziomu punktu alarmowego.
Wykonawca musi objąć każdą bramę przeglądami serwisowymi zgodnie z zaleceniami producenta przez okres min.1 roku.
Z demontowanych bram należy zdemontować napędy i przekazać zamawiającemu
Należy wykonać również wszelkie niezbędne obróbki tynkarsko malarskie w obrębie bram po ich wymianie.
- Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu prowadzonych prac utrzymania na terenie robót porządku oraz zobowiązany będzie do utylizacji we własnym zakresie
i na własny koszt zdemontowanych bram ( bez napędów elektrycznych) oraz odpadów pozostałych w wyniku prowadzonych prac.
- wykonawca, w celu złożenia oferty powinien odbyć wizję lokalną oraz osobiście wykonać obmiary niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421148-3 - Instalowanie bram
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279788,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279788,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279788,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAC Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992797210
7.3.3) Ulica: Walczaka 31
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279788,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Dostawa sprzętu informatycznego
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO OBIEKTÓW I USŁUG SPORTOWO - REKREACYJNYCH DLA PRACOWNIKÓW, OSÓB TOWARZYSZĄCYCH PRACOWNIKÓW I DZIECI PRACOWNIKÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W PILE
- WYROBY J.U. DO ELEKTROCHIRURGII I OPERACJI LAPAROSKOPOWEJ II
- Przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu: Akcja edukacja -podniesienie wiedzy i kompetencji uczniów szkół podstawowych ZIT MOF Piły z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego łączącego osiedle Motylewo z centrum miasta Piły
- Roboty budowlane II piętra w Starostwie Powiatowym w Pile
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej obiektu Szkoły Podstawowej w Glinach Małych wraz z instalacją urządzeń OZE oraz wymianą źródła ciepła
- Wymiana opraw oświetlenia drogowego na majątku Gminy Kołobrzeg z sodowych na oprawy w technologii LED w miejscowości Bogucino i Przećmino
- DOSTOSOWANIE KUCHNI W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 DO OBOWIĄZUJĄCYCH WYMOGÓW SANITARNYCH
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń dawnej stołówki w budynku internatu ZS im. Władysława Szybińskiego w Cieszynie na zaplecze sanitarno-szatniowe.
- Remont Sali szkoleniowej w JRG Gliwice
- Budowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





