eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozimek"Wykonanie nawierzchni asfaltowej ulicy Przemys³owej w Ozimku"



Og³oszenie z dnia 2025-11-13

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Wykonanie nawierzchni asfaltowej ulicy Przemys³owej w Ozimku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA OZIMEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413202

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jana Dzier¿ona 4B

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ozimek

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugim.ozimek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ozimek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie nawierzchni asfaltowej ulicy Przemys³owej w Ozimku”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0462c7f0-5772-4c12-be5b-5b276016d0cc

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00529606

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00032230/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.20 Wykonanie nawierzchni asfaltowej ulicy Przemys³owej w Ozimku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0462c7f0-5772-4c12-be5b-5b276016d0cc

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513) przy u¿yciu Portalu e-Zamówienia, który dostêpny jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/ , ePUAPu dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poprzez pocztê elektroniczn± adres e-mail: przetargi@ugim.ozimek.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Zamawiaj±cy nie przewiduje innego sposobu komunikacji z Wykonawc± poza ¶rodkami komunikacji elektronicznej.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania, sk³adania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ zosta³y szczegó³owo opisane w Regulaminie korzystania z systemu e-Zamówienia.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dostêpnych na portalu e-Zamówienia formularzy wynosi 150 MB.
5. Wiadomo¶ci przekazywane droga elektroniczn± powinny w sposób jednoznaczny wskazywaæ nr postêpowania oraz dane identyfikuj±ce wykonawcê.
6. Formaty plików musz± byæ zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjno¶ci ROZPORZ¡DZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2024. poz.773). Zamawiaj±cy nie dopuszcza przesy³ania plików w nastêpuj±cych formatach:
1) - .com
2) - .exe
3) - .bat
4) - .msi.
7. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP, portalu e-Zamówienia, lub na podany adres e-mail.
8. Ka¿da oferta musi byæ zaszyfrowana. Szyfrowanie ofert nastêpuje automatycznie na portalu e-Zamówienia.
9. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w jêzyku polskim.
10. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym po¶wiadczaj±c zgodno¶æ odzwierciedlenia cyfrowego z orygina³em dokumentów w postaci papierowej.
11. Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie do oferty katalogu elektronicznego
12. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ.
13. Do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, wszystkie dokumenty wskazane w SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nastêpnie zaszyfrowaæ wraz z plikami stanowi±cymi ofertê.
14. Osob± do kontaktu i porozumiewania siê z wykonawcami jest:
1) w sprawach dotycz±cych przedmiotu zamówienia:
Katarzyna Szczemirska k.szczemirska@ugim.ozimek.pl tel. 77 46 22 851
2) w sprawach dotycz±cych procedury przetargowej:
Agata Kekin a.kekin@ugim.ozimek.pl tel. 77 46 22 862
15. Zamawiaj±cy nie przewiduje:
1) wizji lokalnej,
2) zebrania wykonawców.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): . Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Ozimka, Urz±d Gminy i Miasta w Ozimku przy ul. Ks. Jana Dzier¿ona 4 B , 46 – 040 Ozimek;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Ozimek jest Artur Cie¶lik, z którym skontaktowaæ siê mo¿na – mail: iod@ugim.ozimek.pl . Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „ „Wykonanie nawierzchni asfaltowej ulicy Przemys³owej w Ozimku” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.30.2025.AK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem opracowania jest przebudowa odcinka drogi ul. Przemys³owej, która
na przedmiotowym odcinku posiada jezdniê szeroko¶ci 3,0 m – 3,5 m o nawierzchni t³uczniowej..
2. Szczegó³owy zakres rzeczowy robót, parametry techniczne, konstrukcje nawierzchni, rozwi±zania materia³owe oraz inne elementy okre¶la dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary, które stanowi± integraln± czê¶æ opisu zamówienia i s± za³±cznikiem do postêpowania przetargowego.
3. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania robót zgodnie z ww. dokumentacj±, przepisami techniczno-budowlanymi, normami, zasadami wiedzy technicznej
i warunkami Prawa budowlanego.
4. Na ca³ej d³ugo¶ci planowanej inwestycji jest ju¿ wykonane korytowanie i warstwy podbudowy. W zakresie powy¿szego zadania jest wykonanie nastêpuj±cych robót:
1) dosypanie 3 cm warstwy kruszywa bazaltowego o frakcji od 0 do 31,5mm i zagêszczenie go, a nastêpnie wykonanie dwóch warstw asfaltu – zgodnie z dokumentacj± projektow± (wi±¿±ca i ¶cieralna – grubo¶ci w dokumentacji) oraz wykonanie poboczy.
5. Wykonawca jest zobowi±zany do spe³nienia warunków dotycz±cych zatrudniania osób na umowê o pracê przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia okre¶lonych szczegó³owo w umowie i szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie powy¿ej.
6. Zamawiaj±cy nie okre¶la kluczowych czê¶ci zamówienia, które maj± byæ wykonane przez Wykonawcê.
7. W przypadku zastosowania materia³ów, urz±dzeñ, wyrobów lub rozwi±zañ równowa¿nych, Wykonawca zobowi±zany jest do ich wskazania w ofercie oraz do z³o¿enia wraz z ofert± kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e oferowane rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± wymagania Zamawiaj±cego opisane w przedmiocie zamówienia. Rozwi±zania równowa¿ne musz± posiadaæ parametry techniczno-eksploatacyjno-monta¿owe nie gorsze jak uzyskane poprzez realizacjê wed³ug wskazañ projektanta oraz pod warunkiem, ¿e ich zastosowanie nie spowoduje konieczno¶ci dokonania zmian rozwi±zañ zawartych w dokumentacji, a tak¿e zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiaj±cego.
8. Je¿eli Zamawiaj±cy nie podaje minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y – Wykonawca obowi±zany jest zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach zbli¿onych, nadaj±cy siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywane przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Decyzjê czy zaoferowany materia³, urz±dzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SWZ lub równowa¿ny z materia³em, urz±dzeniem lub wyrobem wskazanym w SWZ podejm± przedstawiciele Zamawiaj±cego po przed³o¿eniu przez Wykonawcê informacji o materiale, urz±dzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie s± wymagane w SWZ.
10. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zasiêgniêcia opinii specjalisty – projektanta na temat oferowanych materia³ów lub urz±dzeñ. Opinia ta mo¿e stanowiæ podstawê do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równowa¿no¶ci
11. Opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa, STWiOR oraz przedmiar stanowi± za³±czniki do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostan± z³o¿one przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiaj±cego
2) nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ust. 2 o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
1) Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
1) Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
1) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 100.000 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych)
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
1) Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³):
a) Kierownikiem budowy/ robót bran¿y drogowej) osoba, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy posiadaj±ca:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do pe³nienia samodzielnej funkcji do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzglêdnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418)
- cz³onkostwo w Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa.
- do¶wiadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru w bran¿y drogowej.
.

UWAGA:
Kierownik budowy powinien posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2025 r., poz. 418) oraz rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).

2) Wykonawca wyka¿e wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej:

a) jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na, budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 150 m

Jako wykonanie (zakoñczenie) zadania nale¿y rozumieæ dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykazane roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.

Definicje budowy, przebudowy lub remontu nale¿y rozumieæ zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418)

Uwaga
W przypadku wskazania przez Wykonawcê, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u, waluty inna ni¿ polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany bêdzie ¶redni kurs NBP na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych na portalu internetowym Urzêdu Zamówieñ Publicznych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne do Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w zakresie art. 109 ust. 1 pkt.1;
2) o¶wiadczenie, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at do Urzêdu Skarbowego w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1:
3) o¶wiadczenie w zakresie art. 109 ust.1 pkt. 4,8,9,10
4) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w zakresie ust. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
O¶wiadczenia i podmiotowe ¶rodki dowodowe Wykonawca sk³ada w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê wskazan± przez Zamawiaj±cego w SWZ w rozdziale XI ust. 3
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrole jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 4 do SWZ
3) wykaz us³ug / robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone – za³±cznik nr 5 do SWZ

O¶wiadczenia i podmiotowe ¶rodki dowodowe Wykonawca sk³ada w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
2. Wykonawcy tworz±cy jeden podmiot przed³o¿± wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo –– nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Uwaga: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê.
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub pe³nomocnika).
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy (za³±cznik nr 3 do SWZ oraz za³±cznik nr 8 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia (ka¿dy z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania co oznacza, i¿ o¶wiadczenie w tym zakresie musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±; o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê z³o¿enie o¶wiadczenia ³±cznie, pod warunkiem, i¿ o¶wiadczenie to zostanie podpisane w imieniu wszystkich podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (przez Pe³nomocnika) lub wszystkie podmioty sk³adaj±ce ofertê wspóln±).
5. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 7 do SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6. Dopuszcza siê, aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê.
7. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym, jako pe³nomocnik Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê.
8. Zamawiaj±cy mo¿e badaæ, czy nie zachodz± wobec podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby, podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 i art. 109 ustawy Pzp oraz w art. 7ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2025 r., poz. 514)

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne dla Zamawiaj±cego postanowienia umowy, zawiera za³±czony do niniejszej SWZ wzór umowy.
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy,
w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
2. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy PZP. Zmiany umowy zosta³y okre¶lone w projekcie umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 5. Wykonawca sk³ada Ofertê o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, dalej „wniosek” za po¶rednictwem Portalu e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-27

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.