eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WschowaZakupy i wdrożenia urządzeń, rozwiązań i oprogramowania służących wzmocnieniu bezpieczeństwa: Dostawa serwera wraz oprogramowaniem i urządzeń UPS.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakupy i wdrożenia urządzeń, rozwiązań i oprogramowania służących wzmocnieniu bezpieczeństwa: Dostawa serwera wraz oprogramowaniem
i urządzeń UPS.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wschowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wschowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawschowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1185583

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakupy i wdrożenia urządzeń, rozwiązań i oprogramowania służących wzmocnieniu bezpieczeństwa: Dostawa serwera wraz oprogramowaniem
i urządzeń UPS.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e62f7e50-d73e-4f02-bf48-be9d505065bb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045407/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakupy i wdrożenia urządzeń, rozwiązań i oprogramowania służących wzmocnieniu bezpieczeństwa: Dostawa serwera wraz oprogramowaniem i urządzeń UPS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (FERC). Projekt: „Cyberbezpieczna Gmina Wschowa”. Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC);Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe; Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477286

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.24.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 1 zamówienia jest dostawa serwera wraz z oprogramowaniem – szt. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia przedstawia Załącznika nr 2a do SWZ- Formularz oferowanego sprzętu/OPZ oraz Załącznik nr 4a-Projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 146325,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 2 zamówienia jest dostawa urządzeń UPS – szt. 20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia przedstawia Załącznika nr 2b do SWZ- Formularz oferowanego sprzętu/OPZ oraz Załącznik nr 4b-Projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 7317,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z art.255 pkt 2) ustawy Pzp unieważnia
postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

W prowadzonym postępowaniu w terminie składania ofert, tj. do dnia
24-10-2025 r., do godz. 11:00 na część 1 zamówienia wpłynęły
następujące oferty:
- STATIM Piotr Wypijewski, ul. Głogowska 3, 01-743 Warszawa, z ceną brutto 154 281,36 zł brutto;
- ARKANET Wojciech Oleś, Stanisław Zygor Sp.j., ul. Porcelanowa 19, 40-246 Katowice, z ceną brutto 172 200,00 zł.

W wyniku badania i oceny ofert wszystkie złożone oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt.5) ustawy Pzp, jako niezgodne z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z art.255 pkt 1) ustawy Pzp unieważnia postępowanie o
udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu w terminie składania ofert, tj. do dnia
24-10-2025 r., do godz. 11:00 na części 2 zamówienia w terminie składania
ofert nie złożono żadnej oferty. W zaistniałej sytuacji postępowanie na część 2
zamówienia podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.