Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
,,Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Tomaszowie Lubelskim, ul. Wesoła 1, w roku 2026"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Janusza Korczaka w Tomaszowie Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000201164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wesoła 1
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846659440
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soswtl@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswtomaszowlub.edupage.org
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Tomaszowie Lubelskim, ul. Wesoła 1, w roku 2026"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9933557-ef68-4299-80e6-f22798af997c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066405/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 ,, Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Tomaszowie Lubelskim na rok 2026"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej lub poczty elektronicznej - z zastrzeżeniem pkt 11.15.
11.2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Pani Agnieszka Gruszecka tel. 84 6659440 wewn. 23 email. soswtl@poczta.onet.pl
11.3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną
do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres
e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę zapisu wiadomości na serwerze odbiorczym. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich rejestracji
na Platformie.
11.4. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Powiatu Tomaszowskiego: https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl/,
lub https://oneplace.marketplanet.pl.
11.5. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod
z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
11.6. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku
z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym
w ww. potwierdzeniu.
11.7. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty
w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,
w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
11.8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję
„Zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane". Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
11.9. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy zakupowej.
11.10. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych
z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się
z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego wybranego przez SOSW
Pozostała treść znajduje się w rozdziale 11 SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, ), Zamawiający informuje, że:
1. Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt: „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Tomaszowie Lubelskim ul. Wesoła 1 na rok 2026”. prowadzonym w trybie podstawowym w którym w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oferty mogą składać wszyscy zainteresowani Wykonawcy, a następnie Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę bez przeprowadzenia negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp);
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ), dalej „ustawa Pzp”;
4. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
5. Wykonawcy nie przysługuje:
◦ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
◦ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
◦ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.SOSW.1/11/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 230000 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 195000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I, Pieczywo świeże
1. Bułka grahamka, 100 g, Szt 900
2. Bułka wrocławska (parówka) krojona,300 g, szt 300
3. Bułka tarta,1 kg, Opak. 50
4. Bułka wyborowa (biała), 100 g, Szt 2000
5. Cebularz, 100 g, Szt 1000
6. Chałka słodka 300 g Szt 300
7. Chleb pełnoziarnisty krojony 500 g Szt 500
8. Chleb pszenny krojony 500 g Szt 250
9. Chleb słonecznik/dynia krojony 500 g Szt 400
10. Drożdżówka (ser, mak, dżem) 100 g Szt 2500
11. Rogalik jabłko/czekolada 100 g Szt 500
12. Pieróg (kasza, soczewica, kapusta) 100 g szt 800
13. Pizza 100 g Szt 1700
14. Pączek 80 g Szt 200
15. Hot-dog, 100 g, Szt400
4.2.5.) Wartość części: 35000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans kryteriów: ,,cena" i ,,termin realizacji zamówienia"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
produkty mięsne, wędliny, drób
1. Boczek wędzony kg 20
2. Filet z piersi kurczaka kg 80
3. Karkówka b/k kg 40
4. Kiełbasa krakowska gruba kg 100
5. Kiełbasa podwawelska cienka kg 120
6. Kiełbasa szynkowa kg 100
7. Kiełbasa gruba zamojska /żywiecka podsuszana kg 50
8. Korpus drobiowy b/s (porcja rosołowa ) kg 100
9. Kości schabowe wieprzowe kg 200
10. Mortadela kg 40
11. Parówki drobiowe/wieprzowe kg 300
12. Pasztet drobiowy pieczony kg 20
13. Schab wieprzowy b/k kg 100
14. Smalec wieprzowy kg 60
15. Szynka surowa wieprzowa b/k kg 250
16. Szynka wieprzowa/drobiowa wędzona kg 50
17. Słonina wieprzowa kg 40
18. Wątróbka drobiowa kg 40
19. Ćwiartka z kurczaka kg 180
4.2.5.) Wartość części: 35000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans kryteriów: ,,cena" i ,,termin realizacji zamówienia"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III Produkty mleczarskie
1. Deser mleczny z ryżem 150 g szt 300
2. Deser mleczny śmietankowy/czekoladowy 150 g szt 500
3. Jogurt grecki 1 L szt 40
4. Jogurt naturalny 3 % 350 g Szt 10
5. Jogurt owsiany 150 g szt 900
6. Jogurt pitny 250 ml szt 700
7. Jogurt owocowy 150 g Szt 1500
8. Kaszka manna na mleku z owocami 150 g Szt 300
9. Margaryna zwykła 250 g Szt 150
10. Masło ekstra 82 % zawartości tłuszczu 200 g szt 1800
11. Mleko 3,2% tłuszczu, butelka/karton 1 L Szt 2800
12. Mleczko UHT, różne smaki 200 ml Szt 200
13. Ser żółty pełnotłusty (gouda, edam, zamojski) kg 250
14. Serek homogenizowany owocowy/waniliowy 150 g Szt 500
15. Serek topiony śmietankowy/z szynką/z ziołami baton 100 g szt 200
16. Serek topiony do smarowania kubek 150 g Szt 50
17. Serek wiejski 200 g szt 200
18. Serniczek z owocami 150 g szt 250
19. Twaróg półtłusty 1 kg 230 kg
20. Śmietana 18% 400 ml szt 600
21. Śmietana 30% 500 ml szt 20
4.2.5.) Wartość części: 50000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans kryteriów: ,,cena" i ,,termin realizacji zamówienia"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV Różne artykuły spożywcze
1. Barszcz biały 66 g szt 70
2. Bazylia 10 g Szt 30
3. Budyń śmietankowy/waniliowy 35 g szt 30
4. Chrzan tarty słoik 180 g szt 20
5. Cukier 1 kg kg 320
6. Cukier puder 500 g Opak. 60
7. Cukier waniliowy 16 g Szt 60
8. Cynamon mielony 15 g Szt 20
9. Czosnek granulowany 20 g Szt 100
10. Dżem owocowy o zaw. owoców minimum 45 % 280 g szt 350
11. Fasola czerwona puszka 400 g Szt 40
12. Groszek konserwowy puszka 400 g Szt 40
13. Herbata granulowana 90 g szt 100
14. Kakao (zawartość tłuszczu kakaowego 10-12 %) 150 g szt 30
15. kasza gryczana 1 kg Opak. 100
16. Kasza jęczmienna 1 kg Opak. 70
17. Kasza manna 500 g Opak. 40
18. Kawa zbożowa (zawartość zboża 78 %) 150 g opak 30
19. Ketchup 1 L Szt 60
20. Kisiel owocowy z wit. C 77 g Szt 30
21. Koncentrat pomidorowy min, 30 % 960 g Szt 50
22. Koncentrat barszczu czerwonego 250 g Szt 10
23. Przyprawa uniwersalna 200 g Szt 100
24. Kukurydza puszka 400 g Szt 100
25. Kurkuma mielona 20 g Szt 30
26. Kwasek cytrynowy 20 g Szt 20
27. Liść laurowy 6 g Szt 80
28. Lubczyk suszony 10 g Szt 130
29. Przyprawa w płynie 960 g Szt 40
30. Majeranek suszony 8 g szt 60
31. Majonez dekoracyjny 400 ml szt 60
32. Makaron świderek/muszelka/rurka/wstążka/ kokardka/spaghetti 400 g szt 600
33. Makaron do rosołu min. 4 jajeczny 250 g Szt 150
34. Makaron zacierka 200 g szt 100
35. Miód słoik 1 kg Szt 20
36. Musztarda 180g szt 60
37. Mąka typ 450 1 Kg Opak. 300
38. Mąka ziemniaczana 500 g Opak. 30
39. Ocet butelka 0,5 l szt 20
40. Ogórek konserwowy 860 g szt 150
41. Olej roślinny rzepakowy 1 l Szt 160
42. Oregano 10g Szt 30
43. Papryka mielona słodka/ostra/wędzona 20 g Szt 100
44. Paprykarz 300g Szt 120
45. Pasztet drobiowy 195 g Szt 350
46. Pieprz czarny mielony 20 g Szt 150
47. Pieprz ziołowy mielony 20 g Szt 100
48. Płatki kukurydziane 500 g opak 100
49. Płatki owsiane 400 g Opak. 50
50. płatki ryżowe błyskawiczne 400 g Opak. 25
51. Ryż długoziarnisty 1 kg opak 180
52. Sos boloński 43 g - 46g Szt 60
53. Sos sałatkowy 9 g Szt 100
54. Szczaw konserwowy słoik 280 g szt 20
55. Sól 1 kg kg 90
56. Ziele angielskie 15 g szt 50
57. Zioła prowansalskie 10 g Szt 30
58. Zupa fasolowa w proszku 63 g szt 40
59. Zupa ogonowa w proszku 40 g szt 50
60. Zupa pieczarkowa 44 g szt 50
61. Zupa grochowa w proszku 75 g szt 40
4.2.5.) Wartość części: 25000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans kryteriów: ,,cena" i ,,termin realizacji zamówienia"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V Ryby, konserwy rybne, i warzywa mrożone
1. Brokuł różyczki 2,5 kg opak 12
2. Dorsz filet kg kg 120
3. Fasolka szparagowa cięta żółta/zielona 2,5 kg opak 8
4. Groszek zielony 2,5 kg opak 6
5. Kalafior różyczki 2,5 kg opak 6
6. Makrela wędzona kg kg 80
7. Marchewka z groszkiem 2,5 kg Opak. 12
8. Mieszanka jarzynowa 2,5 kg Opak 12
9. Mieszanka kompotowa 2,5 kg Opak 12
10. Paluszki rybne z fileta kg kg 50
11. Szpinak rozdrobniony brykiet 2,5 kg opak 30
12. Truskawka cała 2,5 kg Opak 30
13 Tuńczyk w oleju roślinnym/sosie własnym 170 g szt 60
14 Warzywa na patelnię 2,5 kg opak 25
15 włoszczyzna paski 2,5 kg opak 30
16 Śledzie wiejskie w oleju kg kg 50
4.2.5.) Wartość części: 10000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans kryteriów: ,,cena" i ,,termin realizacji zamówienia"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI Owoce i warzywa świeże, jaja
1.arbuz kg 15
2. Banan kg 300
3. Brokuł szt 20
4. Buraki czerwone Kg 160
5. Cebula biała Kg 200
6. Cebula czerwona kg 35
7. Cukinia Kg 50
8. Cytryna Kg 150
9. Czosnek świeży Szt 100
10. Fasola biała/groch kg 50
11. Groch łuskany połówki kg 25
12. Gruszka Kg 290
13. Jabłka Kg 1300
14. Jaja klasa M (waga od 53,1g-63g) Szt 6000
15. Kapusta biała Szt 100
16. Kapusta kiszona kg 300
17. Kapusta pekińska kg 60
18. Koper pęczek Szt 200
19. Mandarynka Kg 100
20. Marchew Kg 400
21. Natka pietruszki pęczek szt 200
22. Ogórek kiszony kg 80
23. Ogórek szklarniowy/gruntowy Kg 120
24. Papryka czerwona Kg 60
25. Pieczarka Kg 100
26. Pietruszka Kg 170
27. Pomarańcza Kg 40
28. Pomidor Kg 100
29. Por kg 200
30. Rzodkiewka pęczek szt 200
31. Sałata lodowa Szt 80
32. sałata masłowa Szt 250
33. Seler Kg 180
34. Soczewica Kg 10
35. Szczypiorek pęczek Szt 300
36. Ziemniaki Kg 3200
37. Śliwka kg 170
4.2.5.) Wartość części: 40000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans kryteriów: ,,cena" i ,,termin realizacji zamówienia"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie wymagane są dodatkowe środki podmiotowe - Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
Szczegółowy opis znajduje się w SWZ rozdział 7, punkt 7.2-7.6
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga przedłożenia podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
oświadczenie o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
21.1 Projekt Umowy stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ (taki sam dla każdej części).21.2 Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy.
21.3 Poza zmianami przewidzianymi w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania:
1) zmiany terminu realizacji umowy, gdy jest ona spowodowana działaniem siły wyższej (tj. zdarzeniem losowym wywołanym przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach) uniemożliwiającej wykonania przedmiotu umowy w określonym pierwotnie terminie. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nastąpi o okres działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy o wartość wynikającą ze zmiany kwoty podatku VAT, w przypadku zmiany stawki podatku VAT w czasie obowiązywania umowy. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia i zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy wynikającej ze zmienionej stawki podatku - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano.
3) pojawienie się na rynku promocji cenowej na dane artykuły spożywcze.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ogłoszenie o zamówieniuINNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- ,,Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Tomaszowie Lubelskim, ul. Wesoła 1, w roku 2026"
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Powiatu Tomaszowskiego
- Podniesienie jakości edukacji ogólnej i przedszkolnej oraz rozszerzenie oferty edukacyjnej poprzez wprowadzenie nowych metod kształcenia dzieci i młodzieży.
- "Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego część miejscowości Pasieki - Gmina Tomaszów Lubelski"
- ROZBUDOWA ODCINKA DROGI POWIATOWEJ NR 3517 L RZEPLIN - WASYLÓW WIELKI
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO NR II WE WROCŁAWIU
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie na I półrocze 2026 roku - 9 zadań
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w Tuchowie w roku 2026
- Dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie w 2026 r.
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM W SEJNACH OD 02.01.2026 r. DO 31.12.2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





