Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00464762/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia w ramach wnioskuAdaptacja budynku na potrzeby zorganizowania magazynuOLiOC w GminieKrzywcza wraz z doposażeniem w sprzęt do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych i w czasie wojny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzywcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywcza 36
1.5.2.) Miejscowość: Krzywcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-755
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 16 671 14 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzywcza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krzywcza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krzywcza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia w ramach wnioskuAdaptacja budynku na potrzeby zorganizowania magazynuOLiOC w GminieKrzywcza wraz z doposażeniem w sprzęt do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych i w czasie wojny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a3ea0ca-b7b7-4423-8cf6-a7c7d52d4619
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086542/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup wyposażenia w ramach wnioskuAdaptacja budynku na potrzeby zorganizowania magazynuOLiOC w GminieKrzywcza wraz z doposażeniem w sprzęt do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych i w czasie wojny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464762
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.271.1.50.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 245525,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1- Zakup regałów4.5.3.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały
4.5.5.) Wartość części: 7902,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Zakup radiotelefonów wraz z mikrononogłośnikami4.5.3.) Główny kod CPV: 32236000-6 - Radiotelefony
4.5.5.) Wartość części: 31520,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Zakup agregatu prądotwórczego4.5.3.) Główny kod CPV: 31127000-2 - Prądnice awaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 84435,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Zakup ładowarki4.5.3.) Główny kod CPV: 43250000-0 - Ładowarki czołowe
4.5.5.) Wartość części: 110597,66 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 -Zakup osuszacza powietrza4.5.3.) Główny kod CPV: 39721320-1 - Osuszacze powietrza
4.5.5.) Wartość części: 11070,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie ze stosownym zapisem ustawy, Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27023,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35842,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27023,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO DORADCZO-HANDLOWE CON-SPARK SP. Z O.O.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860101358
7.3.3) Ulica: AL. JANA PAWŁA II 1,
7.3.4) Miejscowość: GDYNIA
7.3.5) Kod pocztowy: 81-345
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27023,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: MACHTMANN Polska Sp. z o.o., ul. Dzieci Głogowskich 1, 67-200 Głogów w części nr 3- Zakup agregatu prądotwórczego - cena oferty (brutto): 83 777,77 PLN na podstawie art. 226 ust.1 pkt.2) lit. c). ustawy Pzp. Zamawiający w dniu 17.10.2025r, wezwał wykonawcę do potwierdzenia prawidłowości i aktualności złożonych wraz z ofertą podmiotowych środków dowodowych: oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt.5 ustawy Pzp - załącznik nr 7 do SWZ oraz do wyjaśnienia oferty- podając termin do złożenie ww. dokumentów do dnia 22.10.2025 r. Wykonawca w dniu 20.10.2025 r. za pośrednictwem platformy zakupowej poinformował Zamawiającego, że nie może wykonać zamówienia. Wobec powyższego Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust.1 pkt.2) lit. c). ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń;
Jednocześnie Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 3 - Zakup agregatu prądotwórczego na podstawie art. 255 pkt. 2- wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie ze stosownym zapisem ustawy, Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie ze stosownym zapisem ustawy, Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI KRZYWCZA
więcej: przetargi KRZYWCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- "Dostawa SPRZĘTU i WYPOSAŻENIA w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Bogdaniec".
- Dostawa AGREGATÓW prądotwórczych w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Bogdaniec
- Zakup przyczepy do dowożenia wody pitnej oraz mobilnych agregatów prądotwórczych.
- Dostawa agregatu prądotwórczego
- Zakup: sprzętu komunikacyjnego, agregatów prądotwórczych, mobilnego sprzętu oświetleniowego, namiotu ratowniczego, zestawów AED w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026.
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





