eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiZakup nowoczesnego wyposażenia pracowni w ZSP6 Piotrkowie Trybunalskim - dostawa wyposażenia recepcji z instalacją w ramach realizacji projektu pn. "Krakówka, czyli kształcenie szyte na miarę"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup nowoczesnego wyposażenia pracowni w ZSP6 Piotrkowie Trybunalskim - dostawa wyposażenia recepcji z instalacją w ramach realizacji projektu pn. „Krakówka, czyli kształcenie szyte na miarę”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 6 IM. KRÓLOWEJ JADWIGI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592291444

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 36

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp6@zsp6.piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp6.piotrkow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup nowoczesnego wyposażenia pracowni w ZSP6 Piotrkowie Trybunalskim - dostawa wyposażenia recepcji z instalacją w ramach realizacji projektu pn. „Krakówka, czyli kształcenie szyte na miarę”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53533271-1d5a-4ea7-9c4d-af5cd8de25b9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527652

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr FELD.09.02-IZ.00-0009/24 pn. „Krakówka, czyli kształcenie szyte na miarę”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369963

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający unieważnił poprzednie postępowanie, którego przedmiot był tożsamy z przedmiotem niniejszego podstępowania (Część 6 poprzedniego zamówienia) na podstawie Art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający odrzucił jedyną złożoną ofertę na podstawie Art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f26d68ca-952f-41db-bf93-22a59e42f476

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP6.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8539,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia recepcji z instalacją:
1. kasa fiskalna połączona z terminalem płatniczym 1
2. telefon stacjonarny 2
3. urządzenie wielofunkcyjne: faks laserowy 1
4. sejf depozytowy 1
5. klucznica 1
6. lada 1
7. hoker/fotel dla recepcjonisty 1
8. organizery na kółkach z szufladami 10
9. ramy ekspozycyjne do pracowni 10
10. tablica suchościeralna na stojaku 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39156000-0 - Meble recepcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32550000-3 - Sprzęt telefoniczny

44421300-0 - Sejfy

39154000-6 - Sprzęt wystawowy

30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Negocjacje nie zakończyły się sukcesem z uwagi na brak możliwości zrealizowania dostawy przez wykonawcę - brak możliwości skompletowania wymaganego wyposażenia recepcji.
hotelowej,.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.