Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00447160/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
- 2025/BZP 00466677/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-09
- 2025/BZP 00472161/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-13
- 2025/BZP 00477496/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Wydziału Polityki Społecznej, Zdrowia oraz Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, znajdujących się w budynku DUW we Wrocławiu przy Pl. Powstańców Warszawy 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-153
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71/340 69 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@duw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.duw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://duw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń Wydziału Polityki Społecznej, Zdrowia oraz Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, znajdujących się w budynku DUW we Wrocławiu przy Pl. Powstańców Warszawy 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c9d8a14-2623-4157-94ad-32ee2c1a5248
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00526826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00109705/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont pomieszczeń w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy Pl. Powstańców Warszawy 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00447160
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RWT-WTZP.272-18/25/ZP/TP1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 378247,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pomieszczeń w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1” – obejmujący pomieszczenia Wydziału Polityki Społecznej i Wydziału ZdrowiaZakres prac remontowych obejmuje między innymi następujące czynności (szczegółowy opis znajduje się w załączonym przedmiarze):
naprawa pęknięć ścian i sufitów (jeśli występują),
przygotowanie powierzchni do malowania (szpachlowanie miejsc wymagających naprawy, usunięcie starej farby – jeśli zachodzi taka konieczność, gruntowanie podłoży),
dwukrotne malowanie ścian i sufitów pomieszczeń,
dwukrotne malowanie ścian i sufitu korytarza,
układanie posadzek z paneli podłogowych,
wymiana listew przypodłogowych,
malowanie listew przypodłogowych,
cyklinowanie parkietów,
lakierowanie parkietów,
wymiana uszkodzonych kontaktów i gniazdek elektrycznych,
wynoszenie i wnoszenie mebli/wyposażenia (np. mebli, krzeseł),
demontaż i ponowny montaż żaluzji pionowych.
Numery pomieszczeń zostały wskazane w przedmiarze opracowanym przez mgr inż. Radosława Ramsa (data opracowania: sierpień 2025 r.), który został załączony do dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 229663,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Remont pomieszczeń w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1” – obejmujący pomieszczenia Wydziału Zarządzania Kryzysowego.Zakres prac remontowych obejmuje między innymi następujące czynności (szczegółowy opis znajduje się w załączonym przedmiarze):
naprawa pęknięć ścian i sufitów (jeśli występują),
przygotowanie powierzchni do malowania (szpachlowanie miejsc wymagających naprawy, usunięcie starej farby – jeśli zachodzi taka konieczność, gruntowanie podłoży),
dwukrotne malowanie ścian i sufitów pomieszczeń,
dwukrotne malowanie ścian i sufitu korytarza,
układanie posadzek z paneli podłogowych,
wymiana listew przypodłogowych,
malowanie listew przypodłogowych,
cyklinowanie parkietów,
lakierowanie parkietów,
wymiana uszkodzonych kontaktów i gniazdek elektrycznych,
wynoszenie i wnoszenie mebli/wyposażenia (np. mebli, krzeseł),
demontaż i ponowny montaż żaluzji pionowych.
Numery pomieszczeń zostały wskazane w przedmiarze opracowanym przez mgr inż. Radosława Ramsa (data opracowania: sierpień 2025 r.), który został załączony do dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 148584,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199998,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218468,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218468,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FER-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021780415
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218468,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-22SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa ubezpieczenia 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu
- Dostawa elementów do rozbudowy systemów AV Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Usługa świadczenia zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych dla czytelników Wrocławskiego Systemu Bibliotek Szkolnych
- SZP/243-333/2025 System fotopletyzmograficzny do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa paliw płynnych (ON oraz Pb95) na potrzeby Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu
- dostawa środków do dezynfekcji
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace budowlano-konserwatorskie w zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej w Ruszkowie"
- Modernizacja hali sportowej oraz zaplecza sanitarno-szatniowego w Radzymińskim Ośrodku Kultury i Sportu: Część 1. Remont podłogi sportowej Część 2. Remont zaplecza sanitarno-szatniowego
- Robota budowlana polegająca na wykonaniu robót remontowo - adaptacyjnych na potrzeby Oddziału Hematologii i Transplantacji Szpiku
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Gminie Działdowo, tj. : - GZUK w Uzdowie - Szkoły Podstawowej w Uzdowie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.130.2025
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej: Gminnej Biblioteki w Niechlowie i Gminnego Ośrodka Kultury w Niechlowie"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





