Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00482071/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
- 2025/BZP 00495804/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu do bieżących prac utrzymaniowych na drogach wojewódzkich z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZZDW Koszalin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330961132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 31
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-122
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzdw@zzdw.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11932791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu do bieżących prac utrzymaniowych na drogach wojewódzkich z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c293fe3-47bf-4c3e-8857-e48fbba683a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00526671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00138268/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Kosiarka bijakowa na wysięgniku typu KR 520 Power z głowicą tnącą GH 120, wraz z chłodnicą oleju hydraulicznego oraz joystickiem sterującym (RDW Białogard)
1.2.10 Kosiarka bijakowa montowana na tylny TUZ ciągnika rolniczego (RDW Chojna)
1.2.22 Przyczepa rolnicza – wywrotka trójstronna 6 tonowa (RDW Stargard)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482071
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZDW-6.3810.186.2025.8.7
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Dostawa kosiarki bijakowej na ramieniu hydraulicznym z głowicą tnącą wraz z chłodnicą oleju hydraulicznego oraz joystickiem sterującym – 1 szt.:1) Ramię hydrauliczne musi być fabrycznie nowe, rok produkcji 2025, kompatybilne z oferowaną głowicą tnącą oraz o parametrach technicznych opisanych w Rozdziale C SWZ.
2) Głowica mulczująca (tnąca) do krzaków i traw musi być fabrycznie nowa, rok produkcji 2025, kompatybilna z oferowanym ramieniem hydraulicznym oraz o parametrach technicznych opisanych w Rozdziale C SWZ.
3) Wykonawca wraz z dostawą sprzętu winien dostarczyć wszelkie dokumenty, świadectwa, instrukcje, kartę lub książkę gwarancyjną, informacje o okresowych przeglądach serwisowych, szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji sprzętu, katalog części zamiennych, świadectwo zgodności, książkę serwisową oraz inne wymagane dokumenty, pozwalające Zamawiającemu w zgodzie z przepisami prawa polskiego na eksploatację urządzenia. Dokumenty powinny być dostarczone w języku polskim.
4) Wykonawca dokona dostawy oraz rozładunku przedmiotu zamówienia na własny koszt, zapewniając należyte jego zabezpieczenie w czasie transportu oraz przy załadunku
i rozładunku.
5) Adres dostawy: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białogardzie, ul. Szosa Połczyńska 57,
78-200 Białogard, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 14:00, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego o terminie dostawy (należy uwzględnić czas szkolenia – min. 2 godziny).
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
4.5.5.) Wartość części: 112073,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Dostawa kosiarki bijakowej montowanej na tylny TUZ ciągnika rolniczego – 1 szt.:1) Kosiarka bijakowa zaciągnikowa boczna musi być fabrycznie nowa, rok produkcji 2025 oraz
o parametrach technicznych opisanych w Rozdziale C SWZ.
2) Kosiarka musi być kompatybilna i montowana na ciągniku o mocy powyżej 90 KM do 110 KM.
3) Wykonawca wraz z dostawą kosiarki winien dostarczyć wszelkie dokumenty, świadectwa, instrukcje, kartę lub książkę gwarancyjną, informacje o okresowych przeglądach serwisowych, szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji sprzętu, katalog części zamiennych, świadectwo zgodności, książkę serwisową oraz inne wymagane dokumenty, pozwalające Zamawiającemu w zgodzie z przepisami prawa polskiego na eksploatację urządzenia. Dokumenty powinny być dostarczone w języku polskim.
4) Wykonawca dokona dostawy oraz rozładunku przedmiotu zamówienia na własny koszt, zapewniając należyte jego zabezpieczenie w czasie transportu oraz przy załadunku
i rozładunku.
5) Adres dostawy: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnie, ul. Polna 2, 74 – 500 Chojna, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 14:00, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego o terminie dostawy (należy uwzględnić czas szkolenia – min. 2 godziny).
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
4.5.5.) Wartość części: 30389,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Dostawa przyczepy rolniczej – wywrotka trójstronna 6 tonowa – 1 szt.:1) Przyczepa rolnicza musi być fabrycznie nowa, rok produkcji nie starszy niż 2025 oraz
o parametrach technicznych opisanych w Rozdziale C SWZ.
2) Przyczepa musi posiadać dokumenty umożliwiające rejestrację i poruszanie się po drogach publicznych na terenie Polski. Przyczepa musi być wyposażona we wszystkie instalacje
i urządzenia, zgodnie z przepisami ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia, pełne instrukcje techniczno-eksploatacyjne w języku polskim, książki gwarancyjne, książki serwisowe, certyfikaty bezpieczeństwa CE (deklaracje zgodności) – wszystkie dokumenty musza być przetłumaczone na język polski.
3) Wykonawca wraz z dostawą przyczepy musi dostarczyć wszystkie instrukcje, kartę lub książkę gwarancyjną, informacje o okresowych przeglądach serwisowych, szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji sprzętu, książkę serwisową oraz inne wymagane dokumenty, pozwalające Zamawiającemu w zgodzie z przepisami prawa polskiego na eksploatację przyczepy. Dokumenty powinny być dostarczone w języku polskim.
4) Wykonawca dokona dostawy oraz rozładunku przedmiotu zamówienia na własny koszt, zapewniając należyte jego zabezpieczenie w czasie transportu oraz przy załadunku
i rozładunku.
5) Adres dostawy: Obwód Drogowy w Nowogardzie, ul. Pileckiego 24, 72 – 200 Nowogard,
od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 14:00, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego o terminie dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16520000-6 - Samowyładowcze przyczepy do celów rolniczych
4.5.5.) Wartość części: 57856,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w specyfikacji warunków zamówienia wadliwie dokonał opisu przedmiotu zamówienia, który mógł doprowadzić do ograniczenia konkurencji
w postępowaniu, wpływając tym samym na jego wynik.
W opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający zamieścił parametry techniczne, powodujące ograniczenie konkurencji, a wprowadzone wymogi spowodowały zawężenie kręgu potencjalnych Wykonawców oraz wpływały na zakres oferowanych przez nich dostaw. Zamawiający doszedł do takiego wniosku na zbyt późnym etapie postępowania, podczas badania i oceny ofert.
Należy zatem uznać, iż postępowanie obarczone jest wadą, która jest niemożliwa do usunięcia na tym etapie tj. po otwarciu ofert, zatem konieczne jest unieważnienie postępowania na zadanie nr 1 na w/w podstawie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3) w zw. z art. 259 ustawy postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej.
W przedmiotowym postępowaniu na w/w część cena oferty najkorzystniejszej wynosi 54 000,00 zł, co przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 40 000,00 zł
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację części do ceny oferty najkorzystniejszej, zatem zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74907,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74907,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74907,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROHANDEL Tomasz Glanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752478570
7.3.3) Ulica: Woźniaków 19A
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74907,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla stołówki Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie z podziałem na części.
- Usługa ochrony mienia i osób w budynkach Sądu Rejonowego w Sławnie
- Usługa dostępu do systemu informacji prawnej na potrzeby Sądu Okręgowego w Koszalinie, Sądu Rejonowego w Sławnie i Sądu Rejonowego w Wałczu.
- "Dostawy warzyw i owoców świeżych, przetworzonych oraz mrożonych (część druga w zakresie warzyw i owoców świeżych)"
- Malowanie pomieszczeń i ogrodzenia - I/Białogard
- 44/TP1/SZP-2/2025 Przedłużenie wsparcia serwisowego i aktualizacja do najnowszej wersji systemu firewall wraz z usługami abonamentowymi (subskrypcja roczna) dla urządzenia NGFW PA-3430
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowych pojazdów tj. 2 ciągników i kosiarki samojezdnej dla Centrum Usług Komunalnych w Kołbaskowie
- ZAKUP I DOSTAWA PRZYCZEPY DO NAUKI JAZDY I ZAKUP MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH
- Zakup kosiarki samojezdnej z systemem zbierania i załadunki biomasy
- Dostawa fabrycznie nowych przyczep rolniczych dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Zakup ciągnika wraz z oprzyrządowaniem w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026
- Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia w ramach zadania: Budowa żłobka w Nidzicy
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





