eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaDostawa indywidualnego wyposa¿enia ochrony specjalnej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (...)



Og³oszenie z dnia 2025-11-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa indywidualnego wyposa¿enia ochrony specjalnej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1180676

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa indywidualnego wyposa¿enia ochrony specjalnej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (...)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-68b714da-78a7-4651-bb01-b17ac97c6037

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00526018

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00038637/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.11 Dostawa indywidualnego wyposa¿enia ochrony specjalnej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-130/X/25 (WPI.271.56.2025)

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa indywidualnego wyposa¿enia ochrony specjalnej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026: maski przeciwgazowe - 120 szt. z dedykowanymi filtrami CBRN - 240 szt.
W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dostarczenia masek i filtrów, w tym transportu przedmiotu zamówienia i dorêczenia pod wskazany przez Zamawiaj±cego adres:
ul. Pogodna 1
58-100 ¦widnica
2. Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczone produkty by³y fabrycznie nowe, nieu¿ywane i nieuszkodzone.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê fabrycznie nowych masek przeciwgazowych z filtrami CBRN, rok produkcji: nie starszy ni¿ 2025. Produkty musz± byæ kompletne, wolne od wad technicznych i prawnych oraz spe³niaæ minimalne wymagania w zakresie parametrów technicznych i jako¶ciowych okre¶lonych w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia - za³±cznik nr 8 do SWZ.
4. Oferowany produkt musi pochodziæ z oficjalnego kana³u dystrybucji zgodnie z wymaganiami producenta.
5. Maski i filtry musz± byæ dostosowane oraz dopuszczone do u¿ytku, powinny posiadaæ wszelkie konieczne normy, atesty itp.
6. Przy dostawie Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ instrukcje obs³ugi w jêzyku polskim (je¶li dotyczy).
7. Przedmiot zamówienia ma byæ opakowany w sposób zabezpieczaj±cy go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ci±¿y odpowiedzialno¶æ z tytu³u uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy a¿ do chwili wydania Zamawiaj±cemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protoko³em odbioru.
8. Dostawa winna byæ realizowana wy³±cznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00.
9. Dostarczony towar zostanie odebrany protoko³em odbioru. Protokó³ zostanie sporz±dzony przez Wykonawcê w 2 egzemplarzach: jeden egzemplarz dla Biura Bezpieczeñstwa i Zarz±dzania Kryzysowego Urzêdu Miejskiego w ¦widnicy, drugi dla Wykonawcy. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ do Biura Bezpieczeñstwa i Zarz±dzania Kryzysowego Urzêdu Miejskiego w ¦widnicy orygina³y protoko³ów (poprawnie sporz±dzonych zgodnie ze specyfikacj± oraz podpisem osoby upowa¿nionej).
10. Wykonawca zobowi±zuje siê do udzielenia Zamawiaj±cemu gwarancji, na okres zgodny z SOPZ.
11. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 35814000-3 - Maski przeciwgazowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42514310-8 - Filtry powietrza

42514320-1 - Filtry gazu

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 102877,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 102877,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102877,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DHP Safety Dariusz Packi

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387800090

7.3.3) Ulica: Hutnicza 24

7.3.4) Miejscowo¶æ: Rumia

7.3.5) Kod pocztowy: 84-230

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 102877,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.