eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław92.2025 Sukcesywne dostawy gazów technicznych i medycznych wraz z dzierżawą butli dla jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2025-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
92.2025 Sukcesywne dostawy gazów technicznych i medycznych wraz z dzierżawą butli dla jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.czech@umw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umed-wroc.logintrade.net/zapytania_email,207398,a39e5203e5a133db99088b11263c8431.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

92.2025 Sukcesywne dostawy gazów technicznych i medycznych wraz z dzierżawą butli dla jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb9b1dab-349f-4391-8374-c03de623dc52

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00525405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00677052/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.36 Sukcesywny zakup gazów technicznych i medycznych oraz dzierżawa butli z gazami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435243

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP.260.92.2025.TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 276587,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Sukcesywne dostawy gazów technicznych i medycznych wraz z dzierżawą butli dla jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ).
2. Dostarczane gazy muszą posiadać aktualne dopuszczenia do obrotu i używania, w tym gazy medyczne muszą być zarejestrowane jako lek w rozumieniu Ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jedn. - Dz.U. z 2025 r., poz. 750) oraz posiadać wszelkie niezbędne atesty i świadectwa rejestracji dotyczące przedmiotu zamówienia objętego niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia:
1) karty charakterystyki oferowanych gazów.
3. Wykonawca będzie dostarczał gazy spełniające wymagane normy jakościowe i udostępni w wersji elektronicznej Zamawiającemu wyniki badań czystości gazów będące przedmiotem zamówienia (świadectwo kontroli jakości). Wykonawca będzie dostarczał produkt leczniczy (tlen medyczny) o jakości zgodnej z Farmakopei Europejskiej, a na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy kserokopię ważnych dokumentów rejestracyjnych wymaganych przez polskie prawo, potwierdzających, iż oferowany asortyment może być wprowadzony do obrotu.
4. Butle w których będą dostarczane gazy, muszą spełniać wszystkie przewidziane prawem wymogi techniczne, bezpieczeństwa oraz normy UE.
5. Butle na gazy muszą być zgodne z obowiązującą normą PN-EN 1089-3:2011 „Butle do gazów. Znakowanie butli. Kod barwny” lub równoważną.
6. Dostarczone butle muszą posiadać ważną legalizację nie krótszą niż 6 miesięcy.
7. Butle nie mogą być zardzewiałe, muszą posiadać oczyszczony i zabezpieczony zawór.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan techniczny butli, w których będzie dostarczany gaz, oraz za zgodność z obowiązującymi przepisami i normami UE, a także zapewni na własny koszt w trakcie umowy konserwację, legalizację i naprawy.
9. Dostawy gazów technicznych i medycznych odbywać się będą sukcesywnie, według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wielkość oraz asortyment będzie określony każdorazowo przy składaniu zamówienia przez Zamawiającego.
10. Dostawy gazów medycznych odbywać się będą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego samochodami posiadającymi rampę za i wyładowczą oraz przystosowane do przewozu gazów z zabezpieczonym ładunkiem, na koszt Wykonawcy (transport wliczony w cenę oferty) – bez względu na wartość dostawy. Ryzyko dostawy gazów medycznych do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca.
11. Dostawy gazów technicznych będą realizowane przez Zamawiającego, w uzgodnieniu z Wykonawcą. Lokalizacja punktu sprzedaży maks. do 20 km w odległości od siedziby Zamawiającego.
12. Wykonawca musi posiadać Internetowa platformę, na której będzie możliwość:
a) sprawdzenia stanów butlowych poszczególnych jednostek Zamawiającego,
b) możliwość podglądu faktur i dowodów dostaw Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111000-5 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24111700-2 - Azot

24111900-4 - Tlen

24113200-1 - Sprężone powietrze

24111500-0 - Gazy medyczne

24111100-6 - Argon

24111300-8 - Hel

24111600-1 - Wodór

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107733,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107733,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107733,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770067397

7.3.3) Ulica: Prof. Michała Życzkowskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340202,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa obowiązuje od dnia jej podpisania przez Strony przez okres 12 miesięcy lub do wykonania umowy za łączną kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w kwocie 340 202,27 PLN (słownie: trzysta czterdzieści tysięcy dwieście dwa złote 27/100), w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.