eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Budowa dróg gminnych w celu skomunikowania nowego osiedla w miejscowości Olsztyn z centrum i drogami wyższej kategorii

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych w celu skomunikowania nowego osiedla w miejscowości Olsztyn z centrum i drogami wyższej kategorii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Olsztyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-256

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343285076

1.5.8.) Numer faksu: 343285057

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@olsztyn-jurajski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f17010ac-6f0b-11ed-aea3-5a7c432eaced

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg gminnych w celu skomunikowania nowego osiedla w miejscowości Olsztyn z centrum i drogami wyższej kategorii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f17010ac-6f0b-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000511/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Budowa dróg gminnych w celu skomunikowania nowego osiedla w miejscowości Olsztyn z centrum i drogami wyższej kategorii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472909/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.29.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa dróg gminnych w celu skomunikowania nowego osiedla w miejscowości Olsztyn z centrum i drogami wyższej kategorii.
2.Rzeczowa realizacja zadania w formule zaprojektuj i wybuduj w tym:
a)wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dróg wraz z infrastrukturą techniczną
b)uzyskanie decyzji administracyjnej pozwolenia na realizacje inwestycji drogowej/decyzji pozwolenia na budowę/ pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych od organu administracji architektoniczno-budowlanej bądź uzyskanie zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia, umożliwiające rozpoczęcie robót budowlanych,
c)sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych
d)wykonanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia robót.
3.Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
4.Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia:
4.1. Parametry techniczne dróg:
L.p. Rodzaj drogi Oznaczenie drogi Klasa drogi Rodzaj nawierzchni Orientacyjna dł. [m]
1 Publiczne Droga A L Naw. Tłuczniowa 470,00
1. Wewnętrzna Droga B D Naw. Tłuczniowa 600,00
2. Wewnętrzna Droga C L Naw. tłuczniowa 460,00
3. Wewnętrzna Droga D L Naw. tłuczniowa 290,00
4. Wewnętrzna Droga E D Naw. tłuczniowa 300,00
5. Wewnętrzna Droga F D Naw. tłuczniowa 320,00
6. Wewnętrzna Droga G D Naw. tłuczniowa 160,00
7. Wewnętrzna Droga H D Naw. tłuczniowa 140,00
8. Wewnętrzna Droga I L Naw. tłuczniowa 460,00
9. Wewnętrzna Droga J L Naw. tłuczniowa 360,00
10. Publiczna Droga K L Kostka brukowa 110,00
11. Publiczna Droga L L Kostka brukowa 280,00
12. Publiczna Droga Ł L Beton asfaltowy 575,00
13. Wewnętrzną Droga M D Kostka brukowa 200,00

4.2. Charakterystyczne parametry techniczne dla przedmiotowej inwestycji
L.p. Parametr Opis
1. Klasa dróg publicznych Dojazdowe - ‘’L’’
2. Klasa dróg wewnętrznych Dojazdowe - ‘’D’’
3. Nośność nawierzchni (obciążenie) 115 kN/oś – KR 2 dla dróg publicznych
4. Nośność nawierzchni (obciążenie) 100 kN/oś – KR 2 dla dróg wewnętrznych
3. Prędkość projektowa Vp= 30 km/h
4. Spadek poprzeczny jezdni Daszkowy lub jednostronny 2%
5. Przekrój drogi Uliczny: z jednostronnym chodnikiem
6. Jezdnia Szerokość 5,5 m klasa L, szerokość 5,0 m klasa D
9. Chodniki Szerokość 2,00m
10. Pochylenie skarp 1:1,5 (w szczególnych przypadkach 1:1 za zgoda Zamawiającego)
11. Głębokość przemarzania gruntu Hz 1,00 m
12. Łączna długość dróg ok. 4,55 km
4.3. Przewiduje się budowę zjazdów publicznych, które będą posiadały następujące parametry techniczne:
Zjazdy publiczne:
 szerokość nie mniejszą niż 5,00m, w tym jezdnię o szerokości nie mniejszej niż 3,5m i nie większą niż szerokość jezdni na drodze,
 przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi wyokrąglone promieniem Rmin= 5,00m.
4.4. Planuje się budowę kanalizacji deszczowej, do której odprowadzane będą wody opadowe z terenów utwardzonych oraz planowanych dróg o nawierzchni z betonu asfaltowego czy brukowej kostki betonowej. Długość planowanej sieci ok. 2300 m.
4.5. Przewiduje się występowanie kolizji z istniejącymi sieciami zlokalizowanymi w śladzie ulicy Leśnej, Zielonej, Świętej Puszczy oraz sięgacza od ulicy Zielonej.
4.6. W związku z planowaną inwestycją przewiduje się wykonanie następujących robót:
- wykonanie nowych konstrukcji nawierzchni jezdni, chodników
- budowa nowych chodników w ciągu planowanej inwestycji
- budowa nowych zjazdów indywidualnych, publicznych.
- budowę urządzeń kanalizacji deszczowej (kanały deszczowe wraz
z przykanalikami i wpustami deszczowymi) wraz z odprowadzeniem
do systemu rozsączającego czy zbiorników odparowujących,
- budowę oświetlenia ulicznego,
- budowę kanalizacji sanitarnej,
- przebudowa sieci wodociągowej w miejscach kolizyjnych,
- przebudowa sieci gazowej w miejscach kolizyjnych
- przebudowa sieci teletechnicznych w miejscach kolizyjnych,
- przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej,
- regulacja wysokościowa urządzeń.
4.7.Do zakresu prac projektowych objętych przedmiotową inwestycją należy przewidzieć:
- przebudowę sieci rozdzielczo-oświetleniowej (przebudowa i budowa linii napowietrznych niskiego napięcia wraz z przyłączami)
- dobudowę nowych punktów oświetleniowych w ramach istniejących mocy przyłączeniowych istniejącego oświetlenia drogowego
- budowę nowych linii oświetleniowych zasilanych z nowych szaf (niskiego napięcia)
- przebudowę linii kablowych niskiego napięcia.
Linie napowietrzne niskiego napięcia ze względu na kolizję z planowaną inwestycją należy przebudować (kolizja istniejących słupów z projektowaną drogą).
4.8.Wykonawca winien na bieżąco uwzględniać w opracowaniach projektowych zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa objęta zamówieniem powinna być zgodna z przepisami i zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji.
4.9.Zamawiający nie dopuszcza wskazywania w opracowanej dokumentacji projektowej znaków towarowych, nazw własnych producentów, patentów lub pochodzenia produktów, urządzeń i materiałów.
4.10.Jedynym wyjątkiem od tej zasady, zgodnie z art. 99 ust. 5 i 6 ustawy p.z.p jest przypadek, w którym wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie ma możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
4.11.Jeżeli przedmiot umowy został opisany w sposób, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazuje dla tych elementów projektu, gdzie określono nazwy własne, opis (kryteria), które będą stanowiły podstawę do oceny równoważności. W przypadku, gdy Wykonawca użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp należy je rozumieć, jako przykładowe.
4.12.Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
4.13.Wykonawca zobowiązany jest wykonując zamówienie do przestrzegania minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami określonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami .
4.14.Zakres i forma dokumentacji projektowej, którą Wykonawca winien wykonać i przekazać Zamawiającemu: zgodnie z opisem w PFU
4.15.Zakres planowanych robót budowlanych: zgodnie z opisem w PFU

5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym – załącznik nr 1 oraz w projektowanych postanowieniach umownych - załącznik nr 12 do SWZ
6.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Olsztyn.
7.Uwaga: zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty.
8.Równoważność. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy p.z.p. w sytuacji, gdyby w dokumentacji programie funkcjonalno-użytkowym, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy p.z.p., a takim określeniom nie towarzyszy wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
9.Zgodnie z art. 101 ust. 5 p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy p.z.p., że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
10.Gwarancja: Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, natomiast na materiały – zgodnie z gwarancją ich producenta, liczonej
w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. Maksymalny termin gwarancji i rękojmi –60 miesięcy.
11.Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z Polskimi Normami, Europejskimi Normami, przepisami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz ze sztuką budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 p.z.p Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W niniejszym postpęowaniu złożono trzy oferty: HUCZ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K z zaoferowaną ceną brutto 17 395 029,00 zł, Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe LARIX Sp. z o.o. z zaoferowaną ceną brutto 12 792 000,00 zł oraz P.U.H DOMAX Arkadiusz Mika z zaoferowaną ceną brutto 12 238 500,00 zł. Przekracza to możliwości finansowe Zamawiającego, który na sfinansowanie zamówienia przeznaczył 8 440 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do kwoty oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy p. z. p. unieważnia postępowanie

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.