eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomProjekt, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii dla Ośrodka Szkolenia Zawodowego zlokalizowanego w Radomiu przy ul. Kraszewskiego 1/7



Ogłoszenie z dnia 2025-11-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Projekt, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii dla Ośrodka Szkolenia Zawodowego zlokalizowanego w Radomiu przy ul. Kraszewskiego 1/7

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolenia Zawodowego w radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273033000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kraszewskiego 1/7

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osz-radom.ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oszradom

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2a209da-b488-4955-b821-6c9eccc5323a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii dla Ośrodka Szkolenia Zawodowego zlokalizowanego w Radomiu przy ul. Kraszewskiego 1/7

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2a209da-b488-4955-b821-6c9eccc5323a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00525092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442631

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/09/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zmówienia jest projekt, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii dla Ośrodka Szkolenia Zawodowego zlokalizowanego w Radomiu przy ul. Kraszewskiego 1/7 zgodnie z zapisami zawartymi w PFU
2. Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Wykonanie robót elektryczno-budowlanych i przygotowanie do przyłączenia do sieci systemów instalacji fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej na potrzeby Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Radomiu;
b) Wykonanie projektów instalacji fotowoltaicznych, przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowych mikro instalacji;
c) Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonania robót;
d) Wykonanie robót elektryczno-budowlanych związanych z inwestycją wraz z uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach, w tym montaż systemów fotowoltaicznych i aparatury kontrolno-pomiarowej zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
e) Zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru nad realizacją Zamówienia przez kierowników robót budowlanych i elektrycznych posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane, instalacyjne oraz do montażu instalacji fotowoltaicznych;
f) Dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, regulacji i rozruchu oraz uzyskanie wymaganych zezwoleń pozwalających na eksploatację instalacji;
g) Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi w zakresie niezbędnym do prawidłowej eksploatacji instalacji;
3. Szczegółowy opis zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy własne itp. (jeśli takie się pojawiły) – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano nazwy materiałów; dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały użyte w opisie przedmiotu zamówienia służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach użytkowych i jakościowych. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych, zawartych w załącznikach do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność zaoferowanego asortymentu. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do SWZ minimalnych wymaganiach jakościowych. Ewentualne zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Ewentualnie wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenia zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Wszędzie, gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zamówienia zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał Przedmiot Zamówienia za pomocą NORM, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTELIGENTNY DOM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792741347

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.