Ogłoszenie z dnia 2025-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00044289/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż (wraz z transportem) 250 Mg soli kamiennej drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
Sp. z o.o. w Szczecinku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: PGK Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330061670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Władysława Cieślaka, 6 C
1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 94 37 498 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgk.szczecinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.szczecinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-faf32e97-7a65-4e9f-841f-43da0120d7b01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż (wraz z transportem) 250 Mg soli kamiennej drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg dla Przedsiębiorstwa Gospodarki KomunalnejSp. z o.o. w Szczecinku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faf32e97-7a65-4e9f-841f-43da0120d7b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00525045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00044289
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PGK/ZP-01/1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż (wraz z transportem) soli kamiennej drogowej niezbrylającej zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 27.10.2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach
i placach (Dz. U. Nr 230, poz. 1960), posiadającej atesty, opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie oraz atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie) na potrzeby
zimowego utrzymania dróg dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Szczecinku.
Oferowana sól drogowa powinna posiadać następujące cechy:
Gatunek soli: Sól kamienna niezbrylająca gat. DR sort 1N, luzem, sól nieodpadowa.
Oczekiwany skład ziarnowy soli powinien być następujący:
- ilość ziaren > 8mm 0%
- ilość ziaren > 6mm max 5%
- ilość ziaren w przedziale 1-6 mm 35%-60%
- ilość ziaren <1mm 30%-50%
- ilość ziaren <0,18mm max 10%
Zawartość chlorku sodu NaCl minimum 95%
Zawartość wody max 3%
Zawartość żelazocyjanku potasowego K4[Fe(CN)6] min. 20 ppm
Kolor jasny, biały, odcienie jasnego. Dostarczona sól winna być wolna od zanieczyszczeń pochodzenia mineralnego typu drobne kamyki mineralne, jak również zanieczyszczeń tworzyw sztucznych typu drobne kamyki mineralne, jak również zanieczyszczeń tworzyw sztucznych typu fragmenty opakowań
foliowych czy plastikowych.
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia Wykonawca winien
dołączyć do oferty:
- aktualną Opinię Techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie wraz z wynikami badań wykonanymi przez ten Instytut łącznie z badaniem składu ziarnowego,
- wynik badań potwierdzających zawartość oczekiwanych składników (w tym zawartość chlorku sodu, żelazocyjanku potasowego, max zawartość wody),
- aktualny Atest Higieny Państwowego Zakładu Higieny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Keluva PL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262706325
7.3.3) Ulica: Gliniana 52A
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-336
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-14INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Szkoły Podstawowej nr 5 im. Jana III Sobieskiego w Szczecinku w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
- Realizacja Programu OLiOC w Gminie Szczecinek
- Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego
- Dostawa kontenerowej stacji uzdatniania wody.
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA 1000 Mg SOLI DROGOWEJ NA POTRZEBY AKCJI ZIMOWEJ 2025/2026
- Zakup z dostawą soli drogowej kamiennej gatunku "DR" dla potrzeb MPGKiM ZB
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026.
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





