Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00482477/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
- 2022/BZP 00496412/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie lokali biurowo-magazynowych oraz utrzymanie zieleni i terenów utwardzonych na nieruchomościach użytkowanych przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Geodezji i Kartografii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012276098
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyr.generalny@gugik.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gugik.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gugik.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
geodezja i kartografia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie lokali biurowo-magazynowych oraz utrzymanie zieleni i terenów utwardzonych na nieruchomościach użytkowanych przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35f31453-7497-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00524667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00087636/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Sprzątanie lokali biurowo-magazynowych oraz utrzymanie zieleni i terenow utwardzonych na nieruchomościach użytkowanych przez GUGiK (w okresie 12 miesięcy)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482477
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-ZP.2610.33.2022.BDG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 202560,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi sprzątania lokali
biurowo-magazynowych oraz utrzymanie zieleni i terenów utwardzonych na nieruchomościach
użytkowanych przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii, położonych w Warszawie i w Lesznowoli pod adresami:
1) 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2;
2) 01-102 Warszawa, ul. Króla Jana I Olbrachta 94B;
3) 05-506 Lesznowola, ul. Wojska Polskiego 81.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
Termin wykonania zamówienia wynosi:
- 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi dla lokalizacji przy ul. Króla Jana I Olbrachta 94B w Warszawie oraz przy ul. Wojska Polskiego 81 w Lesznowoli;
- do dnia 31 marca 2023 r. od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi dla lokalizacji przy ul. Wspólnej 2 w Warszawie.
Rozpoczęcie świadczenia usługi nastąpi nie wcześniej niż z dniem 02.01.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90620000-9 - Usługi odśnieżania
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235321,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 668461,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235321,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IN & OUT WOJCIECH WRZOSEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146820891
7.3.3) Ulica: Szyszkowa 5
7.3.4) Miejscowość: Umiastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235321,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zabudowy 126 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska podczas targów THAIFEX ANUGA ASIA 2023 w dniach 23-27 maja 2023 r. w Bangkoku w Tajlandii
- Dostawa 4 kompletów wag przenośnych do kontroli nacisku osi i masy rzeczywistej pojazdu
- Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- ZP/CZD/038/23 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO GLYCEROLI PHENYLBUTYRAS
- Świadczenie usług ochrony i mienia w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st Warszawy mieszczącego się przy ul. Powstańców Śląskich 70, 01-381 Warszawa.
- Usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji dorocznej konferencji psychologicznej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń w Prokuraturze Okręgowej w Toruniu i podległych jej prokuraturach rejonowych.
- Wykonanie nasadzeń zieleni wraz z instalacją nawodniającą oraz dostawą i montażem obiektów małej architektury przy budynku Hospicjum zlokalizowanym w Bramkach
- Usługi dozoru mienia i fizycznej ochrony wraz z wykonywaniem czynności związanych z utrzymaniem obiektu OEH-P Wilczy Szaniec w 2023r.
- świadczenie usług kompleksowego utrzymania i pielęgnacji terenów zielonych przyległych do zasobów mieszkaniowych Katowickiego TBS Sp. z o.o.
- Wykonanie prac ogrodniczo porządkowych na wybranych terenach zielonych w Mieście Piastowie, zgodnie z dokumentacją powykonawczą i operatami pielęgnacyjnymi
- Budowa obiektu do prowadzenia działalności kulturalnej z towarzyszącą funkcją gastronomiczną wraz z zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu dziedzińca przed Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.