Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00464031/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu – 3 zadania częściowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 24 Kwietnia 5
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@e-szpital.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.e-szpital.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_kedzierzynkozle1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu – 3 zadania częściowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b76210cf-6fbe-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00524047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074002/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.2 Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464031/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ-P.2022.40
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania częściowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2/1 do 2/3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej ofertySEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy ;
Liczba otrzymanych ofert lub wniosków - 5;
Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców - 5;
Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego - 0;
Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG - 0;
Liczba ofert odrzuconych - 0;
Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt - 0;
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem - 7489,04;
Kod waluty - PLN;
Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem - 32680,80;
Kod waluty - PLN;
Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia - 8629,20;
Kod waluty - PLN;
Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową - NIE;
Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną - NIE;
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia:
Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia - NIE;
Krajowy numer identyfikacyjny - 5391503758;
Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia - Camedica sc;
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość - Milanów;
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj - Polska;
Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom - NIE;
Data zawarcia umowy - 2022-12-21;
Wartość umowy - 8629,20;
Kod waluty - PLN;
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej - 16 miesięcy.
ZADANIE 3:
Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy ;
Liczba otrzymanych ofert lub wniosków - 2;
Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców - 1;
Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego - 0;
Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG - 0;
Liczba ofert odrzuconych - 0;
Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt - 0;
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem - 99071,25;
Kod waluty - PLN;
Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem - 105769,47;
Kod waluty - PLN;
Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia - 105769,47;
Kod waluty - PLN;
Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową - NIE;
Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną - NIE;
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia:
Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia - NIE;
Krajowy numer identyfikacyjny - 8792544279;
Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia - Sorimex sp. z o.o.;
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość - Toruń;
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj - Polska;
Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom - NIE;
Data zawarcia umowy - 2022-12-21;
Wartość umowy - 105769,47;
Kod waluty - PLN;
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej - 16 miesięcy.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 16 zadań częściowych
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formie "zaprojektuj i wybuduj" w zakresie modernizacji przepompowni ścieków [...]
- Remont pokrycia dachu w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu ul. Skarbowa 2
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE CZYSTY REGION SP. Z O.O. Z SIEDZIBA W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
- Poprawa efektywności energetycznej II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa prasy do bibliotek publicznych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w roku 2007.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Dostawy: materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych.
- Dostawa obłożeń operacyjnych (II)
- Dostawy narzędzi chirurgicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi
- Dostawa papieru do EKG, EEG, drukarek laboratoryjnych, pojemników do wycinków histopatologicznych, mankietów udowych, podkładów j.u, fartuchów foliowych, gąbek do toalety jamy ustnej, kocy itd.
- Dostawa sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 16 zadań częściowych
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.