eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn "Rozbudowa drogi powiatowej 1842K ul. Św. Jana Kantego w km od 0+851,00 do km 1+695,00 w miejscowości Kęty, Powiat Oświęcimski".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn „Rozbudowa drogi powiatowej 1842K ul. Św. Jana Kantego w km od 0+851,00 do km 1+695,00 w miejscowości Kęty, Powiat Oświęcimski”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT OŚWIĘCIMSKI - STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. St. Wyspiańskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-602

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 844 96 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 33 844 96 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@powiat.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn „Rozbudowa drogi powiatowej 1842K ul. Św. Jana Kantego w km od 0+851,00 do km 1+695,00 w miejscowości Kęty, Powiat Oświęcimski”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cb644db-70b0-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020807/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa drogi powiatowej 1842K ul. Św. Jana Kantego w km od 0+851,00 do km 1+695,00 w miejscowości Kęty, Powiat Oświęcimski"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470149/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5482400,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa drogi powiatowej 1842K ul. Św. Jana Kantego w km od 0+851,00 do km 1+695,00 w miejscowości Kęty, Powiat Oświęcimski”. Inwestycja polega na rozbudowie drogi powiatowej nr 1842K ul. Św. Jana Kantego w Kętach w km od 0+851,00 do km 1+695,00 (tj. 844 m drogi) w zakresie m.in. rozbudowy jezdni, budowy chodnika, przebudowy pobocza, budowy zjazdów, rozbiórki ogrodzeń, budowy kanalizacji deszczowej, budowy wylotu W1, budowy umocnienia skarp i dna koryta Kanału Ulga Nowa Wieś, przebudowy sieci oraz przyłączy wodociągowych, przebudowy przyłączy kanalizacji sanitarnych, przebudowy napowietrznej
i kablowej sieci elektroenergetycznej nN, zabezpieczenia kablowej sieci elektroenergetycznej nN, przebudowy istniejącego oświetlenia ulicznego, przebudowy napowietrznej sieci telekomunikacyjnej, zabezpieczenia kablowej sieci telekomunikacyjnego, przebudowy wlotu drogi powiatowej nr 1842K w granicy pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 948, usunięcia oraz karczowania drzew i krzewów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji robót określają załączniki do SWZ, tj.:
• dokumentacja projektowa,
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
• przedmiary robót,
• projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, którego zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
Roboty będą prowadzone w oparciu o ostateczną decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Wykonawca jest zobowiązany m. in. do:
• prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z uwzględnieniem wszelkich uzgodnień z administratorami sieci i urządzeń istniejących w obszarze prowadzonych robót;
• zapewnienia na własny koszt sprawowania kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac w poszczególnych specjalnościach, zgodnie z przedmiotem zamówienia;
• wykonania i uzgodnienia na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz wykonania robót wynikających z tego projektu wraz z bieżącym utrzymaniem wykonanego oznakowania i jego likwidacją po zakończeniu robót; w tym do wystąpienia z wnioskiem o zatwierdzenie projektu organizacji ruchu do właściwego organu w terminie do 21 dni od dnia zawarcia umowy;
• prowadzenia robót w taki sposób, aby przez cały czas realizacji zamówienia zapewnić bezpieczne dojście i dojazd do nieruchomości zlokalizowanych przy ul. Św. Jana Kantego w Kętach lub do których dostęp odbywa się poprzez tą drogę oraz zapewnić ciągłość dostaw mediów;
• zabezpieczenia i wygrodzenia placu budowy, oznakowania miejsca prowadzonych robót, zabezpieczenia przed dostępem osób postronnych do terenu budowy i przechowywanych tam materiałów na własny koszt, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami
z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
• zapewnienia na własny koszt kompleksowej obsługi geodezyjnej robót przez uprawnionego geodetę;
• powiadomienia operatorów wszystkich sieci instalacyjnych, w szczególności elektrycznych, gazowych, wodno-kanalizacyjnych, teleinformatycznych, których infrastruktura znajduje się w rejonie placu budowy oraz jego oddziaływania;
• powiadomienia właścicieli nieruchomości objętych przerwami w dostawach prądu, wody, gazu i innych, spowodowanych prowadzonymi robotami, w terminie co najmniej na 3 dni przed planowanymi przerwami;
• zapewnienia na własny koszt i odpowiedzialność odpowiednio: składowania, transportu, utylizacji: materiałów pochodzących z rozbiórek, demontaży, wycinek oraz odpadów;
• zapewnienia dozoru mienia na terenie robót na własny koszt.
UWAGA:
Wykonawca jest zobowiązany do ułożenia (wykonania) warstwy bitumicznej ścieralnej całą szerokością bez szwu technologicznego.
Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym w zakresie obowiązków wynikających z uzyskanego przez Zamawiającego dofinansowania zadania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Jeżeli dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiar robót wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego
w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4783125,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7189367,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4783125,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Franciszek Fryc.Przedsiębiorstwo Budowlano - Drogowo - Mostowe "DROG - BUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070167501

7.3.3) Ulica: ul. Zamkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Spytkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-116

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty z zakresu branży elektrycznej oraz roboty z zakresu przebudowy wodociągu - nie jest znany na etapie przetargu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4783125,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia:
1) przekazanie placu budowy – niezwłocznie (nie później niż w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania Umowy),
2) rozpoczęcie Robót – niezwłocznie, jednak nie wcześniej niż po zatwierdzeniu przez właściwe organy projektu organizacji ruchu, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt 38) Umowy,
3) zakończenie Robót – do 330 dni od daty przekazania placu budowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.