eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krempna › Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Magurskiego Parku Narodowego



Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Magurskiego Parku Narodowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Magurski Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krempna 59

1.5.2.) Miejscowość: Krempna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134414099

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpn@magurskipn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.magurskipn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&art=1659

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Magurskiego Parku Narodowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d9fa774-77c5-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060911/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Magurskiego Parku Narodowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488228

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-370-1-17/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 56910,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Magurskiego Parku Narodowego (Osiedle Krempna – Krempna 110, Budynek Centrum i Zarządzania w Krempnej 59 oraz Zaplecze warsztatowo-garażowe Krempna 150).
3.2 Wymagane parametry jakościowe pelletu:
 Wartość opałowa 17 – 18 MJ/kg,
 Wilgotność poniżej 7%,
 Średnica 6 – 8 mm,
 Długość do 30 mm,
 Gęstość 600 ≤ 750 [kg/m³]
 Zawartość popiołu poniżej 1%,
 Musi być pakowany w worki wentylowane po 20 - 25 kg.

W skład pelletu winny wchodzić wyłącznie trociny z drzew iglastych z domieszką trocin z drzew liściastych z wyłączeniem wierzbowatych, a także bez domieszki siana czy słomy oraz innych substancji jak np. kleje, lepiszcze, utwardzacze.

Dostawa około 22 ton pelletu w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r.

3.3 Zamawiający zastrzega, że ilość pelletu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu nie więcej niż o 20% od początkowej ilości dostawy pelletu drzewnego w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3.4 Dostawy pelletu będą odbywać się transportem Wykonawcy, i na jego koszt łącznie z rozładunkiem do magazynów pelletu (min. 2 osoby ze strony Wykonawcy) na miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w godzinach od 7:00 do 14:00. Jednorazowa ilość dostawy nie może być większa niż 6 ton. Ze względu na utrudniony dojazd i brak możliwości rozładowania wózkiem widłowym dostawy muszą być realizowane samochodem typu „solo”
3.5 Wymagany termin dostawy: poszczególne dostawy realizowane będą po zgłoszeniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego dokonanym telefonicznie lub faksem tj. do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
3.6 Do każdej dostawy Wykonawca dołączy wymagane atesty i certyfikaty na dostarczony pellet.
Przed dostawą (samochód z pelletem) i po dostawie (samochód pusty) Wykonawca będzie ważył samochód na wadze towarowej wskazanej przez Zamawiającego. Podstawą wystawienia faktury Vat będzie podpisany dokument WZ i kwit z wagi towarowej. Kwit wagowy znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ. Ilość pelletu na którą zostanie wystawiona faktura odpowiadać będzie różnicy pomiędzy ważeniem pełnego i pustego samochodu.
3.7 Rozładunek pelletu odbywać się będzie w obecności przedstawiciela Zamawiającego, wskazanego w treści umowy.
3.8 Osoba upoważniona przez Zamawiającego ma prawo odmówić przyjęcia danej partii dostawy, jeżeli stwierdzi, że dostarczony pellet jest złej jakości i odbiega od parametrów określonych w ofercie. Oświadczenie o odmowie złożone ustnie winno być niezwłocznie potwierdzone na piśmie ze wskazaniem przyczyny odmowy.
3.9 W przypadku odmowy przyjęcia danej partii dostawy, Wykonawca zobowiązuje się do:
- załadunku i odbioru wadliwego pelletu na swój koszt,
- dostawy pelletu o prawidłowych parametrach, nie później niż w ciągu 2 dni od oświadczenia o odmowie.
3.10 Zamawiający zastrzega sobie zlecenia badania jakości dostarczonego pelletu przez podmiot uprawniony do takich badań. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony pellet nie spełnia parametrów określonych w ofercie, koszty zleconego badania ponosi Wykonawca.
3.11 W przypadku awarii, zanieczyszczenia bądź uszkodzenia instalacji i urządzeń kotłowni spowodowanej dostarczonym pelletem o niewłaściwych parametrach Wykonawca pokryje koszty związane z doprowadzeniem instalacji i urządzeń Zamawiającego do należytego stanu. Za podstawę stwierdzenia przyczyn awarii przyjmuje się protokół sporządzony przez firmę serwisującą urządzenia kotłowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2952,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2952,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Roboty Ziemne, Handel Materiałami Opałowymi Robert Baran

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342429974

7.3.3) Ulica: Mała Poręba 68b

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77932,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.