Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00460620/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO W GALINACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Leśników Polskich w Galinach
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Galinach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001124900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Galiny 69
1.5.2.) Miejscowość: Galiny
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897612224
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp-galiny@gmina-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp-galiny.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9263f914-1e89-4296-9b10-6c12ff8cdf0d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO W GALINACH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9263f914-1e89-4296-9b10-6c12ff8cdf0d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521501
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00460274/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 MODERNIZACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO W GALINACH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00460620
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 231879,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający informuje, iż zamówienie nie jest podzielone na części. Powodami niedokonania podziału jest: brak możliwości skutecznego koordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co poważnie zagroziło by właściwemu wykonaniu prac, nadmierne trudności techniczne wynikające ze specyfiki prowadzonych prac, zwiększenie kosztów inwestycji. Brak takiego podziału porządkuje również odpowiedzialność wykonawczą i gwarancyjną. Inwestycja dotyczy jednego obiektu budowlanego, wprowadzenie większej ilości potencjalnych Wykonawców zaburzy realizację procesu budowlano-inwestycyjnego, zwiększy koszt inwestycji a także uniemożliwi wzięcie odpowiedzialności za cały obiekt przez jednego Wykonawcę.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji centralnego ogrzewania z wymianą kotła w budynku oddziału przedszkolnego w Galinach, dz. nr 62/3, obręb nr 0018 – Galiny, gm. Bartoszyce.
Przebudowa centralnego ogrzewania polegać będzie na:
1) demontażu:
istniejącego kotła na paliwo stałe,
orurowania w piwnicy oraz w pomieszczeniach na parterze i piętrze budynku,
naczynia układu otwartego,
demontaż rurociągów kanalizacji sanitarnej w piwnicy,
demontaż instalacji wody w piwnicy,
demontaż istniejących instalacji elektrycznych w piwnicy,
demontaż drzwi wewnętrznych do kotłowni, stolarki okiennej w kotłowni,
rozbiórkę pochylni,
2) montażu:
nowego kotła na pellet o mocy 40kW,
montażu orurowania w kotłowni oraz pomieszczeniach ogrzewanych na parterze i piętrze budynku,
podłączenie do komina,
montaż grzejników,
montaż osprzętu i armatury na instalacji c.o tj. naczynia wzbiorczego c.o. typu zamkniętego, manometrów itp.,
próba ciśnieniowa instalacji,
montaż instalacji kanalizacji sanitarnej,
montaż instalacji wody, przyborów sanitarnych,
remont studni schładzającej, montaż kraty,
3) roboty wykończeniowe:
montaż stolarki okiennej i drzwiowej w piwnicy,
wykonanie betonowych schodów,
wykonanie posadzki w piwnicy,
tynkowanie i malowanie ścian piwnicy,
wykonanie instalacji elektrycznych gniazd wtykowych, oświetlenia w piwnicy, zasilenie urządzeń kotłowni,
wykonanie wyniesienia pomiaru energii elektrycznej na zewnątrz budynku.
Wszystkie rurociągi w piwnicy muszą być zdemontowane, należy wykonać tynkowanie ścian i malowanie ścian. Wszystkie materiały z demontażu przekazać Inwestorowi protokołem zdawczo-odbiorczym.
Wszystkie elementy zdemontowanej instalacji zutylizować i dostarczyć Inwestorowi protokoły utylizacji.
Zapotrzebowanie na ciepło budynku nie ulega zmianie.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
44621200-1 - Kotły grzewcze
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45410000-4 - Tynkowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Art. 255 pkt 1)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta w wyznaczonym terminie tj. do dnia 22-10-2025 r. do godz. 09:00.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
więcej: Kotły grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





