Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00483711/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
- 2025/BZP 00493402/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Łodzi w 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STRAŻ MIEJSKA W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470006145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wólczańska 121/123
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-521
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 2502201
1.5.8.) Numer faksu: +48 42 6309322
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strazmiejska.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uml.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Łodzi w 2026 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df7edbf1-fee4-4ba8-bc76-53b70922d7ca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036381/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Łodzi w 2026 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00483711
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KA/231/08/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406097,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z numeracją SWZ:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna bezgotówkowa sprzedaż paliw płynnych do samochodów służbowych Zamawiającego w roku 2026 w następujących ilościach:
- ETYLINA PB 95 DO ILOŚCI 48.000 litrów
- OLEJ NAPĘDOWY DO ILOŚCI 9.000 litrów
U W A G A! Podana wyżej ilość litrów paliwa w skali jednego roku jest tylko prognozą i Zamawiający nie jest tymi ilościami związany.
5.2. Zamawiający wymaga, aby sprzedaż paliw, o których mowa w pkt 5.1 odbywała się na zasadach transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart magnetycznych wystawionych na każdy z posiadanych przez Zamawiającego pojazdów. Wykonawca wystawi bezpłatnie - w terminie 7 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego podpisanej przez Wykonawcę umowy, karty magnetyczne w ilości: 48 na każdy z użytkowanych samochodów oraz 3 karty na okaziciela, za pomocą których będą dokonywane zakupy paliwa na stacjach paliw Wykonawcy. W przypadku zwiększenia liczby samochodów znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby kart magnetycznych w trakcie trwania umowy. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć bezpłatnie wymagane karty magnetyczne na pisemny wniosek Zamawiającego - w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia takiego wniosku, przy czym wniosek ten zostanie przesłany Wykonawcy drogą mailową oraz w oryginale za pośrednictwem Poczty Polskiej.
5.3. W przypadku zgłoszenia utraty karty nastąpi natychmiastowa jej blokada na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, zaś Wykonawca wystawi na pisemny wniosek Zamawiającego nową kartę bez jakichkolwiek dodatkowych kosztów obciążających Zamawiającego, przy czym wniosek ten zostanie przesłany Wykonawcy drogą mailową oraz w oryginale za pośrednictwem Poczty Polskiej.
5.4. Wykonawca musi dysponować, co najmniej pięcioma całodobowymi stacjami paliw znajdującymi się w granicach administracyjnych miasta Łodzi i prowadzącymi sprzedaż paliw płynnych na zasadach transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart magnetycznych. Wykonawca załączy do oferty „Wykaz całodobowych stacji paliw Wykonawcy, znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Łodzi i prowadzących sprzedaż paliw płynnych na zasadach transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart magnetycznych”.
5.5. Odbiór paliw, o których mowa w ust. 1, odbywać się będzie na stacjach paliw Wykonawcy przez uprawnionych pracowników Zamawiającego, wyłącznie do zbiorników paliwowych pojazdów Zamawiającego.
5.6. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ.
5.7. W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie, na co Zamawiający nie ma wpływu w trakcie sporządzania zamówienia, a wynika to z niemożliwej do przewidzenia ilości poboru paliwa w trakcie realizacji zamówienia w roku 2026 r.
5.8. Dostarczane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2024 poz. 1018) oraz normy PN-EN 228+A1: 2017-06 i PN-EN 590:2022-08.
5.9. Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać wymogi określone przepisami prawa dla stacji paliw zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. 2023 r. poz. 1707).
5.10. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332469,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332469,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332469,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOL POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831023182
7.3.3) Ulica: al. Grunwaldzka 50A
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-241
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332469,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 147/TP/ZP/D/2025 Sukcesywne dostawy asortymentu meblowego na okres 24 m-cy
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych oraz innych jednostek sprzętowych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Świlczy
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne PGK sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2026 r.
- Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do garażowej stacji paliw zamawiającego o pojemności 5000 litrów.
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgorzelcu na lata 2026 - 2027
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





