Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00466475/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych przeznaczonych na sfinansowanie inwestycji realizowanych na terenie Gminy Szczekociny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZEKOCINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398735
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Senatorska 2
1.5.2.) Miejscowość: Szczekociny
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-445
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szczekociny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczekociny.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szczekociny.finn.pl/bipkod/308031031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych przeznaczonych na sfinansowanie inwestycji realizowanych na terenie Gminy Szczekociny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-620a02e0-5daa-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040644/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Udzielenie kredytu długoterminowego złotówkowego w wysokości na sfinansowanie realizacji zadań miasta i gminy Szczekociny w wysokości do 5 310 361,00 złotych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466475/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.1.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji pn.: „Termomodernizacja i rozbudowa budynku Przedszkola w Szczekocinach" w wysokości 1 700 000,00 zł.
1) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 31 marca 2031 r.
2) Kredyt zostanie uruchomiony w dniu 28 grudnia 2022 r.
3) Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do dnia 30 marca 2024 r.
4) Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 1 700 000,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.).
5) Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
6) Spłata kredytu dokonywana będzie w 13 ratach (zgodnie z harmonogramem spłat kredytu będącym załącznikiem nr 1 do wzoru umowy – załącznik nr 4 do SWZ).
7) Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 1M z notowań na dzień 25 listopada 2022 r. (6,95%) na potrzeby badania ofert.
8) Płatność odsetek z tytułu kredytu regulowana będzie według 1-miesięcznej stopy procentowej WIBOR i stałej marży banku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniki nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 638926,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639791,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 638926,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Połańcu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8661136516, REGON 000498276
7.3.3) Ulica: ul. Żapniowska 3
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 638926,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2031-03-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Krótkoterminowy kredyt bankowy w wysokości 4 000 000,00 złotych dla gminy Bieliny
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.