eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnik › ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Miejskiej ¦widnik w latach 2023 - 2025

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-12-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Miejskiej ¦widnik
w latach 2023 – 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska ¦widnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stanis³awa Wyspiañskiego 27

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Miejskiej ¦widnik
w latach 2023 – 2025

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d63b0ca9-86b5-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00519660

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://umswidnik.bip.lubelskie.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê
przy u¿yciu miniPortalu,który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod
adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal (dane konta zamawiaj±cego na ePUAP -odbiorca:Urz±dMiasta ¦widnik,adres skrytki
ePUAP: /umswidnik/SkrytkaESP )oraz poczty elektronicznej (z wyj±tkiem sk³adania ofert), na adres zampub@e-swidnik.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dotycz±ce korespondencji elektronicznej:1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego,musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy:
„Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
oraz do „Formularza dokomunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbieraniadokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji
publicznej(ePUAP).3.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz z³o¿enia,
zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji”
wynosi150MB. 4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych,o¶wiadczeñ lub elektronicznych
kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. 5. W postêpowaniu o
udzielenie zamówienia
komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ,wniosków,zawiadomieñ oraz
przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za udostêpnionego przez mini Portal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z
niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia BZP. 7. Zamawiaj±cy
mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty
elektronicznej,email:zampub@eswidnik.pl 8.Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem„Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿
mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 7adres email (nie dotyczy
sk³adania ofert). Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra
Rozwoju,Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art.13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z
dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016r. (RODO) dotycz±ca osób fizycznych, których dane osobowe pozyska³
Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci:wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna prowadz±c±
jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna, cz³onka
organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±, osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1),dalej „RODO”,informujemy, ¿e: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska ¦widnik
z siedzib± w ¦widniku, ul.Stanis³awa Wyspiañskiego 27, 2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej ¦widnik
mo¿na kontaktowaæ siê poprzez e-mail: iod@e-swidnik.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu zwi±zanym z
postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego,4) odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz
art.96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j.Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej
„ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania
umowy;6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem
ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu
doPani/Pan:-na podstawie art. 15RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;9) prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych narusza
przepisy RODO; 10) nie przys³uguje Pani/Panu:  w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych,gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIZP-Z 271.51.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ug, pod nazw± ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Miejskiej
¦widnik w latach 2023 – 2025.
3.2 Przedmiotem zamówienia publicznego bêdzie dostarczenie na rzecz Gminy Miejskiej ¦widnik i wymienionych poni¿ej
jednostek organizacyjnych:
1) Przedszkole Nr 7, ul. ks. Kanonika Jana Hryniewicza 7, 21-040 ¦widnik
2) Szko³a Podstawowa Nr 3, ul. Miko³aja Kopernika 9A,21-040 ¦widnik
3) Szko³a Podstawowa Nr 5, ul. Jarzêbinowa 6, 21-040 ¦widnik
4) Zespó³ Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w ¦widniku, ul. Aleja Armii Krajowej 3, 21-040 ¦widnik;
5) Zespó³ Szkó³ Ogólnokszta³c±cych Nr 1, Al. Wojska Polskiego 27, 21-040 ¦widnik
6) Zespó³ ¯³obków Miejskich w ¦widniku, ul. Bart³omieja Kopera 1, 21-040 ¦widnik
us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek,
paczek pocztowych, przesy³ek kurierskich, zwrotu przesy³ek rejestrowanych, nierejestrowanych i paczek do nadawcy po
wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia lub wydania odbiorcy.
3.3 Przesy³ki pocztowe nale¿y rozumieæ jako przesy³ki:
a) zwyk³e – przesy³ki nierejestrowane, niebêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagraniczny,
b) polecone - przesy³ki rejestrowane, niebêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
c) zwyk³e – przesy³ki nierejestrowane w najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
d) polecone – przesy³ki rejestrowane w najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
e) polecone za zwrotnym po¶wiadczeniem odbioru (ZPO)– przesy³ki rejestrowane niebêd±ce przesy³kami najszybszej
kategorii, przyjête za potwierdzeniem nadania i dorêczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym,
f) polecone za zwrotnym po¶wiadczeniem odbioru (ZPO) – przesy³ki rejestrowane bêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii,
przyjête za potwierdzeniem nadania i dorêczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym,
g) Przesy³ki wymienione w ppkt a) do f) w obrocie krajowym mog± posiadaæ wymiar bêd±cy:
• Format S - przez co rozumie siê przesy³kê o wymiarach:
MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140 mm,
MAKSIMUM - ¿aden z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ: wysoko¶ci 20 mm, d³ugo¶æ 230 mm, szeroko¶æ 160 mm.
Masa do 500 g
• Format M ”- przez co rozumie siê przesy³kê o wymiarach:
MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140 mm,
MAKSIMUM - ¿aden z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ: wysoko¶ci 20 mm, d³ugo¶æ 325 mm, szeroko¶æ 230 mm.
Masa do 1000g
• Format L – przez co rozumie siê przesy³kê o wymiarach:
MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140 mm,
MAKSIMUM - suma d³ugo¶ci, szeroko¶ci i wysoko¶ci (grubo¶ci) 900 mm, przy czym najwiêkszy z tych wymiarów (d³ugo¶æ)
nie mo¿e przekroczyæ 600 mm.
Masa do 2000 g
• Wszystkie wymiary przyjmuje siê z tolerancja +/- 2 mm.
3.4 Paczki pocztowe, bêd±ce przedmiotem zamówienia rozumie siê paczki pocztowe o wadze do 10 kg w gabarycie A i B:
• „Gabaryt A ”to paczka o wymiarach:
MINIMUM – wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140 mmMAKSIMUM – zadem z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ: d³ugo¶æ 600 mm, szeroko¶æ 500mm, wysoko¶æ 300 mm.
• „Gabaryt B” – to paczka o wymiarach:
MINIMUM – je¶li choæ jeden z wymiarów przekracza 600 mm, szeroko¶æ 500 mm, wysoko¶æ 300 mm,
MAKSIMUM – suma d³ugo¶ci i najwiêkszego obwodu mierzonego w innym kierunku ni¿ d³ugo¶æ – 3000 mm, przy czym
najwiêkszy wymiar nie mo¿e przekroczyæ 1500 mm.
• Wszystkie wymiary przyjmuje siê z tolerancja +/- 2 mm.
3.5 Przesy³ki kurierskie, bêd±ce przedmiotem zamówienia rozumie siê przesy³ki w formacie S, M i L, o wadze do 0,5 kg,
dostarczane do adresata w dniu nastêpnym na godzinê 9 i 12.
3.6 Us³ugi bêd± siê odbywa³y na podstawie umów zawieranych odrêbnie przez poszczególnych Odbiorców , których wykaz
zawiera za³±cznik nr 9 do SWZ – „Wykaz Odbiorców i osób do kontaktu”
3.7 Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia wynika z nastêpuj±cych dokumentów:
Opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
Uwaga!!!
Na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt. 3.6 z Wykonawc± wy³onionym w przetargu, bêd±
podpisywane oddzielne umowy przez jednostki organizacyjne Gminy Miejskiej ¦widnik zgodnie z Za³±cznikiem Nr 9 do SWZ
– Wykaz nabywców i odbiorców.
Ponadto ka¿da jednostka organizacyjna pokryje koszty us³ugi. Umowa zostanie zawarta wed³ug wzoru stanowi±cego
Za³±cznik Nr 6A – Gmina Miejska ¦widnik i 6B-6G – Jednostki Organizacyjne Gminy Miejskiej ¦widnik do SWZ - Istotne
postanowienia umowy..

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64120000-3 - Us³ugi kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy
bêdzie stosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 60%, ¦ledzenie rejestrowanych przesy³ek pocztowych (listów i paczek) w
obrocie krajowym - 40 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ¦ledzenie rejestrowanych przesy³ek pocztowych (listów i paczek) w obrocie krajowym

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) Posiadaj± uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych,
prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo
pocztowe (tj. Dz.U. z 2018 r. , poz. 2188 z pó¼n. zm.)
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) W okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w
tym okresie, wykonali nale¿ycie co najmniej dwie us³ugi obejmuj±ce swoim zakresem ¶wiadczenie us³ug pocztowych w
obrocie krajowym lub zagranicznym przez okres co najmniej 12 miesiêcy, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000 z³ brutto
(s³ownie z³otych: sto tysiêcy z³otych ) ka¿da ,

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 17.2.1
Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postepowaniu:
1) Dokument o których mowa w pkt 16.2 a) SWZtj.
Dokument uprawniaj±cy do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych,
prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo
pocztowe (tj. Dz.U. z 2022 r. , poz. 896 z pó¼n. zm.)
2) wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y
wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których
mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie
wykonawcy; wymagany zakres informacji zawartych w wykazie okre¶la za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy
niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (je¿eli dotyczy). 2) Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty z
których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba
¿eZamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych w szczególno¶ci rejestrów
publicznych w
rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne(Dz.U. z
2020r. poz.346 z pó¼n.zm.). 3) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia,ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo (je¿eli
dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie w formularzu oferty nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz
dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê,a oferta powinna byæ podpisana przez ustanowionego
pe³nomocnika. Do oferty do³±czyæ nale¿y
pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia,ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo.
2.Zasady spe³niania warunków przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia podano w sekcji
5.4og³oszenia. 3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub
do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z
wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4.¯aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z udzia³u w
postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy powierza Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania przedmiot zamówienia publicznego:
„¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Miejskiej ¦widnik w latach 2023 – 2025.”Tre¶æ umowy zostanie zawarta wg
wzorów umów powszechnie stosowanych przez podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi pocztowe, z uwzglêdnieniem postanowieñ
zawartych w Za³±czniku Nr 6A do SWZ - Istotne Postanowienia Umowy dla Gminy Miejskiej ¦widnik oraz w Za³±czniku Nr
6B do SWZ - Istotne Postanowienia Umowy dla jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej ¦widnik.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Ofertê z³o¿yæ nale¿y na skrytkê ePUAP Zamawiaj±cego: /umswidnik/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-05 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.