eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowo › Dostawa oleju napędowego na potrzeby Nadleśnictwa Żednia w roku 2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego na potrzeby Nadleśnictwa Żednia w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO ŻEDNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050026549

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żednia 5 (miejscowość), 16-050 Michałowo

1.5.2.) Miejscowość: Michałowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-050

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 717 52 51

1.5.8.) Numer faksu: 85 717 52 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zednia@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zednia.bialystok.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_zednia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego na potrzeby Nadleśnictwa Żednia w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70134799-6736-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474516/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.48.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Nadleśnictwa Żednia w roku 2023 w ilości 27 480,00 litrów.
Wyżej wskazana ilości jest ilością szacunkową uzależnioną od potrzeb Zamawiającego, która może ulec redukcji. Zamawiający nie ma obowiązku wykorzystania całości przedmiotu zamówienia, przy czym Zamawiający gwarantuje zakup oleju napędowego na poziomie 70% wartości wynagrodzenia brutto.
3.2. Zakupiony olej napędowy musi spełniać wymagania określone w:
• Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 1680),
• Normie PN-EN 590 lub równoważnej.
3.3. Zakup oleju napędowego będzie dokonywany sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, na stacjach paliw należących do Wykonawcy do zbiorników w samochodach służbowych przez uprawnionych pracowników Nadleśnictwa, we wszystkie dni robocze w godz. 7:00 do 17:00. Olej napędowy do sprzętu silnikowego należącego do Zamawiającego będzie pobierane do kanistrów.
3.4. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw oddaloną nie więcej niż 15 km liczoną najkrótszą drogą publiczną, od bazy transportowej Nadleśnictwa Żednia położonej w miejscowości Kazimierowo 43 E, oraz od siedziby Nadleśnictwa Żednia, Żednia 5.
3.5. W okresie zimowym Wykonawca zapewni dostawy zamawianego oleju napędowego przystosowanego do niskich temperatur.
3.6. Oznaczenie według kodów CPV:
• 09134100-8 Olej napędowy
3.7. Podział zamówienia na części nie jest uzasadniony ekonomicznie. Zmniejszenie wolumenu zamówień nie spowoduje zwiększenia konkurencji z przyczyn technicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196471,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196471,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196471,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ’’BEST’’ ŁUKASZUK - RYBIŃSKI SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420303081

7.3.3) Ulica: Białostocka 68

7.3.4) Miejscowość: Michałowo

7.3.5) Kod pocztowy: 16-050

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196471,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.