eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie MazowieckieUsługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2025-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450666236

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 5

1.5.2.) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 86 477 55 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@szpitalwysmaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalwysmaz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1175790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a25526ce-6fde-4b63-9dcb-b0ce94d3c31c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00076302/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Odbiór odpadów komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00427399

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 22/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 198168,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych o kodach 20 03 01, 20 01 01, 20 01 39, 20 01 02 wytworzonych w siedzibie Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem, oraz dostarczenie pojemników i worków do ich gromadzenia.
Pakiet nr 1 – Odpady komunalne dotyczy obiektu: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Szpitalna 5, 18-200 Wysokie Mazowieckie.
Zapotrzebowanie na pojemniki kod 20 03 01:
- Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem: pojemniki PA 1100 L - 5 szt.,
Zapotrzebowanie na pojemniki kod 20 01 01:
- Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem: pojemniki PA 1100 L - 1 szt.,
Przy odbiorze odpadów o kodach 20 01 39, 20 01 02 Wykonawca w momencie odbioru zostawia min. ilość worków danego koloru (w przypadku obioru np. 5 szt. worków koloru żółtego zostawia 5 szt. worków koloru żółtego).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 – Formularz cenowy, który jest integralną częścią SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 143448,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych o kodach 20 03 01, 20 01 01, 20 01 39, 20 01 02 wytworzonych w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym w Ciechanowcu, oraz dostarczenie pojemników i worków do ich gromadzenia.
Pakiet nr 2 – Odpady komunalne dotyczy obiektu: Zakład Opiekuńczo – Leczniczy w Ciechanowcu, ul. Plac Ks. Kluka 4, 18-230 Ciechanowiec,.
Zapotrzebowanie na pojemniki kod 20 03 01:
- Zakład Opiekuńczo – Leczniczy w Ciechanowcu: pojemniki PA 400 L – 8 szt.,
Zapotrzebowanie na pojemniki kod 20 01 01:
- Zakład Opiekuńczo – Leczniczy w Ciechanowcu: pojemniki PA 400 L – 1 szt.,
Przy odbiorze odpadów o kodach 20 01 39, 20 01 02 Wykonawca w momencie odbioru zostawia min. ilość worków danego koloru (w przypadku obioru np. 5 szt. worków koloru żółtego zostawia 5 szt. worków koloru żółtego).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz cenowy, który jest integralna częścią SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 39200,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych o kodach 20 03 01, 20 01 01, 20 01 39, 20 01 02 wytworzonych w Oddziałach Rehabilitacyjnych w Krzyżewie, oraz dostarczenie pojemników i worków do ich gromadzenia.
Pakiet nr 3 – Odpady komunalne dotyczy obiektu: Oddziały Rehabilitacyjne w Krzyżewie, Krzyżewo 30, 18-218 Sokoły.
Zapotrzebowanie na pojemniki kod 20 03 01:
- Oddziały Rehabilitacyjne w Krzyżewie: pojemniki PA 1100 L – 2 szt.
Zapotrzebowanie na pojemniki kod 20 01 01:
- Oddziały Rehabilitacyjne w Krzyżewie: pojemniki PA 240 L – 1 szt.
Przy odbiorze odpadów o kodach 20 01 39, 20 01 02 Wykonawca w momencie odbioru zostawia min. ilość worków danego koloru (w przypadku obioru np. 5 szt. worków koloru żółtego zostawia 5 szt. worków koloru żółtego).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 – Formularz cenowy, który jest integralną częścią SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 15520,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157525,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157525,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157525,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221620331

7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 6

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157525,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-10 do 2026-11-09

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42336,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42336,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42336,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201038

7.3.3) Ulica: ul. 42 Pułku Piechoty 48

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-950

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42336,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-10 do 2026-11-09

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16761,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16761,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16761,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201038

7.3.3) Ulica: ul. 42 Pułku Piechoty 48

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-950

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16761,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-10 do 2026-11-09

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.