eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoRemonty mostów w ciągu dróg powiatowych powiatu kłodzkiego



Ogłoszenie z dnia 2025-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty mostów w ciągu dróg powiatowych powiatu kłodzkiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 2k

1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74/868 01 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.bip.klodzko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_klodzko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty mostów w ciągu dróg powiatowych powiatu kłodzkiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71cd37da-fef4-47ec-bf56-e1b738790d8b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038652/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.40 Remonty mostów w ciągu dróg powiatowych powiatu kłodzkiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00455801

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.241.53.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: „ Remonty - Obwód Drogowy nr 1 w Szczytnej”
Remont uszkodzonych mostów w ciągu dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej, polegać będzie na rozebraniu uszkodzonych fragmentów elementów mu-rów, wykonaniu ław fundamentowych, wymurowaniu ścian z kamienia, spoinowaniu oraz ewentualnym montażem barier ochronnych, wykonaniu kap chodnikowych oraz odwodnienia.
W ramach niniejszej części do wykonania jest remont:
a) Duszniki Zdrój - remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3101D, km 8+491
Zakres prac obejmuje:
• przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, montaż oraz demontaż oznakowania pionowego oraz niezbędnych wygrodzeń;
• wykonanie prac przygotowawczych i rozbiórkowych;
• remont skrzydełka, woda górna, strona prawa;
• wykonanie nakrywy żelbetowej oraz odwodnienia;
b) Ruszowice - remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3293D, km 0+431
Zakres prac obejmuje:
• wykonanie prac przygotowawczych i rozbiórkowych;
• wzmocnienie skarp;
• wykonanie odwodnienia;
c) Jaszkowa Dolna - remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3227D, km 1+608
Zakres prac obejmuje:
• przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, montaż oraz demontaż oznakowania pionowego oraz niezbędnych wygrodzeń
• wykonanie prac ziemnych;
• spoinowanie murów kamiennych oraz przyczółków;
• czyszczenie i odnowienie farbą poręczy ochronnych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44114100-3 - Gotowa mieszanka betonu

4.5.5.) Wartość części: 407690,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: „Remonty - Obwód Drogowy nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej”
Remont uszkodzonych murów oporowych dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej, polegać będzie na rozebraniu uszkodzonych fragmentów elementów murów, wykonaniu ław fundamentowych, wymurowaniu ścian z kamienia, spoinowaniu oraz ewentualnym montażem barier ochronnych, wykonaniu kap chodnikowych oraz odwodnienia.
W ramach niniejszej części do wykonania jest remont:
a) Kamienica - remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3255D, km 1+465
Zakres prac obejmuje:
• przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, montaż oraz demontaż oznakowania pionowego oraz niezbędnych wygrodzeń;
• wykonanie prac przygotowawczych i rozbiórkowych
• remont skrzydełka, woda górna, strona prawa;
• wykonanie nakrywy żelbetowej;
• remont skrzydełka, woda dolna, strona lewa;
• naprawa uszkodzeń powierzchni betonowych konstrukcji dźwigarów mostu;
• remont kap chodnikowych oraz nawierzchni na obiekcie mostowym
b) Kamienica - remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3255D, km 1+890
Zakres prac obejmuje:
• przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, montaż oraz demontaż oznakowania pionowego oraz niezbędnych wygrodzeń;
• wykonanie prac przygotowawczych i rozbiórkowych;
• remont skrzydełka, woda dolna, strona prawa;
• wykonanie nakrywy żelbetowej;
c) Kamienica - remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3255D, km 2+778
Zakres prac obejmuje:
• wykonanie prac przygotowawczych i rozbiórkowych;
• remont skrzydełka betonowego od strony wody górnej, strona prawa;
• wykonanie nowych kap żelbetowych;
• remont nawierzchni na obiekcie mostowym;
• zabezpieczenie antykorozyjne;
d) Długopole Zdrój - remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3235D, km 6+528
Zakres prac obejmuje:
• przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, montaż oraz demontaż oznakowania pionowego oraz niezbędnych wygrodzeń
• wykonanie prac ziemnych;
• spoinowanie murów kamiennych oraz przyczółków;
• czyszczenie i odnowienie farbą poręczy ochronnych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44114100-3 - Gotowa mieszanka betonu

4.5.5.) Wartość części: 651193,06 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III: „Remonty - Obwód Drogowy nr 3 w Nowej Rudzie”
Remont uszkodzonych murów oporowych dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie, polegać będzie na rozebraniu uszkodzonych fragmentów elementów murów, wykonaniu ław fundamentowych, wymurowaniu ścian z kamienia, spoinowaniu oraz ewentualnym montażem barier ochronnych, wykonaniu kap chodnikowych oraz odwodnienia.
W ramach niniejszej części do wykonania jest remont:
a) Wojbórz - remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3148D, km 8+737
Zakres prac obejmuje:
• przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, montaż oraz demontaż oznakowania pionowego oraz niezbędnych wygrodzeń;
• wykonanie prac przygotowawczych;
• wykonanie nowych kap chodnikowych betonowych;
• naprawa uszkodzeń powierzchni betonowych konstrukcji dźwigarów mostu;
• wykonanie odwodnienia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44114100-3 - Gotowa mieszanka betonu

4.5.5.) Wartość części: 76903,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392892,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607570,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392892,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAR-KOP Robert Woźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851523073

7.3.4) Miejscowość: Ścinawka Średnia

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392892,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 653714,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1050294,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 653714,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAR-KOP Robert Woźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851523073

7.3.4) Miejscowość: Ścinawka Średnia

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 653714,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do 21.10.2025 r. do godziny 10:00 wpłynęła JEDNA oferta. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył: 76.903,15 zł brutto.
Z uwagi, iż cena złożonej do postępowania oferty przewyższyła kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający nie dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, ponieważ nie mógł zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3) ustawy PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.