eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na nieruchomościach zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na nieruchomościach zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

1.3.) Oddział zamawiającego: ZGN w Dzielnicy Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10858838000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grębałowska 23/25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-808

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgn-bielany.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-bielany.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b405a16f-748a-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na nieruchomościach zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b405a16f-748a-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002438/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynowaniem energii na nieruchomościach zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477248/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 81/KT/2022/W

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 516260,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie w systemie zaprojektuj i wykonaj układów instalacji fotowoltaicznych (mikro instalacji) na obiektach mieszkalnych należącym do m.st Warszawy celem produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne budynków oraz uwzględniając możliwość jej odsprzedaży.
W części projektowej Wykonawca:
1.1 Otrzyma od Zamawiającego upoważnienie do uzyskania niezbędnych zgód i pozwoleń na realizację planowanych prac projektowych i wykonania instalacji.
1.2 Przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycję wykonania instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynami energii dla budynków mieszkalnych przy ul Szegedyńskiej 13A, Wrzeciono 30, Nocznickiego 13A w Warszawie . Wstępne projekty zostaną przedstawiony min. w formie:
a. opracowań koncepcji planowanych instalacji fotowoltaicznych,
b. przygotowania koncepcji projektowej rozmieszczenia tras kablowych, lokalizacji akumulatorów, paneli fotowoltaicznych oraz innych urządzeń instalacji łącznie z towarzyszącymi pracami instalacyjnymi .
1.3. Brak zgody Zamawiającego na przedstawioną propozycję skutkować będzie opracowaniem przez Wykonawcę nowej propozycji koncepcji projektowej tras kablowych i lokalizacji instalacji z uwzględnieniem uwag Zamawiającego.
1.4. Opracuje informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o ile zajdzie taka potrzeba.
1.5 . Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, wykona niezbędną dokumentację projektową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami , o której mowa w rozdziale 4 ustawy prawo budowlane.
1.6. Dokona zawiadomienia właściwego organu administracji architektoniczno – budowlanej o planowanych instalacjach.
Część projektową kończy brak sprzeciwu organu administracji architektoniczno – budowlanej, po upływie 21 dni licząc od dnia dokonania skutecznego zgłoszenia planowanego wykonania instalacji fotowoltaicznych, bądź uzyskanie od organu administracji architektoniczno – budowlanej zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu lub uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.

W części dotyczącej wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien przewidzieć wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych w zakresie co najmniej minimalnym określonym w wytycznych sprecyzowanych w opisie przedmiotu zamówienia (rzeczywisty zakres będzie określać sporządzona dokumentacja projektowa).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo złożone oferty podlegały odrzuceniu”.

Uzasadnienie faktyczne

W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta złożona przez: RP Solar Sp. z o.o., ul. Smolna 1D, 81-877 Sopot.

Zamawiający działając na podstawie art. 224 ustawy Pzp zwrócił się do jedynego Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu.

W udzielonych wyjaśnieniach RP Solar Sp. z o.o., ul. Smolna 1D, 81-877 Sopot wskazał, że „został błędnie policzony koszt realizacji zamówienia ponieważ nie doszacowaliśmy wszystkich kosztów. W związku z tym przepraszamy ale nie jesteśmy w stanie za podaną cenę zrealizować zamówienia”.

Zamawiający po dogłębnej analizie treści oferty, oraz udzielonych wyjaśnień podjął decyzję o odrzuceniu oferty RP Solar Sp. z o.o., ul. Smolna 1D, 81-877 Sopot na podstawie art. 226 ust 1 pkt 8) w zw. z art. art. 224 ust. 6 Pzp.- „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: (….) 4) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia; (….) oraz „ Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w

wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu”.

W związku z powyższym stosownie do art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo złożone oferty podlegały odrzuceniu”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.