Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00394461/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
- 2025/BZP 00399661/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-01
- 2025/BZP 00414061/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-09
- 2025/BZP 00421064/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie pawilonu C-4 na terenie AGH w Krakowie do aktualnych przepisów przeciwpożarowych - KC-DE-zp.272-519/25
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.dzp.agh.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przystosowanie pawilonu C-4 na terenie AGH w Krakowie do aktualnych przepisów przeciwpożarowych - KC-DE-zp.272-519/252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86b40a07-8fd4-41d6-8c0e-b18ac5ed6ef8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00355322/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Dostosowanie budynku C-4 do aktualnych przepisów w ppoż
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00394461
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KC-DE-zp.272-519/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku C-4 na terenie AGH w Krakowie do aktualnych przepisów przeciwpożarowych, obejmujące w szczególności:
1. Branża budowlana:
Roboty rozbiórkowe i demontażowe, w tym m.in.:
• demontaż ścian działowych wydzielających klatkę schodową nie spełniających wymaganej odporności ogniowej;
• demontaż wskazanych w opracowaniu projektowym drzwi i okien, nie posiadających wymaganej odporności ogniowej
• demontaż zabudowy szachtów nie spełniających wymaganej klasy odporności ogniowej;
• demontaż parapetów zawężających spocznik na klatce schodowej KL.1;
• demontaż balustrady na klatce schodowej;
• demontaż okien nie posiadających wymaganej odporności ogniowej.
Prace montażowe, w tym m.in.:
• wydzielenie klatek schodowych ścianami działowymi o wymaganej odporności ogniowej;
• wydzielenie miejsc oczekiwania na ewakuację dla osób z niepełnosprawnościami;
• montaż drzwi i okien o wymaganej odporności ogniowej;
• wykonanie obudowy szachtów w zabudowie o wymaganej odporności ogniowej;
• wykonanie gładzi gipsowych wraz z malowaniem na nowych zabudowach i ścianach
• renowacja istniejących ścian, uzupełnienie ubytków, tynkowanie bruzd, wykonanie gładzi wraz z malowaniem ścian i sufitów części wspólnych oraz wskazanych w projekcie pomieszczeń,
• renowacja posadzek zgodnie z zakresem wynikającym z opracowania projektowego
• zabezpieczenie p.poż wskazanych w projekcie elementów stalowych i drewnianych,
• dostosowanie balustrad i pochwytów do obowiązujących przepisów;
• montaż kurtyn p.poż,
• wykonanie klatki na butle gazowe na zewnątrz budynku.
2. Branża elektryczna
• demontaż starej, nieczynnej instalacji elektrycznej (w zakresie części wspólnych),
• montaż nowych tras kablowych wraz z porządkowaniem istniejącego, czynnego okablowania,
• wykonanie nowego okablowania dla realizowanych instalacji,
• modernizacja rozdzielnic elektrycznych w zakresie wynikającym z projektu,
• wykonanie kompletnej instalacji pożarowej,
• wykonanie kompletnej instalacji oddymiania,
• montaż nowych opraw oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
• wykonanie kompletnej instalacji interkomów ewakuacyjnych dla osób niepełnosprawnych,
• wykonanie przejść pożarowych w miejscu przejścia instalacji przez przegrody oddzielenia pożarowego
• kompleksowe uruchomienie systemu SSP oraz systemu oddymiania,
• kompleksowe uruchomienie instalacji oświetlenia awaryjnego
Wytyczne w zakresie realizacji instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych:
- W miejsce przewodów typu YDY należy zastosować kable typu N2XH klasy B2Ca
- Należy dostarczyć certyfikaty w tym CNBOP, deklaracje zgodności, instrukcję obsługi DTR wszystkich elementów instalacji pożarowej,
- Należy dostarczyć oraz zamontować tylko nowe urządzenia i materiały oraz wykonać instalację wg projektu;
- Sprawdzenie instalacji należy wykonać przez dokonanie stosownych prób testów, pomiarów elektrycznych kabli m.in. rezystancji izolacji ochrony przeciwporażeniowej oraz innych wymaganych wedle obowiązujących norm i przepisów
- Należy dokonać weryfikacji lokalizacji opraw. W przypadku rozbieżności konieczne jest naniesienie właściwej lokalizacji w dokumentacji powykonawczej;
- Zamawiający wymaga aby wszystkie elementy instalacji strukturalnej pochodziły od jednego producenta.
- Należy przygotować kompletną dokumentację powykonawczą w min. dwóch egzemplarzach papierowych oraz w wersji elektronicznej (edytowalny i nieedytowalny), uwzględniającą m.in. (aktualne plany, schematy, niezbędne pomiary elektryczne,) w wersji elektronicznej;
3. Branża sanitarna
• przebudowa istniejących instalacji sanitarnych wraz z częściowym demontażem instalacji na czas prowadzenia prac,
• modernizacja instalacji hydrantowej,
• demontaż istniejących hydrantów,
• dostawa i montaż nowych hydrantów wraz z szafkami hydrantowymi wyposażonymi w gaśnice
• rozdział instalacji wodnej bytowej od hydrantowej wraz montażem zaworu pierwszeństwa
• montaż klap pożarowych w kanałach wentylacyjnych
• wykonanie obudowy ppoż kanałów wentylacyjnych, w miejscach transferu przez inne strefy pożarowe
• montaż zaworów ppoż na wentylacji grawitacji
• zabezpieczenie ppoż przepustów instalacyjnych
• modernizacja instalacji grzewczej, tj. demontaż grzejników i ich przeniesienie w inną lokalizację wskazaną w opracowaniu projektowym
• wykonanie Instalacji gazów technicznych laboratoryjnych wraz ze stacjami rozprężania i stacjami redukcyjnymi,
• wykonanie instalacji rurociągów gazów technicznych ze stali kwasoodpornej, nierdzewnej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3800094,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4853713,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3800094,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.M. ELEKTRO-MAX PIOTR MOROŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792501731
7.3.3) Ulica: Pod Akacjami 6
7.3.4) Miejscowość: Michałowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-091
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR MOROŃSKI P.M. ELEKTRO-MAX
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR MOROŃSKI P.M. ELEKTRO-MAX
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3800094,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- Dostawa i montaż trzech fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych wolnostojących na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody oraz pompowni wody.
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





