eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszyna › Zakup energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia dróg i placów publicznych na terenie Gminy Kruszyna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia dróg i placów publicznych na terenie Gminy Kruszyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Andrzeja Kmicica 5

1.5.2.) Miejscowość: Kruszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-282

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 343202003

1.5.8.) Numer faksu: +48 343202054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kruszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kruszyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.kruszyna.pl/?a=1671

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia dróg i placów publicznych na terenie Gminy Kruszyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11e062a9-6f53-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339568/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia dróg i placów publicznych na terenie Gminy Kruszyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463653/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 517529,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 159501,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia dróg i placów publicznych na terenie Gminy Kruszyna zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardami jakościowymi Ustawy PE oraz przepisami wykonawczymi w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 04 maja 2007 r. w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego dla podmiotowych punktów poboru biorących udział w postępowaniu, których wykaz znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną: 45
W tym OSD:
TAURON Dystrybucja S.A. – 36
PGE Dystrybucja S.A. – 8
PKP Energetyka S.A. – 1
2. Całkowita moc umowna [kW]: 98,0.
3. Grupa taryfowa wg OSD:
TAURON Dystrybucja S.A. – O11
PGE Dystrybucja S.A. – C12b
PKP Energetyka S.A. – C12a.
4. Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh]: 201,9.
5. Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy: Ósma zmiana.
6. Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego: Gmina posiada rozdział umów na dystrybucję i sprzedaż energii.
Umowa na sprzedaż jest czasowa do 31.12.2022 r.
Umowa na dystrybucję jest na czas nieokreślony.
7. Sposób wypowiedzenia umów: Wypowiedzenie leży po stronie Zamawiającego.
8. Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy: Zamawiający przewiduje zmianę ceny jednostkowej netto energii elektrycznej podczas trwania umowy w sytuacji dotyczących wprowadzenia przez ustawodawcę zmian w zakresie stawek podatku akcyzowego oraz wprowadzenia ogólnie obowiązujących regulacji w zakresie kształtowania cen energii elektrycznej. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Przewiduje się również waloryzację ceny jednostkowej na podstawie art. 439 ust. 1 ustawy Pzp.
9. Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii: Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy.
10. Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych: Zamawiający nie podpisywał umów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych.
11. Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa: Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 2.
12. Dane dotyczące zużycia energii elektrycznej mają wyłącznie charakter orientacyjny. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej oraz zawartej umowie. Szczegóły dotyczące zużycia w poszczególnych punktach poboru zawiera Załącznik nr 6 do SWZ.
13. Gmina Kruszyna jako jednostka samorządu terytorialnego należy do odbiorców uprawnionych o których mowa w art. 2 pkt 2 lit. d) Ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparcia niektórych odbiorców w 2023 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 06.12.2022 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.