eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowalewo PomorskieZakup syren alarmowych w celu doposażenia magazynu



Ogłoszenie z dnia 2025-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup syren alarmowych w celu doposażenia magazynu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALEWO POMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 13

1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowalewopomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25a69823-f6e4-418b-ad74-73c145635c4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup syren alarmowych w celu doposażenia magazynu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25a69823-f6e4-418b-ad74-73c145635c4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065427/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup syren alarmowych w celu doposażenia magazynu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473050

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia: Zakup syren alarmowych w celu doposażenia magazynu
2. Zamówienie polega na zakupie i dostawie:
1) 9 elektronicznych wielofunkcyjnych syren alarmowych z głośnikami szczelinowymi wraz z osprzętem/wyposażeniem oraz dedykowanym oprogramowaniem na komputer PC wymaganym do osiągnięcia wszystkich funkcjonalności urządzeń i licencjami na użytkowanie przez Zamawiającego oprogramowania, a także po wykonaniu montażu usługą szkolenia pracowników po stronie Zamawiającego w zakresie prawidłowego i bezpiecznego użytkowania i obsługi urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia;
2) 1 pulpitu sterującego z interfejsem LAN oraz modemem radiowym do rozbudowy systemu alarmowania i ostrzegania ludności Gminy Kowalewo Pomorskie wraz z wyposażeniem oraz dedykowanym oprogramowaniem na komputer PC, wymaganym do osiągnięcia wszystkich funkcjonalności urządzeń i licencjami na użytkowanie przez Zamawiającego oprogramowania, a także po wykonaniu montażu usługą szkolenia pracowników po stronie Zamawiającego w zakresie prawidłowego i bezpiecznego użytkowania i obsługi urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji:
I. SYRENY ALARMOWE
1) Dane ogólne dot. pojedynczej syreny alarmowej:
W skład kompletu pojedynczej syreny alarmowej,stanowiącej przedmiot zamówienia wchodzą następujące elementy: głowica akustyczna, sterownik radiowy, radiotelefon, moduł sterujący, generator syreny, obudowa metalowa, akumulatory i antena bazowa, o parametrach techniczno-użytkowych i jakościowych opisanych poniżej.
2) Minimalne wymagania w zakresie techniczno-użytkowym i jakościowym:
a) moc syreny: 900 W;
b) głowica akustyczna: 6 tub – odlew ze stopu aluminium;
c) typ przetwornika: głośniki szczelinowe 6 szt. po 150 W;
d) wzmacniacz: 6 szt. po 150 W;
e) temperatura pracy głośników: od -30°C do +60°C;
f) zasilacz sieciowy: 230V 50 Hz;
g) zasilanie rezerwowe: akumulatory bezobsługowe 2x12 V, min. 38 Ah, posiadające żywotność minimum 6 lat;
h) dwa niezależne media komunikacyjne Radiowe i Internet;
i) sterownik radiowy: dostosowany do systemu obowiązującego na terenie województwa kujawsko-pomorskiego;
j) radiotelefon: cyfrowy i analogowy VHF, o mocy 5W; modulacja FDMA;
k) moduł sterujący: pozwalający na współpracę z systemem sterowania syren wykorzystywanym na terenie województwa kujawsko-pomorskiego;
l) moduł LTE do sterowania syreną poprzez Internet – wymagania:
- ethernet WAN;
- gniazdo karty SIM (bez karty SIM);
- standardy komunikacyjne: IEEE802.11b, IEEE802.11g, IEEE 802.11n, IEEE 802.3, IEEE 802.3u;
- liczba tuneli VPN – min 4;
- liczba portów Ethernet LAN (RJ-45) – min. 2;
- szyfrowanie/bezpieczeństwo: 3DES, 128-bit AES, 192-bit AES, 256 – bit AES, DES, SNMP, SSH, WEP, WPAPSK, WPA2, WPA2-PSK;
- firewall;
- obsługiwane protokoły sieciowe: TCP, UDP, MQTT, IPv4, IPv6, ICMP, NTP, DNS, HTTP, HTTPS, FTP, SMTP, SSL v3, TLS, ARP, VRRP, PPP, PPPoE, UPNP, SSH, DHCP, Telnet, SMPP;
- certyfikaty: CE/RED, FCC, ISED (IC), EAC, RCM, PTCRB, RoHS;
- pobór mocy: 5 W;
- zakres temperatur: -45 - 75 °C;
- zewnętrzna antena LTE;
- ilość anten: min. 2;
- gniazdo wyjścia DC;
- napięcie zasilania 9- 30 V DC;
- wiązka przewodowa do podłączenia w szafie sterowniczej syreny alarmowej;
- rok produkcji – 2025
- montaż na szynach DIN TS35;
m) generator syreny wyposażony w:
- generator sygnałów alarmowych dowolnie konfigurowanych w tym co najmniej: alarm o zagrożeniu, odwołanie alarmu, alarm pożarowy;
- kartę pamięci SD z komunikatami głosowymi w tym co najmniej: alarm o ewakuacji, alarm o zagrożeniu, alarm pożarowy, odwołanie alarmu;
- klawiaturę i wyświetlacz LCD do lokalnego sterowania i diagnostyki syreny;
- gniazdo komunikacji RS-485;
- interfejs sieciowy Ethernet do sterowania i konfiguracji syreny poprzez sieć LAN/WAN, zdalnego zapisu plików komunikatów głosowych w pamięci generatora syreny oraz strumieniowego przesyłania komunikatów głosowych ogłaszanych w czasie rzeczywistym;
- funkcja cichego testowania sprawności głośników i wzmacniaczy;
n) obudowa: metalowa, zamykana na co najmniej 1 zamek z kluczem patentowym;
o) stopień ochrony zapewniającej przez obudowę: minimum IP 65 (zgodnie z normą PN-EN 60529:2003);
p) antena radiowa – wymagania:
- typ anteny: 3/4λ;
- zakres częstotliwości: 148 – 152 MHz;
- zysk antenowy: min. 2 dBd;
- SWR: max, 1,4;
- impedancja: 50 Ohm;
- odporność na wiatr: min. 160 km/h;
- złącze: gniazdo UHF;
3) wymagania dla oprogramowania/aplikacji na komputer PC:
Oprogramowanie na komputer PC do diagnostyki i sterowania wszystkimi funkcjami syreny poprzez interfejs generatora musi umożliwiać:
a) komunikację z generatorem syreny poprzez port szeregowy RS232 oraz poprzez interfejs sieciowy LAN/WAN;
b) pełną konfigurację syreny (rodzaje alarmów, komunikatów głosowych, parametrów diagnostyki);
c) pełną konfigurację parametrów sieciowych interfejsu Ethernet;
d) pełne sterowanie alarmami i komunikatami głosowymi oraz diagnostykę syreny;
e) zdalny zapis przez sieć LAN/WAN plików komunikatów głosowych do generatora;
f) wizualizację rozkazów sterujących wysyłanych i odbieranych z generatora syreny;
4) pozostałe warunki wykonania przedmiotu zamówienia:
a) wraz z urządzeniami wykonawca dostarczy kompletną dokumentację techniczną w postaci opisów technicznych oraz instrukcji instalacji i obsługi urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia, sporządzonych w języku polskim lub przetłumaczonych na język polski, pozwalających na konfigurację urządzeń przez Zamawiającego oraz samodzielną instalację aplikacji na komputerze PC;
b) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca po montażu przeprowadzi szkolenie dla pracowników Zamawiającego w zakresie bezpiecznego użytkowania i obsługi urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia, montażu i serwisowania urządzeń stanowiących przedmiot umowy oraz obsługi oprogramowania do jego obsługi zgodnie z ustalonymi w trybie późniejszym wymaganiami.

II. PULPIT STEROWNICZY
1) Wymagania dla pulpitu sterującego systemu alarmowania, przeznaczonego jako wyposażenie stanowiska operatorskiego systemu RSWS (Radiowego Systemu Włączania Syren) wraz z integracją z systemem alarmowania:
a) pełne sterowanie - zdalne uruchomienie sygnałów alarmowych lub komunikatu głosowego przez mikrofon;
b) diagnostyka syren alarmowych, znajdujących się na terenie miasta i gminy;
c) wyświetlacz LCD;
d) klawiatura fizyczna;
e) nadawanie zdalne komunikatów głosowych przez mikrofon lokalny;
f) prowadzenie testów punktów alarmowych;
g) programowanie godziny automatycznych testów;
h) odczyt raportów z wykonanych testów;
i) sprawdzenie statusu punktu alarmowego;
j) sprawdzenie pomiaru napięć zasilania pulpitu;
k) sprawdzenie sprawności stanu zasilania syreny alarmowej;
l) sterowanie poprzez LAN lub modem radiowy;
m) sterowanie pulpitem z aplikacji na komputer PC;
n) zasilanie z istniejącego zasilacza 12V DC;
o) obudowa aluminiowa umożliwiająca postawienie urządzenia na biurku operatora;
p) tryb oszczędzania energii;
r) lampki kontrolne sygnalizujące aktywność urządzenia zarówno w czasie pracy jak i w trybie oszczędzania energii;
s) gniazdo USB 2.0 do sterowania z PC;
t) stacyjka na klucz patentowy (ON / OFF) lub inne zabezpieczenie patentowe chroniące przed nieautoryzowanym uruchomieniem;
u) wbudowany zegar RTC;
w) minimum 4 programowane przyciski szybkiego uruchamiania wybranego alarmu;
y) instalacja oraz przekazanie wraz z pulpitem sterującym aplikacji na komputer PC.
2) Wymagania dla oprogramowania/aplikacji na komputer PC:
a) zarządzanie obiektami z poziomu mapy i listy urządzeń;
b) logowanie do programu;
c) konfiguracja użytkowników i uprawnień;
d) pełna obsługa wszystkich urządzeń;
e) automatyczny lub ręczny odczyt danych z zainstalowanych urządzeń;
f) wywoływanie alarmów i komunikatów głosowych we wszystkich lub pojedynczych obiektach w dowolnie tworzonych grupach i w stałych sektorach;
g) przydzielanie nazw i adresów przez użytkownika;
h) automatycznie tworzonych log zdarzeń w systemie;
i) sterowanie pulpitem przez USB, LAN, Internet.
3) Pozostałe warunki wykonania przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca zapewni dostęp do systemu i jego konfigurację na poziomie administratora z pełnymi uprawnieniami, bez ograniczeń;
b) Wraz z systemem Wykonawca dostarczy kompletną dokumentację techniczną w postaci opisów technicznych oraz instrukcji obsługi urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia, sporządzonych w języku polskim lub przetłumaczonych na język polski, pozwalających na konfigurację urządzeń przez Zamawiającego oraz samodzielną instalację aplikacji na komputerze PC. Dołączona dokumentacja musi zawierać wszelkie informacje w zakresie instalacji, ponownej instalacji aplikacji, konfiguracji, eksploatacji urządzeń i postępowania w przypadku awarii;
c) Wykonawca, w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy, przekaże Zamawiającemu bezterminowe licencje na dostarczone oprogramowanie;
d) Wykonawca, w okresie trwania gwarancji, zapewni darmową aktualizację oprogramowania oraz dostarczy dodatkowe oprogramowanie niezbędne do osiągnięcia wszystkich opisanych funkcjonalności. Po upływie okresu gwarancji, oprogramowanie musi działać w zakresie zakupionych funkcjonalności bez konieczności dodatkowych aktualizacji;
e) W ramach wsparcia technicznego, Wykonawca jest zobowiązany do dostosowywania dostarczonego oprogramowania do zmian w obowiązujących przepisach prawa mających związek z funkcjonowaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zainstalować aktualizacje oprogramowania najpóźniej w terminie 7 dni roboczych po wejściu w życie nowych regulacji prawnych;
f) Wykonawca, w okresie trwania gwarancji, zapewni na własny koszt konsultacje techniczne w języku polskim dotyczące pracy i konfiguracji systemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35121700-5 - Systemy alarmowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391263,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391263,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391263,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCH ELEKTRONIK Sławomir Chwałowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7710004011

7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 35

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 391263,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.