Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00466643/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. „Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie „zapr. i wyb."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchołazy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412792
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@glucholazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glucholazy.pl/1189/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11906481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. „Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie „zapr. i wyb."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a7dcdcd-3244-4a39-a342-d6e3a79e0199
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059897/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Pełnienie funk. Insp. Nadzoru Inwestor. nad realizacją zad.„Przebud. placu manewrowego przy ul.Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- rowerowej w m. Bodzanów- w systemie „zapr. i wybuduj”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane ze środków Programu „Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027”, umowa w ramach Priorytetu FEOP.03: Fundusze Europejskie na zrównoważony transport miejski województwa opolskiego, nr Umowy EOP.03.01-IZ.00-0008/24.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466643
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.45.2025.JSz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa placu manewrowego przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego w Głuchołazach.Zadanie nadzorowane jest realizowane w trybie zaprojektuj i wybuduj.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia - rozdział V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 170800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2.: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: „Budowa ścieżki pieszo- rowerowej w miejscowości Bodzanów.Zadanie nadzorowane jest realizowane w trybie zaprojektuj i wybuduj.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia - rozdział V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 172000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne unieważnienia:
Zamawiający unieważnia postępowania na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W niniejszym postępowaniu oferty złożyli następujący Wykonawcy:
Na Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa placu manewrowego przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego w Głuchołazach”
Oferta nr 1 Sewi Sebastian Raudzis Sebastian Wiliswoski spółka jawna
45-231 Opole ul. Oleska 117 NIP 7543082885, cena brutto: 123 000,00 zł
Oferta 2 Biuro Inżynierskie Via Regia Sp. z o.o. 55-002 Kamieniec Wrocławski ul. Klonowa 10 NIP 8961533374 cena brutto:86 100,00 zł
Oferta 3 Usługi Budowlane i Projektowe Grzegorz Sosnowski 45-267 Opole ul. Grota Roweckiego 11G/6 NIP 7541953005 cena brutto: 98 400,00 zł
Oferta 4 ATB-BUD 2 Sp. z.o.o 45-071 Opole, Armii Krajowej 7
NIP 7543130489 cena brutto: 69 296,05 zł
Zamawiający w dniu 28.10.2025r.odrzucił wszystkie oferty złożone w niniejszym postępowaniu, o czym zawiadomił Wykonawców w dniu 30.10.2025r. podając uzasadnienie prawne i faktyczne odrzucenia ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne unieważnienia:
Zamawiający unieważnia postępowania na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W niniejszym postępowaniu oferty złożyli następujący Wykonawcy:
Na Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: „Budowa ścieżki pieszo- rowerowej w miejscowości Bodzanów”
Oferta 1 Sewi Sebastian Raudzis Sebastian Wiliswoski spółka jawna 45-231 Opole ul. Oleska 117 NIP 7543082885 cena brutto 123 000,00 zł
Oferta 2 Biuro Inżynierskie Via Regia Sp. z o.o. 55-002 Kamieniec Wrocławski ul. Klonowa 10 NIP 8961533374 cena brutto: 86 100,00 zł
Oferta 3 Usługi Budowlane i Projektowe Grzegorz Sosnowski45-267 Opole ul. Grota Roweckiego 11G/6 NIP 7541953005 cena brutto: 98 400,00 zł
Oferta 4 ATB-BUD 2 Sp. z.o.o 45-071 Opole, Armii Krajowej 7
NIP 7543130489 cena brutto: 69 296,05 zł
Zamawiający w dniu 28.10.2025r.odrzucił wszystkie oferty złożone w niniejszym postępowaniu, o czym zawiadomił Wykonawców w dniu 30.10.2025r. podając uzasadnienie prawne i faktyczne odrzucenia ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Odbudowa Alejki Księdza Ludwika Skowronka w Głuchołazach
- Modernizacja lokalu Straży Miejskiej w Głuchołazach-uszkodzonego podczas powodzi
- Usługa prania bielizny pościelowej ZP/01/12/2025
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W ZIĘBICACH".
- Sprawowanie funkcji weryfikatora dok. projektowej oraz insp. nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zad. pn. "Zaprojektowanie i budowa ronda na skrzyż. ul. Warszawskiej i Wysokiej w Tomaszowie Maz...
- Wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa nowej bazy Noworudzkich Usług Komunalnych"
- SR.272.u.40.2025.PW Nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2325G ul. Morska w Stegnie w zakresie budowy zatok parkingowych"
- Pełnienie funkcji zespołu inspektorów nadzoru dla zadania pn.: 'Komisariat Policji w Rybniku - Boguszowicach - budowa nowej siedziby - realizacja'
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania pn. "Remont, przebudowa i rozbudowa budynku głównego (...) Waloryzacja zabytkowego Gmachu Głównego Muzeum Archeologicznego w Krakowie
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





