Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00388000/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
- 2025/BZP 00395766/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu Miasta Świdnik i jednostek organizacyjnych gminy w ramach projektu pn. „Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 91 751 76 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1c6c1f7-3efe-4ff0-869f-0e5bf9edd5781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu Miasta Świdnik i jednostek organizacyjnych gminy w ramach projektu pn. „Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1c6c1f7-3efe-4ff0-869f-0e5bf9edd578
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024000/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Przeprowadzenie audytu KRI oraz aktualizacja i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwa Informacji wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla Urzędu Miasta Świdnik i jednostek organizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), w ramach projektu grantowego pn. „Cyberbezpieczny samorząd” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00388000
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZP 271 .12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników1) Zakup usług szkolenia pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa – 100 osób
W ramach ramowego programu szkoleń Zamawiający zaleca ująć następujące zagadnienia:
1) Główne założenia i wymagania prawne cyberbezpieczeństwa w pracy urzędnika.
2) Polityka bezpieczeństwa w organizacji.
3) Definicja incydentu bezpieczeństwa i zasady postępowania z incydentem.
4) Rodzaje ataków: ataki socjotechniczne, ataki komputerowe, ataki przez sieci bezprzewodowe, ataki przez pocztę e-mail (fałszywe e-maile), ataki przez strony WWW, ataki przez telefon, phishing, spoofing, spam.
5) Bezpieczeństwo fizyczne - urządzenia, dokumenty, „czyste biurko”.
6) Zabezpieczenie informatycznych nośników danych – pendrivy i pamięci zewnętrzne.
7) Zdalny dostęp do zasobów jednostki i korzystanie z urządzeń prywatnych przez pracowników oraz związane z tym potencjalne zagrożenia.
8) Przechowywanie danych w chmurze i korzystanie z zewnętrznych dostawców usług informatycznych.
9) Prawidłowe korzystanie z oprogramowania antywirusowego.
10) Zasady aktualizacji programów i aplikacji.
11) Szyfrowanie dokumentów i poczty elektronicznej.
12) Polityka haseł, zarządzanie dostępem i tożsamością.
2) Zakup usług szkolenia pracowników z zakresu analizy ryzyka – 2 osoby
W ramach ramowego programu szkoleń Zamawiający zaleca ująć zagadnienia dotyczące przepisów dotyczących kwestii zarządzania ryzykiem w jednostce, w tym niezbędnej dokumentacji, procedur, polityk; struktur i procesu zarządzania ryzykiem; identyfikacji, analizy i oceny ryzyk; hierarchizacja ryzyk, monitorowania i przeglądu ryzyk; dokumentacja zarządzania ryzykiem.
3) Zakup usług szkolenia pracowników z zakresu prowadzenia audytów wewnętrznych – 2 osoby
W ramach ramowego programu szkoleń Zamawiający zaleca ująć zagadnienia dotyczące zakresu i wymogów prawnych prowadzenia audytu KRI, atrybutów bezpieczeństwa informacji, atrybutów systemów przetwarzania informacji, wymagań normy ISO 27001 „System zarządzania bezpieczeństwem informacji” oraz Załącznika A normy, stosowania środków zapewniających bezpieczeństwo informacji; okresowych analiz ryzyka utraty integralności, dostępności lub poufności informacji; kluczowych elementów i sposobów prowadzenia audytu wymagań bezpieczeństwa zgodnie z KRI oraz projektowania i prowadzenia audytów KRI.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
72222000-7 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Przeprowadzenie szkoleń dla administratorów IT1. Zakup usług szkolenia dla administratorów IT – 2 osoby
Szkolenie powinno zostać podzielone na trzy moduły:
Moduł nr 1 – autoryzowane szkolenie CompTIA Cybersecurity Analyst (CySA+) wraz z przygotowaniem i zapewnieniem podejścia do egzaminu CS0-003
Moduł nr 2 – szkolenie CPENT AI: Certified Penetration Testing Professional wraz z przygotowaniem i zapewnieniem podejścia do egzaminu CPENT
Moduł nr 3 – szkolenie dotyczące zapewnienia cyberbezpieczeństwa dla Active Directory w kontekście dyrektywy NIS 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
72222000-7 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15999 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Audytu Adam Homoncik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7343435008
7.3.3) Ulica: Kamionka Wielka 545
7.3.4) Miejscowość: Kamionka Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 33-334
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15999 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia oraz na terenie krytej pływalni przy Szkole Podstawowej nr 5 w Świdniku w 2026 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku z podziałem na 3 części
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik"
- Pojazd ewakuacji medycznej
- Dostawa, montaż, uruchomienie i demontaż kompletnego sztucznego lodowiska wraz z wyposażaniem w Świdniku, przy ul. Fabrycznej 3
- Dostawa narzędzi chirurgicznych do endoskopii i laparoskopii
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





