Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00461530/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Transport odpadów o kodzie 19 12 12 do ZUO Sp. z o.o. w Szczecinie w terminie od dnia 16.09.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komunalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9691731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Transport odpadów o kodzie 19 12 12 do ZUO Sp. z o.o. w Szczecinie w terminie od dnia 16.09.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19424878-6d0e-4361-8035-b70ff717bb16
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461530
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 37/AP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający zakłada w okresie realizacji przedmiotu zamówienia transport odpadów o kodzie 19 12 12 w ilości do 2750 Mg, tj. około 125 kursów z Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o.o. w Szczecinie przy ul. Logistycznej 22 zwanego dalej instalacją. Odpady w formie nieprasowanej (luzem). Planowany harmonogram dostaw jest następujący:
Wrzesień 500 Mg, Październik 750 Mg, Listopad 750 Mg, Grudzień 750 Mg
WW. harmonogram może ulec zmianie. Przez cały okres realizacji Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy zapotrzebowanie na transport odpadów na kolejny tydzień. W wypadku wystąpienia awarii instalacji, wystąpienia przerwy technologicznej lub wstrzymania dostaw przez instalację, Zamawiający zawiesi transport odpadów oraz wskaże termin rozpoczęcia okresu tego zawieszenia tj. dzień i godzinę oraz termin zakończenia tego okresu tj. dzień oraz godzinę. Transportujący jest zobowiązany posiadać moce przerobowe do transportu odpadów w ilości minimum 40 Mg dziennie w dni robocze (minimum 2 kursy). Ilość ta może ulec zmianie po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy. Załadunek odpadów przez Zamawiającego odbywał się będzie w dni robocze w godz. 7.00 – 15.00, zaś dostawa do instalacji musi przypadać w dni robocze od godz. 6.00 do godz. 20.00. Wskazane wyżej godziny przyjęć odpadów w instalacji mogą ulec zmianie. Minimalna ilość ładunku w jednym kursie na jeden pojazd będzie wynosić ok. 22 Mg. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zapewniającego załadunek ww. masy odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214481,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242925,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214481,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.T.H. TRANS-HEL HALINA JĘDRZEJEWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7260018153
7.3.3) Ulica: UL. STRAŻACKA 11
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-318
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214481,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonanie robót budowlanych i utrzymaniowych na obiekcie mostowym w m. Wojtaszyce w ciągu DW 146
- Dostawa testów na narkotyki i środki odurzające.
- Modernizacja dwóch pawilonów dla psów
- Usługa naprawy samochodu asenizacyjnego JELCZ 325 C rocznik 1988 na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
- Dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy i jaj świeżych.
- Zarządzanie Projektem pt.: Rozbudowa przejścia przez m. Drawno w ciągu drogi wojewódzkiej nr 175
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 z Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Promniku, gm. Strawczyn" - powt.
- Transport odpadów o kodzie 19 12 10 - odpady palne (paliwo alternatywne) z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Domaszkowicach
- Modernizacja budynku, terenu dziedzińca i terenów przyległych w Zespole Szkół nr 79 im. Stanisława Kostki Potockiego przy ul. Wiertniczej 26
więcej: Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.