Og³oszenie z dnia 2022-12-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00009850/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
- 2023/BZP 00076218/01 - Wynik z dnia 2023-02-01
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa sortowni odpadów komunalnych dla Miasta i Gminy Szamotu³y”- zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Szamotu³y
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258230
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48612927501
1.5.8.) Numer faksu: +48612920072
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sortowni odpadów komunalnych dla Miasta i Gminy Szamotu³y”- zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-113fa0c3-82b4-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00514587
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00040440/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.20 Budowa sortowni odpadów komunalnych dla Miasta i Gminy Szamotu³y
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawców dotycz±ca z³o¿enia,
zmiany i wycofania oferty znajduje siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje1.Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Wykonawca sk³ada ofertê w postaci elektronicznej za po¶rednictwem
Platformy.2.
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane
elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, wniosku w
tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty
Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu. 3. Oferta powinna byæ: 1. sporz±dzona na
podstawie za³±czników niniejszej SWZ w jêzyku polskim, 2. z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za
po¶rednictwem platforma zakupowa.pl,3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców
do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ “Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji
elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym
(eIDAS) (UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016 roku”.5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES
zewnêtrzny.Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w
formacie XAdES.Szczegó³owy opis okre¶la SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z tre¶ci± rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z
04.05.2016), zwanego dalej „RODO”, Miasto i Gmina Szamotu³y informuje ¿e:
I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Szamotu³y, adres siedziby: ul. Dworcowa 24, 64-500 Szamotu³y,
tel. (61) 29-27-576, 568, fax 61 29 20 072, NIP 787-207-44-67, REGON 631258230, zwany dalej Miasto i Gmina Szamotu³y.
Inspektor ochrony danych w Mie¶cie i Gminie Szamotu³y jest Pani Pani Aleksandra Cnota-Miko³ajec, kontakt: iod@eduodo.pl.
II. RODZAJ DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA
W ramach postêpowania o udzielenie zamówienia, negocjacji umów, procedury ich zawarcia oraz realizacji, Miasto i Gmina
Szamotu³y jest Administratorem danych osobowych w odniesieniu do danych osób fizycznych dzia³aj±cych w imieniu w³asnym jako
kontrahenci lub jako przedstawiciele kontrahentów ich pracownicy, wspó³pracownicy lub inne osoby zaanga¿owane ze strony
kontrahentów w negocjowanie i realizacjê umów. W ramach powy¿szego Administrator przetwarza identyfikacyjne i kontaktowe dane
osobowe, w postaci min. imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail oraz adresu do korespondencji oraz innych danych
wymaganych do wskazania w tre¶ci umowy lub w trakcie jej realizacji. Je¿eli w ramach negocjacji, zawarcia lub realizacji zawartej
umowy, kontrahent przekaza³ Administratorowi dane osobowe swoich przedstawicieli, pracowników lub wspó³pracowników,
wskazuje siê ¿e niniejsza klauzula informacyjna ma zastosowanie tak¿e do tych osób i powinna zostaæ tym osobom udostêpniona.
W ramach niniejszego postêpowania Administrator przetwarza dane, które mog± dotyczyæ osób fizycznych dzia³aj±cych w imieniu
w³asnym lub jako przedstawiciele innych podmiotów, których udzia³ w niniejszym postêpowaniu zwi±zany jest w szczególno¶ci z
wystêpowaniem jako(cd.w SWZ)
VIII. WYTYCZNE DLA WYKONAWCY
1. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków
formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nale¿±
m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci w³asny obowi±zek informacyjny Wykonawcy, przewidziany w art. 13 RODO,
wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e
obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której
dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 2. Ponadto Wykonawca wype³nia w³asny obowi±zek informacyjny Wykonawcy, wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób
fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej
jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. Maj±c na uwadze powy¿sze, w celu ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane
Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê oraz celem zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ wy¿ej wymienione w³asne obowi±zki
informacyjne, a osoby których dane dotycz± posiadaj± wiedzê, ¿e ich dane zosta³y ujawnione Zamawiaj±cemu, Wykonawca sk³ada
wobec Zamawiaj±cego o¶wiadczenie stanowi±ce Za³±cznik nr 6 do SWZ, w którego tre¶ci Wykonawca potwierdzi wype³nienie przez
Wykonawcê jego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO oraz potwierdzi przekazanie osobom
których dane dotycz±, tre¶ci klauzuli informacyjnej Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.33.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1616869,92 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zadanie jest dofinansowane w ramach Programu Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych” zgodnie z wstêpn± promes± nr Edycja3PGR/2021/2166/PolskiLad, przyznan± w zwi±zku z wnioskiem z³o¿onym przez Zamawiaj±cego na realizacjê niniejszej inwestycji.
W ramach zadania nale¿y:
Zaprojektowaæ i wykonaæ kompletn± Sortowniê odpadów komunalnych wraz z infrastruktur± techniczn± w m. Piotrkówko, gmina Szamotu³y.
Zakres zamówienia obejmuje:
- projektowanie,
- roboty,
- dostawê niezbêdnego wyposa¿enia (w tym stó³ sortowniczy do rêcznej segregacji odpadów i belownica do odpadów);
- usuniêcie wad.
a tak¿e wszelkie inne dzia³ania niezbêdne do przejêcia robót, objêtych niniejszym zamówieniem, przez Zamawiaj±cego – w tym pozyskanie stosownych decyzji niezbêdnych do wybudowania i uruchomienia przedsiêwziêcia, m. in.:
- warunki zabudowy;
- decyzja ¶rodowiskowa;
- decyzja pozwolenia na budowê;
- decyzja pozwolenia na u¿ytkowanie;
- decyzja pozwolenie na przetwarzenia ze zbieraniem.
Ca³o¶æ przedsiêwziêcia objêtego niniejszym opracowaniem, a w szczególno¶ci technologia musi co najmniej spe³niaæ przepisy krajowe, UE oraz byæ zgodna z Najlepszymi Dostêpnymi Technikami (BAT). Koszty spe³nienia wymagañ postawionych w Wymaganiach Zamawiaj±cego w stosunku do przedmiotu zamówienia bêd± uwa¿ane za uwzglêdnione w cenie Inwestycji.
Okre¶lenie wielko¶ci obiektu
1. Hala stalowa ³ukowa lub modu³owa do sortowania i magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych – 630 m2
Infrastruktura towarzysz±ca
1. Drogi, place wewnêtrzne, miejsca postojowe – 2200 m2
Uszczegó³owienie zakresu zamówienia i robót
Inwestycja obejmuje funkcjonalnie budowê Sortowni poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych wraz z infrastruktur± techniczn± w celu czasowego magazynowania odpadów komunalnych zbieranych od mieszkañców miasta i gminy Szamotu³y.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie wszelkich uzgodnieñ, opinii, ekspertyz, pozwoleñ i decyzji, niezbêdnych do w³a¶ciwego wykonania projektów i wybudowania inwestycji zgodnie z obowi±zuj±cym prawem oraz wymogami Umowy i przekazania nowych obiektów do eksploatacji, w tym w szczególno¶ci:
a) opracowanie koncepcji architektoniczno-technologicznej i uzyskanie dla niej akceptacji Zamawiaj±cego,
b) wykonanie dokumentacji geotechnicznej,
c) przeprowadzenie inwentaryzacji przyrodniczej,
d) uzyskanie szczegó³owych warunków przy³±czenia do sieci,
e) opracowanie projektu budowlanego, uzyskanie w imieniu Zamawiaj±cego pozwolenia na budowê,
f) opracowanie projektów wykonawczych.
2) prace przygotowawcze:
a) przejêcie i zagospodarowanie placu budowy,
b) ukszta³towanie terenu pod Sortowniê i jego zagêszczenie,
c) wytyczenie przez uprawnionego geodetê poszczególnych obiektów (budowli),
3) roboty budowlane:
a) wykonanie wszelkich robót budowlanych dla poszczególnych obiektów wraz z instalacjami towarzysz±cymi,
b) zagospodarowanie terenu, w tym:
- wykonanie o¶wietlenia terenu,
c) wykonanie przy³±czeñ do sieci elektroenergetycznej, wodoci±gowej, kanalizacyjnej.
4) dostawa wyposa¿enia dla Sortowni, w tym:
- stó³ sortowniczy
- belownica do odpadów
5) przygotowanie do eksploatacji:
a) wykonanie instrukcji eksploatacyjnych i konserwacji,
b) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej,
c) opracowanie wniosku o pozwolenie na u¿ytkowanie, przeprowadzenie w imieniu Zamawiaj±cego procedury tego zezwolenia oraz uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie,
d) opracowanie wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiaj±cego decyzji o zezwoleniu na zbieranie i przetwarzanie odpadów poszczególnych rodzajów dostarczanych do Sortowni, tj. o kodzi 15 01 01 i 15 01 02.
Uwaga:
Wykonawca musi liczyæ siê z sytuacj±, ¿e rodzaje robót okre¶lone w Programie funkcjonalno – u¿ytkowym s± orientacyjne i mog± ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej (wynikaj±cej z uzyskanych decyzji, opinii i uzgodnieñ oraz zastosowanych rozwi±zañ projektowych). Szczegó³owe rozwi±zania wp³ywaj±ce na zwiêkszenie zakresu robót stanowi± ryzyko Wykonawcy i nie bêd± traktowane jako roboty dodatkowe.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) Program funkcjonalno-u¿ytkowy – za³±cznik nr 8 do SWZ;
b) Projekt umowy – za³±cznik nr 7 SWZ;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót in¿ynieryjnych, z wyj±tkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów uzdatniania odpadów
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
71310000-4 - Doradcze us³ugi in¿ynieryjne i budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
KRYTERIUM RANGA
Cena (C) 60%
Okres gwarancji i rêkojmi (G) 40%
RAZEM: 100%
2. Kryterium cena (C) bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w ofercie.
Zamawiaj±cy przyzna punkty na podstawie poni¿szego wzoru:
C = Cmin / Co x 60 pkt.
gdzie: Cmin – cena brutto oferty najtañszej
Co – cena brutto oferty ocenianej
3. Kryterium okres obowi±zuj±cej gwarancji i rêkojmi (G) bêdzie rozpatrywane na podstawie okresu udzielonej gwarancji i rêkojmi podanego przez Wykonawcê
w ofercie. Zamawiaj±cy wymaga podania okresu w pe³nych miesi±cach, przy czym okres ten nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy – wskazanie okresu krótszego spowoduje odrzucenie oferty. Okres d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy dla potrzeb obliczenia punktacji bêdzie traktowany jako 60 miesiêcy. Niepodanie w ofercie okresu bêdzie traktowane jako zaoferowanie 36 miesiêcy gwarancji i rêkojmi.
Zamawiaj±cy przyzna punkty na podstawie poni¿szego wzoru:
G = Go / Gmax x 40 pkt.
gdzie: Gmax – najd³u¿szy okres w¶ród badanych ofert
Go – okres w ofercie ocenianej
4. Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, która uzyska w wyniku oceny najwy¿sza liczbê punktów. Przyznanie punków poszczególnym ofertom odbêdzie siê w oparciu o nastêpuj±cy wzór: Ocena oferty = C + G
Obliczenia bêd± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku
5. Punkty zostan± przyznane poprzez zaokr±glenie liczb do czê¶ci setnych.
6. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, z³o¿ono oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
7. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³uw postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy wymaga, by Wykonawca posiada³ w banku lub spó³dzielczej kasie oszczêdno¶ciowo – kredytowej ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w kwocie minimum 1.000.000,00 z³ (dwa miliony z³otych 00/100).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na, na budowie sortowni odpadów lub budynku przemys³owego lub hali stalowej wraz/lub z infrastruktur± towarzysz±c± o warto¶ci minimum 500.000,00 z³ brutto ka¿da z nich, (ka¿da robota budowlana w ramach odrêbnej umowy). Zamawiaj±cy równie¿ uwzglêdni wykonane roboty budowlane w formie zaprojektuj i wybuduj.
Uwaga !!! Przez jedno zamówienie rozumie siê zamówienie w ramach jednej umowy, przy czym je¶li Wykonawca wykonywa³ zamówienie wspólnie z innym wykonawc± (np. jako konsorcjum) uprawniony jest wykazaæ jedynie swoje w³asne do¶wiadczenie.
Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê, ¿e dysponuje nastêpuj±cymi osobami, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia:
1. Min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, posiadaj±c± minimum 5 – letnie do¶wiadczenie;
2. Min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci drogowej, posiadaj±c± minimum 5 – letnie do¶wiadczenie;
3. Min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych posiadaj±c± minimum 5 – letnie do¶wiadczenie;
4. Min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci elektrycznej, posiadaj±c± minimum 5 – letnie do¶wiadczenie;
5. Kierownikiem budowy, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, posiadaj±cym minimum 5-letnie do¶wiadczenie w w/w specjalno¶ci. Zamawiaj±cy uznaje i¿ do¶wiadczenie liczone jest od dnia uzyskania uprawnieñ;
6. Kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej, posiadaj±cym minimum 5 – letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy tej bran¿y;
7. Kierownikiem robót, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci elektrycznej, posiadaj±cym minimum 5 – letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub robót tej bran¿y;
8. Kierownikiem robót, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych, posiadaj±cym minimum 5 – letnie do¶wiadczenie w w/w specjalno¶ci. Zamawiaj±cy uznaje i¿ do¶wiadczenie liczone jest od dnia uzyskania uprawnieñ;
Zamawiaj±cy uznaje i¿ do¶wiadczenie liczone jest od dnia uzyskania uprawnieñ.
UWAGA!
Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z pó¼n. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z pó¼n. zm.) - które pozwalaæ bêd± na pe³nienie okre¶lonych funkcji w zakresie objêtym umow±.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty-za³±cznik nr 3 do SWZ.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 5 do SWZ.
c) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy (nie mniej ni¿ 1.000.000,00 z³), w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osoby wykonuj±cej wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji umowy: - tj. robotników budowlanych wykonuj±cych roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy. Wymagane jest, aby umowy o pracê by³y zawarte co najmniej na czas realizacji umowy.2. W trakcie realizacji umowy Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 1 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
a) ¿±dania o¶wiadczenia i dokumentu w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogu i dokonania ich oceny,
b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogu,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
3. W trakcie realizacji umowy na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 1 czynno¶ci w trakcie realizacji umowy:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osoby wykonuj±cej czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
b) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania
c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy
d) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
4. Zamawiaj±cy ma prawo w ka¿dym okresie realizacji zamówienia zwróciæ siê do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowi±zek przedstawiæ j± Zamawiaj±cemu w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania zawiadomienia.
5. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa Rozdziale VIII pkt. 1. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia z postêpowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ brak podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy wykazuj±cy spe³nienie warunku na zasadach okre¶lonych w Rozdziale V SWZ.
3. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo do pe³nienia takiej funkcji, udzielone zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty zgodnie z Rozdzia³em V ust. 3 SWZ o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w zakresie przed³u¿enia umownego terminu wykonania: umowy, Koncepcji, Robót lub ich etapów okre¶lonych w Harmonogramie – je¿eli niemo¿no¶æ dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencjê:1.1. Przed³u¿enie terminu wykonania umowy, je¿eli niemo¿no¶æ dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencjê:
1.1.1. konieczno¶ci wykonania zamówieñ dodatkowych lub robót zamiennych lub robót o których mowa w art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.
1.1.2. przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów, za których dzia³ania nie odpowiada Wykonawca
1.1.3. si³y wy¿szej,
1.1.4. warunków atmosferycznych nie pozwalaj±cych na realizacjê robót, dla których okre¶lona odpowiednimi normami technologia wymaga w³a¶ciwych warunków atmosferycznych,
1.1.5. zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi (w szczególno¶ci przebiegiem urz±dzeñ podziemnych, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych), archeologicznymi, wodnymi itp., odmiennymi od przyjêtych w dokumentacji projektowej tj. np.: wy¿szy poziom wody gruntowej, inny przebieg urz±dzenia podziemnego, podziemna komora, której nie ma w planach itp.),
W powy¿szych przypadkach termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniej zmianie - je¿eli przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci z uwzglêdnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie mo¿na by³o unikn±æ takiej zmiany. W przypadku tych zmian, je¿eli zachodzi konieczno¶æ wykonania robót w odmiennych technologiach lub istnieje konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych zmianie mo¿e ulec wynagrodzenie Wykonawcy w zakresie niezbêdnym to prawid³owej realizacji przedmiotu umowy.
1.2. Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy,
1.3. Dopuszczalne s± roboty zamienne w zakresie zmian materia³ów, technologii, urz±dzeñ na materia³y, technologie i urz±dzenia spe³niaj±ce parametry techniczne i jako¶ciowe lub na o wy¿szych parametrach ni¿ okre¶lone w specyfikacji warunków zamówienia, dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy.
Uzasadnienie zmian – prawid³owa realizacja przedmiotu umowy, obni¿enie kosztów budowy lub eksploatacji, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jako¶ciowych robót. Za wykonanie robót zamiennych Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysoko¶ci obliczonej zgodnie z zasadami ustalonymi w § 13 ust. 4.
Roboty zamienne mog± byæ realizowane wy³±cznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiaj±cego pod rygorem niewa¿no¶ci, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zg³oszeniem przez wykonawcê zakresu robót zamiennych.
2. Wykonawca mo¿e wyst±piæ z wnioskiem, w przypadkach wskazanych w ust. 1, na pi¶mie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni od zaistnienia powy¿szych okoliczno¶ci.
3. W przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy – je¿eli dotyczy ona podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca jest obowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
4. Zmiana wysoko¶ci Wynagrodzenia Wykonawcy z tytu³u realizacji Umowy mo¿e nast±piæ w sytuacji, gdy konieczno¶æ wprowadzenia tej zmiany powodowana jest zmian± przepisów prawa w zakresie:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶æ minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 ze zm.),
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
cd. w projekcie umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformazakupowa.pl/pn/szamotuly
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-12 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-10
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listê, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje siê sankcje polegaj±ce m.in. na wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z pó¼n. zm.), zwanej dalej „ustaw± Pzp”.Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1. wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powy¿sze wykluczenie nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiaj±cy odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertê takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty wstêpnej, oferty podlegaj±cej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a tak¿e nie prowadzi z takim wykonawc± negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w konkursie, nie zaprasza do z³o¿enia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Jako sankcjê przewidziano równie¿ karê pieniê¿n± nak³adan± na osoby lub podmioty podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udzia³u w konkursie lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie. Przy czym, przez ubieganie siê o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udzia³u w konkursie rozumie siê odpowiednio z³o¿enie wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, z³o¿enie oferty, przyst±pienie do negocjacji lub z³o¿enie pracy konkursowej.
Kara pieniê¿na nak³adana bêdzie przez Prezesa Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000 z³.
4. Zamawiaj±cy mo¿e wykluczyæ Wykonawcê na ka¿dym etapie postêpowania. Zamawiaj±cy odrzuca ofertê, je¿eli zosta³a z³o¿ona przez Wykonawcê podlegaj±cego wykluczeniu z postêpowania.
INNE PRZETARGI Z SZAMOTU£
- "Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Szamotu³ach - zaprojektuj i wybuduj"
- "Obs³uga komunikacji miejskiej na terenie Miasta i Gminy Szamotu³y w 2026r."
- Dozorowanie obiektów administracyjno-biurowych po³o¿onych przy ul. Dworcowej 26 oraz Wojska Polskiego 4 w Szamotu³ach
- Us³ugi kompleksowego sprz±tania pomieszczeñ biurowych, sanitarnych, korytarzy, klatek schodowych i innych w budynkach B i C Starostwa Powiatowego w Szamotu³ach
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich
- "Przebudowa ulicy S³onecznej w Lulinku"
wiêcej: przetargi w Szamotu³ach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piêtra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania pn. "Remont, przebudowa i rozbudowa budynku g³ównego (...) Waloryzacja zabytkowego Gmachu G³ównego Muzeum Archeologicznego w Krakowie
- Budowa przedszkola i klubu dzieciêcego w Lubieszowie
- Budowa I etapu szko³y podstawowej przy ul. Trzcinowej w Redzie z opcj± w formule "doprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie robót polegaj±cych na przebudowie pomieszczeñ na potrzeby serwerowni oraz pomieszczenia informatyków - w formule zaprojektuj - wybuduj, zadanie realizowane w czê¶ci w ramach projektu(....)
- Poprawa BRD w ci±gu drogi krajowej nr 83 w m. Biskupice w woj. ³ódzkim
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





