eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krapkowice › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu krapkowickiego przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów Wykonawcy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu krapkowickiego przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów Wykonawcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KRAPKOWICKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412533

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatkrapkowicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrapkowicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu krapkowickiego przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów Wykonawcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-273b7ba2-723b-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001301/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu krapkowickiego przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów Wykonawcy"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474028/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 594000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Zdzieszowice i Gminy Gogolin
w następującym zakresie:
1) gotowości do wykonywania usługi – (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i operatorów) przez co strony rozumieją czas, w którym operator i sprzęt ZUD znajduje się w dyspozycji Zamawiającego nie wykonując czynności na drogach, jednak w ciągu zadeklarowanego przez Wykonawcę w ofercie czasu jest gotowy do wyjazdu w celu podjęcia czynności związanych z usuwaniem gołoledzi, odśnieżaniem dróg lub wykonywaniem innych czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Jest to również czas postoju solarek podczas ich załadunku, postój pojazdów ZUD na drodze dłuższy niż 30 minut (np. zatarasowanie dróg, korki) i inne okoliczności powstałe nie z winy Wykonawcy. Jednostką obmiarową jest ryczałt miesięczny za gotowość sprzętu odśnieżnego wraz z kierowcą;
2) czynnego prowadzenia zimowego utrzymania dróg, przez co strony rozumieją pracę czynną nośnika równocześnie z pługiem i solarką (posypywanie lub odśnieżania lub posypywanie i odśnieżanie), zgodnie z wykazem dróg powiatowych objętych zimowym utrzymaniem zawartym w załączniku nr 10 do swz, w zakresie odśnieżania i posypywania polegające na wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem przejezdności
przez usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości zgodnie z przyjętymi standardami. Jednostką rozliczeniową jest 1 godzina pracy sprzętu podczas odśnieżania i/lub posypywania dróg. 1 godzina pracy sprzętu odpowiada godzinie zegarowej. Rozliczeniu podlegać będą jedynie godziny przepracowane „na drodze”. Czas dojazdu do miejsca wskazanego w wezwaniu przez Zamawiającego, postoju pojazdu oraz sprzętu, ich załadunku nie jest wliczany do czasu pracy. W przypadku gdy czas pracy nie będzie obejmował pełnych godzin, wynagrodzenie będzie liczone proporcjonalnie.
2. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) zapewnienia całodobowego punktu dyspozytorskiego lub osoby koordynatora do kontaktu telefonicznego do i od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o trudnościach związanych z prawidłowym utrzymywaniem dróg. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli stanu dróg, ich przejezdności oraz sposobu prowadzenia usługi zimowego utrzymania dróg. W przypadku wystąpienia wyjątkowo trudnych warunków atmosferycznych (intensywne opady śniegu, zamiecie śnieżne, zawieje) Zamawiający wyda dyspozycję kolejnych wyjazdów.
2) dysponowania „zestawem sprzętowym” w skład którego wchodzi w zakresie części I:
a) pługopiaskarka lub ciągnik komunalny/rolniczy z pługiem do śniegu i posypywarką piasku i soli - szt. 1,
b) ładowarka - szt. 1,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Walce w następującym zakresie:
1) gotowości do wykonywania usługi – (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i operatorów) przez co strony rozumieją czas, w którym operator i sprzęt ZUD znajduje się w dyspozycji Zamawiającego nie wykonując czynności na drogach, jednak w ciągu zadeklarowanego przez Wykonawcę w ofercie czasu jest gotowy do wyjazdu w celu podjęcia czynności związanych z usuwaniem gołoledzi, odśnieżaniem dróg lub wykonywaniem innych czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Jest to również czas postoju solarek podczas ich załadunku, postój pojazdów ZUD na drodze dłuższy niż 30 minut (np. zatarasowanie dróg, korki) i inne okoliczności powstałe nie z winy Wykonawcy. Jednostką obmiarową jest ryczałt miesięczny za gotowość sprzętu odśnieżnego wraz z kierowcą;
2) czynnego prowadzenia zimowego utrzymania dróg, przez co strony rozumieją pracę czynną nośnika równocześnie z pługiem i solarką (posypywanie lub odśnieżania lub posypywanie i odśnieżanie), zgodnie z wykazem dróg powiatowych objętych zimowym utrzymaniem zawartym w załączniku nr 10 do swz, w zakresie odśnieżania i posypywania polegające na wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem przejezdności przez usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości zgodnie z przyjętymi standardami. Jednostką rozliczeniową jest 1 godzina pracy sprzętu podczas odśnieżania i/lub posypywania dróg. 1 godzina pracy sprzętu odpowiada godzinie zegarowej. Rozliczeniu podlegać będą jedynie godziny przepracowane „na drodze”. Czas dojazdu do miejsca wskazanego w wezwaniu przez Zamawiającego, postoju pojazdu oraz sprzętu, ich załadunku nie jest wliczany do czasu pracy. W przypadku gdy czas pracy nie będzie obejmował pełnych godzin, wynagrodzenie będzie liczone proporcjonalnie.
2. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) zapewnienia całodobowego punktu dyspozytorskiego lub osoby koordynatora do kontaktu telefonicznego do i od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o trudnościach związanych z prawidłowym utrzymywaniem dróg. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli stanu dróg, ich przejezdności oraz sposobu prowadzenia usługi zimowego utrzymania dróg. W przypadku wystąpienia wyjątkowo trudnych warunków atmosferycznych (intensywne opady śniegu, zamiecie śnieżne, zawieje) Zamawiający wyda dyspozycję kolejnych wyjazdów.
2) dysponowania „zestawem sprzętowym” w skład którego wchodzi w zakresie części II:
a) pługopiaskarka lub ciągnik komunalny/rolniczy z pługiem do śniegu i posypywarką piasku i soli - szt. 1,
b) ładowarka - szt. 1,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 294000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie przewidzianym w treści SWZ na składanie ofert wpłynęła jedna oferta złożona przez Przedsiębiorcę: EKO-PROBUD Sp. z o.o. ul. Rolna 1, 42-320 Gogolin, NIP 1990121707. Kwota zaproponowana przez wykonawcę w części I wynosi: 381 240,00 zł. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części I kwotę w wysokości: 324 000,00 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 12.12.2022 r.
Cena oferty złożonej w postępowaniu przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, gdyż ma on świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postępowania ze względu na brak środków finansowych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie przewidzianym w treści SWZ na składanie ofert wpłynęła jedna oferta złożona przez Przedsiębiorcę: EKO-PROBUD Sp. z o.o. ul. Rolna 1, 42-320 Gogolin, NIP 1990121707. Kwota zaproponowana przez wykonawcę w części II wynosi: 375 840,00 zł. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części II kwotę w wysokości: 317 520,00 zł). Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 12.12.2022 r.
Cena oferty złożonej w postępowaniu przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, gdyż ma on świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postępowania ze względu na brak środków finansowych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.