Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00470668/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i wyposażenie pomieszczeń w budynku w Henrykowie na potrzeby Klubu "Senior+" w Gminie Grabówka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grabówka
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Grabówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 529978526
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosa Baranowicka 58/1
1.5.2.) Miejscowość: Zaścianki
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-521
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 853333044
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminagrabowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cms-grabowka.bit-sa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a46952c9-1e0b-4d4f-becb-1219cf2f75d61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i wyposażenie pomieszczeń w budynku w Henrykowie na potrzeby Klubu "Senior+" w Gminie Grabówka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a46952c9-1e0b-4d4f-becb-1219cf2f75d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00511114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00072081/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z dostosowaniem na potrzeby Klubu Seniora w Henrykowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470668
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 212481,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Remont i wyposażenie pomieszczeń w budynku w Henrykowie na potrzeby Klubu „Senior+” w Gminie Grabówka”.
2. Inwestycja zostanie dofinansowana w ramach Utworzenia i wyposażenia Klubu Senior+ w Henrykowie w ramach Modułu I – „Utworzenie i/lub wyposażenia ośrodka „Senior+” Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2021 – 2025, Edycja 2025.
3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: budynek zlokalizowany w Henrykowie – Henrykowo 10 B, Gmina Grabówka.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny kod:
45000000 - 7 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody:
45262700 – 8 – Przebudowa budynków;
45453000 – 7 – Roboty remontowe i renowacyjne;
45310000 – 3 – Roboty instalacyjne elektryczne;
45440000 – 3 – Roboty malarskie i szklarskie;
45430000 – 0 – Pokrywanie podłóg i ścian;
45450000 – 6 – Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe;
45330000 – 9 – Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne;
45110000 – 1 – Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje prace budowlano – remontowe w zakresie pomieszczeń parteru (sala zajęć, kuchnia, sala główna, wiatrołap) i pomieszczenia piwnicznego oraz robót na zewnątrz budynku w zakresie wybudowania pochylni dla niepełnosprawnych i nowego wejścia ze schodami.
6. Budynek (parter) po realizacji inwestycji będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych poprzez wybudowanie podjazdu, likwidację wszystkich możliwych progów wraz z wymianą na nowe o maksymalnej wysokości 0,02 m, montaż skrzydeł drzwiowych o szerokości 0,9 m, wydzielenie toalety dla osób nie pełnosprawnych wraz z pełnym wyposażeniem.
7. Wszystkie roboty Wykonawca ma zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, dokumentacją projektową łącznie z projektami branżowymi, tj. sanitarnym i elektrycznym.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, to jest projekty budowlane i branżowe, STWiORB (zwaną dalej „SST”), przedmiar robót.
Z uwagi, iż przyjęto ryczałtowe rozliczenie wynagrodzenia należnego wykonawcy za realizację przedmiotowego postępowania, przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy i nie mogą być jedyną podstawą wyliczenia kalkulacji ceny ofertowej. Wykonawca musi wziąć pod uwagę wszelkie wynagrodzenia i zobowiązania bez względu na to, czy zostały one określone czy zasugerowane w przedmiarze. Wszystkie roboty wchodzące w zakres zamówienia, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być przeprowadzone na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono 2 oferty, oferty zostały otwarte dnia 13 października 2025 r. o godz. 10:30. Ceny złożonych w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz w skutek analizy swoich możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277879,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332070,60 PLN
INNE PRZETARGI ZAŚCIANKI
więcej: przetargi ZAŚCIANKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Wykonanie robót polegających na przebudowie pomieszczeń na potrzeby serwerowni oraz pomieszczenia informatyków - w formule zaprojektuj - wybuduj, zadanie realizowane w części w ramach projektu(....)
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
- "Remont i przebudowa nawierzchni chodników Placu Rynkowego we Wrocławiu wraz z nasadzeniami drzew i zieleni ozdobnej", zadanie realizowane w ramach Programu Zielona Rewolucja.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





