Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00471706/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ambulansu typu C wraz z wyposażeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612854031
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ambulansu typu C wraz z wyposażeniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2d2db5c-71a5-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471706/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/24/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego ambulansu typu C wraz z noszami oraz transporterem noszy. Ambulans wykorzystywany będzie do wykonywania transportów sanitarnych (karetka typu „T”).
2. Szczegółowe minimalne wymagania dla ambulansu oraz wyposażenia określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia/wykaz parametrów technicznych).
3. Zamawiający nie wymaga dostawy ambulansu fabrycznie nowego. Zamawiający dopuszcza dostawę ambulansu i sprzętu np. poleasingowego lub używanego, pod warunkiem że:
- rok produkcji ambulansu to co najmniej 2021 rok,
- przebieg pojazdu nie przekracza 80 000 km (mniejszy lub równy),
- Wykonawca dysponuje co najmniej 6-miesięczną gwarancją producenta na pojazd oraz 24 – miesięczną gwarancją producenta na perforację nadwozia (okresy gwarancji liczą się z chwilą podpisania protokołu odbioru dostawy tzn. 6-miesięczna gwarancja na pojazd oraz 24-miesięczna gwarancja na perforację nadwozia liczy się od dokonania odbioru przedmiotu zamówienia co potwierdzi protokół odbioru).
4. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Ambulans może być dostarczony „na kołach” (nie jest wymagana laweta).
5. Termin płatności faktury: 30 dni liczony od doręczenia faktury Zamawiającemu, po podpisaniu protokołu odbioru przez Strony.
6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru: dokumenty, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ.
7. Wykonawca może dostarczać fakturę zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1666), za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania.
8. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie przez Wykonawcę faktury w postaci elektronicznej, w formacie .pdf i przesłanie jej na adres poczty elektronicznej wskazanej przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114122-0 - Pojazdy do transportu chorych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114121-3 - Karetki
34114000-9 - Pojazdy specjalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322014,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322014,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322014,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Daniel Pachura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861431886
7.3.4) Miejscowość: Kępa Wielka 6
7.3.5) Kod pocztowy: 63-020
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PRODUKCJA DROBIARSKA DANIEL PACHURA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PRODUKCJA DROBIARSKA DANIEL PACHURA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322014,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ambulansu typu C dla zespołów ratownictwa medycznego wraz z dodatkowym wyposażeniem - 2 sztuki.
- Zakup ambulansu typu C wraz z dodatkowym wyposażeniem dla ZRM
- Dostawa samochodu specjalnego typu bus z zabudową biurową oraz wyposażeniem
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu C z częściowym wyposażeniem medycznym dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP w Święcku Wielkim
- Zakup samochodu pożarniczego dla OSP Strobin
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.