Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00471769/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
- 2023/BZP 00102951/01 - Wynik z dnia 2023-02-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa windy zewnętrznej przy budynku biurowym w Kędzierzynie - Koźlu ul. Szkolna 15
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: KĘDZIERZYŃSKO-KOZIELSKI PARK PRZEMYSŁOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.2.) Oddział zamawiającego: KKPP SP. Z O.O.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532181337
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 16F
1.4.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.4.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.dyrszka@kkpp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kkpp.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510072
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00471769/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Wspólny słownik zamówień (CPV):
45313100-5 - Instalowanie wind
42416100-6 - Windy
45210000 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
A. Przedmiotem zamówienia jest budowa windy zewnętrznej przy budynku biurowym w Kędzierzynie - Koźlu ul. Szkolna 15 zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną M-PROJEKT MATEUSZ MACIOSZEK.
1. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) Roboty przygotowawcze
2) Roboty rozbiórkowe
3) Winda podszybie
4) Roboty murarskie i wykończeniowe
5) Szyb windowy i winda
6) Daszek nadwejściowy i drzwi przesuwne
7) Strefa wejściowa z kostki brukowej
8) Zabezpieczenie przyłączy na czas wykonywania robót
9) Roboty instalacyjne
10) Remont schodów zewnętrznych oraz montaż urządzenia w postaci daszka nadwejściowego nad drzwiami głównymi do budynku zgodnie z przedmiarem.
11) Windę zewnętrzną należy wykonanać w konstrukcji stalowej – zabezpieczonej pożarowo zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym z obudową z płyt warstwowych przy ciągu komunikacyjnym wewnętrznym – przy korytarzu łączącym dwie bryły budynku.
12) Do wejścia do windy zapewniony ma być dostęp osób niepełnosprawnych poprzez wyprofilowanie niewielkiej różnicy poziomów pomiędzy strefą zewnętrzna a komunikacja parteru – przy projektowanej windzie. Osoby niepełnosprawne będą mogły się przemieszczać korytarzem bez barier architektonicznych do windy.
13) Winda stanowić będzie oddzielna strefę pożarową wydzieloną od obiektu ścianami REI 120 i z drzwiami EIS 60. Dojazd pożarowy zostanie zapewniony istniejącymi ciągami komunikacyjnymi.
14) Przy windzie należy wykonać dodatkowe wejście z drzwiami przesuwanymi sterowanymi automatycznie.
15) Wykonawca w okresie gwarancji i rękojmi będzie zobowiązany wykonywać przeglądy gwarancyjne, serwisowe i konserwacyjne wykonanej windy oraz innych wykonanych urządzeń na obiekcie warunkujących utrzymanie udzielonej gwarancji.
B. Wykonanie zamówienia obejmuje również czynności:
1) roboty budowlane i montażowe realizowane będą na funkcjonującym obiekcie. Zamawiający wymaga odpowiedniego zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych – wejścia do budynku i komunikacja wewnętrzna na czas prowadzenia robót, ze szczególnym uwzględnieniem wejścia głównego w trakcie przebudowy schodów wejściowych. Wykonawca zapewni bezpieczną komunikację do budynku podczas wykonywania robót oraz przystosuje ciągi komunikacyjne poprzez ich odpowiednie oznakowanie i opisanie w trakcie trwania robót.
2) wykonanie dokumentacji powykonawczej w (1 egz.w wersji papierowej i 2 egz. na nośniku elektr.);
3) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3kpl. (w tym 1kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty;
4) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;
5) sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy;
6) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
7) dopełnienie wszystkich niezbędnych formalności związanych zajęciem pasa drogowego i koszty z tym związane;
8) remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach nie objętych zakresem projektu;
9) próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;
10) sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas budowy), wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w wymaganym przepisami terminie);
11) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu kartę przekazania odpadów na ilość nie mniejszą niż wynika to z przedmiaru lub wyjaśnić ewentualną różnicę nie później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych;
12) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót oraz terenu przylegającego do placu budowy jeśli został naruszony wskutek prowadzonych robót;
13) wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji.
C. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia:
Roboty ogólnobudowlane, roboty elektryczne,
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia, Projektowane postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez M-PROJEKT MATEUSZ MACIOSZEK zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ.
Zamawiający udostępnia przedmiary robót, które stanowią element pomocniczy.
Po zmianie:
Wspólny słownik zamówień (CPV):
45313100-5 - Instalowanie wind
42416100-6 - Windy
45210000 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
A. Przedmiotem zamówienia jest budowa windy zewnętrznej przy budynku biurowym w Kędzierzynie - Koźlu ul. Szkolna 15 zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną M-PROJEKT MATEUSZ MACIOSZEK.
1. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) Roboty przygotowawcze
2) Roboty rozbiórkowe
3) Winda podszybie
4) Roboty murarskie i wykończeniowe
5) Szyb windowy i winda
6) Daszek nadwejściowy i drzwi przesuwne
7) Strefa wejściowa z kostki brukowej
8) Zabezpieczenie przyłączy na czas wykonywania robót
9) Roboty instalacyjne
10) Remont schodów zewnętrznych oraz montaż urządzenia w postaci daszka nadwejściowego nad drzwiami głównymi do budynku zgodnie z przedmiarem.
11) Windę zewnętrzną należy wykonać w konstrukcji stalowej – zabezpieczonej pożarowo zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym z obudową z płyt warstwowych przy ciągu komunikacyjnym wewnętrznym – przy korytarzu łączącym dwie bryły budynku.
12) Do wejścia do windy zapewniony ma być dostęp osób niepełnosprawnych poprzez wyprofilowanie niewielkiej różnicy poziomów pomiędzy strefą zewnętrzna a komunikacja parteru – przy projektowanej windzie. Osoby niepełnosprawne będą mogły się przemieszczać korytarzem bez barier architektonicznych do windy.
13) Winda stanowić będzie oddzielna strefę pożarową wydzieloną od obiektu ścianami REI 120 i z drzwiami EI 60, pełne bez przeszklenia. Dojazd pożarowy zostanie zapewniony istniejącymi ciągami komunikacyjnymi.
14) Przy windzie należy wykonać dodatkowe wejście z drzwiami przesuwanymi sterowanymi automatycznie.
15) Wykonawca w okresie gwarancji i rękojmi będzie zobowiązany wykonywać przeglądy gwarancyjne, serwisowe i konserwacyjne wykonanej windy oraz innych wykonanych urządzeń na obiekcie warunkujących utrzymanie udzielonej gwarancji.
B. Wykonanie zamówienia obejmuje również czynności:
1) roboty budowlane i montażowe realizowane będą na funkcjonującym obiekcie. Zamawiający wymaga odpowiedniego zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych – wejścia do budynku i komunikacja wewnętrzna na czas prowadzenia robót, ze szczególnym uwzględnieniem wejścia głównego w trakcie przebudowy schodów wejściowych. Wykonawca zapewni bezpieczną komunikację do budynku podczas wykonywania robót oraz przystosuje ciągi komunikacyjne poprzez ich odpowiednie oznakowanie i opisanie w trakcie trwania robót.
2) wykonanie dokumentacji powykonawczej w (1 egz.w wersji papierowej i 2 egz. na nośniku elektr.);
3) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3kpl. (w tym 1kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty;
4) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;
5) sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy;
6) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
7) dopełnienie wszystkich niezbędnych formalności związanych zajęciem pasa drogowego i koszty z tym związane;
8) remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach nie objętych zakresem projektu;
9) próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;
10) sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas budowy), wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w wymaganym przepisami terminie);
11) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu kartę przekazania odpadów na ilość nie mniejszą niż wynika to z przedmiaru lub wyjaśnić ewentualną różnicę nie później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych;
12) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót oraz terenu przylegającego do placu budowy jeśli został naruszony wskutek prowadzonych robót;
13) wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji.
C. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia:
Roboty ogólnobudowlane, roboty elektryczne,
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia, Projektowane postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez M-PROJEKT MATEUSZ MACIOSZEK zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ.
Zamawiający udostępnia przedmiary robót, które stanowią element pomocniczy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-22 14:00
Po zmianie:
2023-01-03 14:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-22 14:15
Po zmianie:
2023-01-03 14:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-01-20
Po zmianie:
2023-02-01
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 3 zadania częściowe
- Dostawa sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 16 zadań częściowych
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formie "zaprojektuj i wybuduj" w zakresie modernizacji przepompowni ścieków [...]
- Remont pokrycia dachu w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu ul. Skarbowa 2
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE CZYSTY REGION SP. Z O.O. Z SIEDZIBA W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
- Poprawa efektywności energetycznej II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kędzierzynie-Koźlu
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.