eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraDostawa środków ochrony indywidualnej dla druhów ochotniczych straży pożarnych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków ochrony indywidualnej dla druhów ochotniczych straży pożarnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków ochrony indywidualnej dla druhów ochotniczych straży pożarnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-967389a6-a15c-4d4d-a890-7a42c69442eb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509535

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040822/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa środków ochrony indywidualnej dla druhów ochotniczych straży pożarnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00487715

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.69.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 222524,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej dla druhów ochotniczych straży pożarnych, obejmująca m.in. ubrania specjalne, rękawice, hełmy, kominiarki, bieliznę termoaktywną, buty, koce termiczne.
Dostawa ma być zrealizowana na terenie (do pomieszczenia) Urzędu Miasta Jelenia Góra - Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, ul. Armii Krajowej 19, 58-500 Jelenia Góra.
Ilekroć w dokumentach zamówienia i ogłoszeniu jest mowa o środkach ochrony indywidualnej należy przez to rozmieć ubrania specjalne, rękawice, hełmy, kominiarki, bieliznę termoaktywną, buty, koce termiczne itp. objęte przedmiotem zamówienia.
Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć środki ochrony indywidualnej o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z Załącznikiem nr 1 do Tomu III SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) do Wydziału, o którym mowa powyżej;
2) dostarczyć środki ochrony indywidualnej do Wydziału, o którym mowa powyżej, w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego;
3) przekazać przedstawicielowi Zamawiającego instrukcje użytkownika, świadectwa, certyfikaty i karty gwarancyjne w języku polskim.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18424000-7 - Rękawice

18444000-3 - Ochronne nakrycia głowy

18444111-4 - Hełmy ochronne

18832000-0 - Obuwie specjalne

35811100-3 - Mundury strażackie

39511100-8 - Koce

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty, wobec czego Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.