eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa zestawów komputerowych i oprogramowania - w podziale na 3 zadania.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawów komputerowych i oprogramowania – w podziale na 3 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b03b02f-7ea1-4b7f-aa74-90b1ba19bb0d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zestawów komputerowych i oprogramowania – w podziale na 3 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b03b02f-7ea1-4b7f-aa74-90b1ba19bb0d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509464

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044361/38/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.22 Dostawa zestawów komputerowych i oprogramowania w podziale na 3 zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444188

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP-PZP.272.18.62.2025.PL.II

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 98373,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – Dostawa zestawów komputerowych,
Minimalny wymagany okres gwarancji 36 miesięcy (przedłużenie okresu gwarancji - stanowi jedno z kryteriów oceny ofert)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi wymaganiami stawianymi Wykonawcy, został ujęty w :
1) załączniku 1.1. – Formularz cenowy,
2) załączniku 4 do SWZ – Projekt umowy na zadanie 1-3,
3) załączniku 5 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33195100-4 - Monitory

4.5.5.) Wartość części: 54471,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Dostawa oprogramowania biurowego,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi wymaganiami stawianymi Wykonawcy, został ujęty w :
1) załączniku 1.1. – Formularz cenowy,
2) załączniku 4 do SWZ – Projekt umowy na zadanie 1-3,
3) załączniku 5 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – Dostawa oprogramowania serwerowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi wymaganiami stawianymi Wykonawcy, został ujęty w :
1) załączniku 1.1. – Formularz cenowy,
2) załączniku 4 do SWZ – Projekt umowy na zadanie 1-3,
3) załączniku 5 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 27642,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64476,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64476,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64476,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MICRONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021211309

7.3.3) Ulica: pl. Strzelecki 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-224

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64476,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24341,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24341,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24341,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Integrit S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930699141

7.3.3) Ulica: Tyniecka 1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-407

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24341,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-07

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym powyżej postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nr 2025/BZP 00444188/01, identyfikator postępowania: ocds-148610-0b03b02f-7ea1-4b7f-aa74-90b1ba19bb0d, zamieszczone w dniu 26.09.2025 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych i na stronie internetowej prowadzonego postępowania na platformie e-Zamówienia w wyznaczonym czasie i terminie na zadanie 3, wpłynęła 1 oferta:
1. A.P.N. Promise S.A., ul. Domaniewska 44a, 02-672 Warszawa, część 3: cena 65 170,26 PLN
Zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w ww. zadaniu, tj. kwotę w wysokości 34 000,00 zł brutto.
Zamawiający po dokonaniu czynności badania ofert stwierdził, że oferta A.P.N. Promise S.A., ul. Domaniewska 44a, 02-672 Warszawa zostaje odrzucona art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 4 ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy i jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE
Dokonując czynności badania oferty Wykonawcy, Zamawiający stwierdził, że Wykonawca nie złożył Formularza oferty stanowiącego załącznik 1 do SWZ. Zgodnie z zapisami Rozdziału 14 – Opis sposobu przygotowania oferty – ust. 2 pkt 1) SWZ, Zamawiający wymagał min. cytat:
„1) Formularz ofertowy – załącznik 1 do SWZ (generowany za pośrednictwem interaktywnego formularza na platformie e-Zamówienia)”
Wykonawca nie złożył formularza oferty, co skutkuje brakiem złożenia oferty
w rozumieniu przepisów PZP. Brak złożenia elektronicznego formularza oferty oznacza, że oferta nie zawiera kluczowego elementu, którym jest sam formularz oferty (czyli jej treść), a tym samym nie spełnia wymogów określonych w SWZ.
Sam fakt złożenia pozostałych dokumentów i oświadczeń wymaganych w dokumentach zamówienia nie zastępuje oświadczenia woli wykonawcy o zamiarze realizacji zamówienia, czyli nie zastępuje oferty, a nie jest to dokument, który można uzupełnić na podstawie art. 128 ust. 1 Ustawy Pzp.
Na gruncie art. 226 ust 1 pkt 3 ustawy Pzp, ustawodawca obliguje zamawiającego do odrzucenia oferty niezgodnej z przepisami ustawy. Ustawa z kolei zawiera ściśle określone wymagania co do formy oferty i sposobu jej złożenia i złożenie jej w sposób nieprzewidziany w ustawie Pzp, stanowi podstawę do jej odrzucenia.
Zamawiający unieważnia postepowanie na zadanie 3, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Przesłanki art. 255 pkt 2 ustawy Prawa zamówień publicznych zostały wyczerpane w całości.
Jednocześnie Zamawiający informuje, zgodnie z art. 262 ustawy Pzp, że o wszczęciu kolejnego postępowania obejmującego ten sam przedmiot zamówienia, niezwłocznie zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się
o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.