Og³oszenie z dnia 2025-10-31
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Wymiana foteli w sali widowiskowej Centrum Kultury „K³obuk” w Miko³ajkach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Kultury "K³obuk" w Miko³ajkach
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: CK "K³obuk"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790676292
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ajki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-730
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.7.) Numer telefonu: +484216146
1.5.8.) Numer faksu: +484216146
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klobuk@mikolajki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ckklobuk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana foteli w sali widowiskowej Centrum Kultury „K³obuk” w Miko³ajkach”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f695be44-670f-4610-bbee-582512d8506f
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00509058
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f695be44-670f-4610-bbee-582512d8506f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://ezamowienia.gov.pl Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: udostêpniony zostanie na w/w stronie prowadzonego postepowania.
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga
posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
9. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
10. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
11. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
12. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
Pe³na tre¶æ w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych na potrzeby niniejszego postêpowania jest Dyrektor Centrum Kultury „K³obuk” w Miko³ajkach, ul. Kolejowa 6, 11-730 Miko³ajki
2) Administrator powo³a³ inspektora ochrony danych osobowych w Centrum Kultury „K³obuk” w Miko³ajkach z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt± elektroniczn± na adres iodo@mikolajki.pl lub pod adresem wskazanym powy¿ej.
3) Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego –
„Wymiana foteli w sali widowiskowej Centrum Kultury „K³obuk” w Miko³ajkach, oznaczenie sprawy: ZP.01.2025
4) Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”.
5) Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) Obowi±zek podania przez Wykonawcê/ów danych osobowych bezpo¶rednio Wykonawcy/ów dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
1. Wykonaca/cy posiada/j±:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych wykonawcy/ów dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Wykonawcy/ów
danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Wykonawca/y, ¿e przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy/ów dotycz±cych narusza przepisy RODO;
2. Wykonawcy/om nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia
danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.01.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 180 szt. foteli kinowych sk³adanych do sali widowiskowej Centrum Kultury „K³obuk” w Miko³ajkach. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê 180 foteli kinowych sk³adanych, transport oraz monta¿ zakupionych foteli w sali widowiskowej w siedzibie Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39111200-5 - Siedziska teatralne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans „ceny oferty brutto”, kryterium „ okres gwarancji”, kryterium „¶cieralno¶æ tkaniny” i kryterium „gramatura tkaniny”.
2.Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3.Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
-C1 – Cena oferty brutto – waga 60%
-G2 – Okres gwarancji – waga 20%
-S3 – ¦cieralno¶æ tkaniny – waga 10%
-G4 – Gramatura tkaniny 10%
4. Punkty przyznawane za podane powy¿ej kryteria bêd± liczone nastêpuj±co.
5. Kryterium: C1 – cena oferty brutto
Cena oferty bêdzie oceniana wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Cena oferty najni¿szej
C1 = -------------------------------- x 60%x100 = …. pkt.
Cena oferty badanej
C1 = ….. pkt.
Oferowan± przez Wykonawcê cenê Zamawiaj±cy ustali w oparciu o dane podane przez Wykonawcê w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ).
6. Kryterium: G2 – Okres gwarancji
Kryterium G2 – Okres gwarancji w miesi±cach
Okres gwarancji oceniany bêdzie wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Okres gwarancji badanej oferty w miesi±cach
G2 = ------------------------------------------------------------x 20% x 100
Najd³u¿szy oferowany okres gwarancji w miesi±cach
G2 =.......... pkt.
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego wynosi 24 miesiêcy, natomiast maksymalny 60 miesiêcy.
Oferowany przez Wykonawcê okres gwarancji Zamawiaj±cy ustali w oparciu o dane podane przez Wykonawcê w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ).
W przypadku podania przez wykonawcê w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego ni¿ 24 miesi±ce, oferta tego wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Natomiast w przypadku podania okresu gwarancji powy¿ej 60 m-cy, podany okres oceniany bêdzie jak maksymalny 60 miesiêczny okres gwarancji.
5. Kryterium S3 – ¦cieralno¶æ tkaniny
¦cieralno¶æ tkaniny oceniana bêdzie wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
¦cieralno¶æ tkaniny w cyklach badanej oferty
S3 =------------------------------------------------------------------ x 10% x 100
Najd³u¿szy oferowany okres ¶cieralno¶ci tkaniny w cyklach
S3 =........... pkt.
Minimalna ¶cieralno¶æ tkaniny wymagana przez Zamawiaj±cego wynosi to
210.000 cykli.
Oferowan± przez Wykonawcê ¶cieralno¶æ tkaniny, Zamawiaj±cy ustali w oparciu o dane podane przez Wykonawcê w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ).
W przypadku podania przez wykonawcê w formularzu oferty ¶cieralno¶ci tkaniny poni¿ej 210.000 cykli, oferta tego wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
6. Kryterium G4 – Gramatura tkaniny
Gramatura tkaniny oceniana bêdzie wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Gramatura tkaniny badanej oferty
G4 = --------------------------------------------------------x 10% x 100
Najwy¿sza oferowana gramatura tkaniny
G4 = ............pkt.
Minimalna gramatura tkaniny wymagana przez Zamawiaj±cego wynosi to 355 g/m2.
Oferowan± przez Wykonawcê gramaturê tkaniny, Zamawiaj±cy ustali w oparciu o dane podane przez Wykonawcê w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ). W przypadku podania przez wykonawcê w formularzu oferty gramatury tkaniny poni¿ej 355 g/m2, oferta tego wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
7.Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta spe³niaj±ca wymogi ustawy Pzp i SWZ, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów oceny ofert.
Ocena koñcowa = C1 + G2 + S3 +G4
8.Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
9.Maksymalna ³±czna liczba punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca wynosi 100 pkt.
10. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów.
11.Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ¦cieralno¶æ tkaniny
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gramatura tkaniny
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Wy¿ej wskazany okres 5 lat liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykaz dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê:1)formularz ofertowy – wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru, w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ wszystkie informacje wymagane w formularzu ofertowym.
2) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
3) pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1233), które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). Wykonawca zobowi±zany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazaæ spe³nienie przes³anek okre¶lonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca siê, aby uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa by³o sformu³owane w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie. Zastrze¿enie przez Wykonawcê tajemnicy przedsiêbiorstwa bez uzasadnienia, bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako bezskuteczne ze wzglêdu na zaniechanie przez Wykonawcê podjêcia niezbêdnych dzia³añ w celu zachowania poufno¶ci objêtych klauzul± informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 Ustawy.
Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim.
Ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z wymaganiami dotycz±cymi umowy o podwykonawstwo zawarto w Za³±czniku nr 3 do SWZ – wzór umowy.2. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca zawar³ z nim umowê zgodn± z za³±czonym do specyfikacji wzorem i na warunkach w tym wzorze okre¶lonych.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z wzorem umowy i Ustaw±.
4. Wykonawca ma obowi±zek udokumentowaæ zaistnia³e okoliczno¶ci powoduj±ce zmianê umowy.
5. Przewidzenie przez Zamawiaj±cego mo¿liwo¶ci wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy nie przes±dza o obligatoryjno¶ci ich dokonania. Wyst±pienie przes³anek zmiany umowy bêdzie ka¿dorazowo podlega³o szczegó³owej analizie, po dokonaniu której zostanie podjêta decyzja, co do ewentualnego wprowadzenia zmiany w tre¶ci umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-07 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Adres strony internetowej s³u¿±cej do elektronicznego sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-07 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-07
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
UWAGA -WIZJA LOKALNA:Ze wzglêdu na specyfikê przedmiotu zamówienia – Zamawiaj±cy wymaga (obligatoryjnie), aby przed z³o¿eniem oferty Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w sali widowiskowej Centrum Kultury „K³obuk” w Miko³ajkach , w której bêd± montowane fotele w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postêpowania przez Zamawiaj±cego. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiaj±cy wybierze kolor tkaniny na podstawie przedstawionego przez Wykonawcê wzornika kolorów, w trakcie wizji lokalnej.
Udzia³ Wykonawcy w wizji zostanie potwierdzony protokolarnie (w formie pisemnej) przez przedstawiciela Zamawiaj±cego uczestnicz±cego w wizji.
Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± elektronicznie potwierdzon± kopiê potwierdzenia udzia³u w wizji, przy czym weryfikacja zostanie dokonana równie¿ w oparciu o dokumenty z wizji znajduj±ce siê w posiadaniu Zamawiaj±cego.
Termin przeprowadzenia wizji lokalnej: 05 listopada 2025 r., godz. 11.00, budynek Centrum Kultury „K³obuk” w Miko³ajkach.
Potrzebê dokonania wizji lokalnej w terminie innym ni¿ wyznaczony przez Zamawiaj±cego nale¿y zg³osiæ Zamawiaj±cemu za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji wskazanych w niniejszej SWZ.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 Ustawy „Zamawiaj±cy odrzuca ofertê, je¿eli […] 18) zosta³a z³o¿ona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u zamawiaj±cego, w przypadku gdy zamawiaj±cy tego wymaga³ w dokumentach zamówienia”.
INNE PRZETARGI MIKO£AJKI
wiêcej: przetargi MIKO£AJKI »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





