Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00395858/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
- 2025/BZP 00406147/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r. w korytach cieków na terenie gminy Jasienica, Wilamowice, Wilkowice z podziałem na części 1-5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 32 777 49 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.gliwice@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r. w korytach cieków na terenie gminy Jasienica, Wilamowice, Wilkowice z podziałem na części 1-52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7eb41316-0ea7-48c0-9517-48e201779f23
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.402 Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024r. w korytach cieków na terenie gminy Jasienica, Wilamowice, Wilkowice z podziałem na części 1-5
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395858
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: C.ROZ.2710.117.2025.APS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1326009,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usuwanie szkód powodziowych w korycie cieku Międzyrzecki odcinkowo w km 0+200- 0+650, 2+280-2+340, 2+700-3+000 w m. Międzyrzecze Górne gm. JasienicaKrótki opis przedmiotu zamówienia :
• przygotowanie terenu - wykoszenie porostów ze skarp, wycinka drzew i zakrzaczeń, nadzór przyrodniczy
• roboty ziemne
• lokalne usunięcie nanosów
• wzmocnienie podłoża geowłókniną pod ubezpieczenia skarp
• narzuty kamienne w dnie i na skarpach klinowane mechanicznie
• naprawa ubezpieczeń z gabionów z prętów stalowych wypełnionych kamieniem (60% kamienia z odzysku)
• obetonowanie koszy gabionowych – oczep grubości 10cm
• podwójne opaski z połowizn żerdzi
• naprawę budowli siatkowo-kamiennych
• palisada z kołków drewnianych ø 10-12 cm
• obsiew skarp
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 195082,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usuwanie szkód powodziowych w korycie cieku Wysoki w rej. ul. Hiacyntów w m. Jasienica gm. JasienicaKrótki opis przedmiotu zamówienia :
• przygotowanie terenu - wykoszenie porostów ze skarp, wycinka drzew i zakrzaczeń, nadzór przyrodniczy
• roboty ziemne
• wzmocnienie podłoża geowłókniną pod ubezpieczenia skarp
• narzuty kamienne w dnie i na skarpach klinowane mechanicznie
• naprawa budowli siatkowo-kamiennych
• palisada z kołków drewnianych ø 10-12 cm
• obsiew skarp
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 113786,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r. w korycie cieku Mesznianka w m. Meszna w rejonie ul. Głogowej i Przelotowej oraz Złotej 14, gm. WilkowiceKrótki opis przedmiotu zamówienia
• przygotowanie terenu - wycinka drzew i zakrzaczeń, nadzór przyrodniczy
• roboty ziemne
• plantowanie
• wzmocnienie podłoża geowłókniną pod ubezpieczenia skarp
• uzupełnienie umocnień skarp w formie narzutu kamiennego, klinowanego mechanicznie
• ubezpieczenia z płyt ażurowych z przybiciem kołkami
• palisada z kołków drewnianych fi 10-12 cm
• obsiew skarp
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 100703,91 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Usuwanie szkód powodziowych w korycie cieku Dankówka odcinkowo od jazu przy ul. Sportowej wzdłuż ul. Św. Wojciecha w m. Dankowice gm. WilamowiceKrótki opis przedmiotu zamówienia :
• przygotowanie terenu - wykoszenie porostów ze skarp, wycinka drzew i zakrzaczeń, nadzór przyrodniczy
• roboty ziemne
• wzmocnienie podłoża geowłókniną pod ubezpieczenia skarp
• podwójne opaski z połowizn żerdzi szer. Min. 15cm
• lokalne odtworzenie umocnień skarp w formie narzutu kamiennego, klinowanego mechanicznie
• palisada z kołków drewnianych ø 10-12 cm
• obsiew skarp
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 146303,95 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r. w korycie cieku Wapienicki odcinkowo od ul. Truskawkowej do mostu w ciągu ul. Stromej w m. Mazańcowice gm. Jasienica.Krótki opis przedmiotu zamówienia :
• pełnienie nadzoru przyrodniczego
• wycinka drzew z odwozem pozyskanego drewna na plac składowy zamawiającego
• wykoszenie porostów ze skarp (rdestowiec) i zakrzaczeń, zagospodarowanie materiału we własnym zakresie
• wycinka zakrzaczeń, zagospodarowanie materiału we własnym zakresie
• roboty ziemne
• naprawa budowli z koszy siatkowo-kamiennych
• reprofilacja skarp pod narzuty kamienne
• wzmocnienie podłoża pod narzut kamienny geowłókniną wzmocnioną 200g/m2
• wykonanie narzutu licowanego kamiennego z głazów min. 100cm, klinowanego mechanicznie
• uzupełnienie umocnień dna w formie narzutu licowanego kamiennego z głazów 50-100cm, klinowanego mechanicznie
• humusowanie i obsiew skar
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 770132,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278626,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280450,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278626,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MENTRANS" Mencnarowski Franciszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372334340
7.3.3) Ulica: Iłownica 174
7.3.4) Miejscowość: Rudzica
7.3.5) Kod pocztowy: 43-394
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MENTRANS" Mencnarowski Franciszek
jakie przetargi wygrała firma
"MENTRANS" Mencnarowski Franciszek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278626,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116997,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346381,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116997,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOMAX-BIS Bartosz Hołowka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372061563
7.3.3) Ulica: ul. Księży Las, nr 10
7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-344
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116997,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168279,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168279,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168279,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MENTRANS" Mencnarowski Franciszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372334340
7.3.3) Ulica: Iłownica 174
7.3.4) Miejscowość: Rudzica
7.3.5) Kod pocztowy: 43-394
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MENTRANS" Mencnarowski Franciszek
jakie przetargi wygrała firma
"MENTRANS" Mencnarowski Franciszek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168279,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172174,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172174,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174174,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9372334340
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372334340
7.3.3) Ulica: Iłownica 174
7.3.4) Miejscowość: Rudzica
7.3.5) Kod pocztowy: 43-394
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MENTRANS" Mencnarowski Franciszek
jakie przetargi wygrała firma
"MENTRANS" Mencnarowski Franciszek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172174,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-10Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 772505,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1093461,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 772505,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9372334340
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372061563
7.3.3) Ulica: ul. Księży Las, nr 1
7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-344
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 772505,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-10SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
cz. 2 termin wykonania określono na : Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w nieprzekraczalnym terminie do 30 dni począwszy od dnia protokolarnego przekazania terenu robót, lecz nie później niż do 10.12.2025 r. (w zależności, który termin wystąpi wcześniej).
cz. 3 termin wykonania określono na : Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w nieprzekraczalnym terminie do 30 dni począwszy od dnia protokolarnego przekazania terenu robót, lecz nie później niż do 10.12.2025 r. (w zależności, który termin wystąpi wcześniej)..
cz. 4 termin wykonania określono na : Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w nieprzekraczalnym terminie do 40 dni począwszy od dnia protokolarnego przekazania terenu robót, lecz nie później niż do 10.12.2025 r. (w zależności, który termin wystąpi wcześniej).
cz. 5 termin wykonania określono na : Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w nieprzekraczalnym terminie do 60 dni począwszy od dnia protokolarnego przekazania terenu robót, lecz nie później niż do 10.12.2025 r. (w zależności, który termin wystąpi wcześniej).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Bagno 5 m 221, część nr 2: al. "Solidarności" 82 m 76, część nr 3: al. Armii Ludowej 6 m 70
- Dostawa chromatografu gazowego ze spektrometrem mas wraz z wyposażeniem
- Usługa dystrybucji sprawdzianów zewnątrzlaboratoryjnych dla Zakładów diagnostycznych Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Usługi w zakresie napraw oraz usuwaniu awarii instalacji teletechnicznych w nieruchomościach budynkowych i terenach będących 100% własnością m.st Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN (...)
- Opracowanie projektów trenażerów na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Zakup i sukcesywna dostawa art. chemicznych, czystościowych i higienicznych do obiektów Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Nr 1 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





