eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r. w korytach cieków na terenie gminy Jasienica, Wilamowice, Wilkowice z podziałem na części 1-5



Ogłoszenie z dnia 2025-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r. w korytach cieków na terenie gminy Jasienica, Wilamowice, Wilkowice z podziałem na części 1-5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 32 777 49 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.gliwice@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r. w korytach cieków na terenie gminy Jasienica, Wilamowice, Wilkowice z podziałem na części 1-5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7eb41316-0ea7-48c0-9517-48e201779f23

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507830

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.402 Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024r. w korytach cieków na terenie gminy Jasienica, Wilamowice, Wilkowice z podziałem na części 1-5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395858

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C.ROZ.2710.117.2025.APS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1326009,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usuwanie szkód powodziowych w korycie cieku Międzyrzecki odcinkowo w km 0+200- 0+650, 2+280-2+340, 2+700-3+000 w m. Międzyrzecze Górne gm. Jasienica
Krótki opis przedmiotu zamówienia :
• przygotowanie terenu - wykoszenie porostów ze skarp, wycinka drzew i zakrzaczeń, nadzór przyrodniczy
• roboty ziemne
• lokalne usunięcie nanosów
• wzmocnienie podłoża geowłókniną pod ubezpieczenia skarp
• narzuty kamienne w dnie i na skarpach klinowane mechanicznie
• naprawa ubezpieczeń z gabionów z prętów stalowych wypełnionych kamieniem (60% kamienia z odzysku)
• obetonowanie koszy gabionowych – oczep grubości 10cm
• podwójne opaski z połowizn żerdzi
• naprawę budowli siatkowo-kamiennych
• palisada z kołków drewnianych ø 10-12 cm
• obsiew skarp

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 195082,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usuwanie szkód powodziowych w korycie cieku Wysoki w rej. ul. Hiacyntów w m. Jasienica gm. Jasienica
Krótki opis przedmiotu zamówienia :
• przygotowanie terenu - wykoszenie porostów ze skarp, wycinka drzew i zakrzaczeń, nadzór przyrodniczy
• roboty ziemne
• wzmocnienie podłoża geowłókniną pod ubezpieczenia skarp
• narzuty kamienne w dnie i na skarpach klinowane mechanicznie
• naprawa budowli siatkowo-kamiennych
• palisada z kołków drewnianych ø 10-12 cm
• obsiew skarp

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 113786,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r. w korycie cieku Mesznianka w m. Meszna w rejonie ul. Głogowej i Przelotowej oraz Złotej 14, gm. Wilkowice

Krótki opis przedmiotu zamówienia
• przygotowanie terenu - wycinka drzew i zakrzaczeń, nadzór przyrodniczy
• roboty ziemne
• plantowanie
• wzmocnienie podłoża geowłókniną pod ubezpieczenia skarp
• uzupełnienie umocnień skarp w formie narzutu kamiennego, klinowanego mechanicznie
• ubezpieczenia z płyt ażurowych z przybiciem kołkami
• palisada z kołków drewnianych fi 10-12 cm
• obsiew skarp

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 100703,91 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Usuwanie szkód powodziowych w korycie cieku Dankówka odcinkowo od jazu przy ul. Sportowej wzdłuż ul. Św. Wojciecha w m. Dankowice gm. Wilamowice

Krótki opis przedmiotu zamówienia :
• przygotowanie terenu - wykoszenie porostów ze skarp, wycinka drzew i zakrzaczeń, nadzór przyrodniczy
• roboty ziemne
• wzmocnienie podłoża geowłókniną pod ubezpieczenia skarp
• podwójne opaski z połowizn żerdzi szer. Min. 15cm
• lokalne odtworzenie umocnień skarp w formie narzutu kamiennego, klinowanego mechanicznie
• palisada z kołków drewnianych ø 10-12 cm
• obsiew skarp

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 146303,95 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r. w korycie cieku Wapienicki odcinkowo od ul. Truskawkowej do mostu w ciągu ul. Stromej w m. Mazańcowice gm. Jasienica.

Krótki opis przedmiotu zamówienia :
• pełnienie nadzoru przyrodniczego
• wycinka drzew z odwozem pozyskanego drewna na plac składowy zamawiającego
• wykoszenie porostów ze skarp (rdestowiec) i zakrzaczeń, zagospodarowanie materiału we własnym zakresie
• wycinka zakrzaczeń, zagospodarowanie materiału we własnym zakresie
• roboty ziemne
• naprawa budowli z koszy siatkowo-kamiennych
• reprofilacja skarp pod narzuty kamienne
• wzmocnienie podłoża pod narzut kamienny geowłókniną wzmocnioną 200g/m2
• wykonanie narzutu licowanego kamiennego z głazów min. 100cm, klinowanego mechanicznie
• uzupełnienie umocnień dna w formie narzutu licowanego kamiennego z głazów 50-100cm, klinowanego mechanicznie
• humusowanie i obsiew skar

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 770132,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278626,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280450,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278626,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MENTRANS" Mencnarowski Franciszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372334340

7.3.3) Ulica: Iłownica 174

7.3.4) Miejscowość: Rudzica

7.3.5) Kod pocztowy: 43-394

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278626,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116997,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346381,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116997,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOMAX-BIS Bartosz Hołowka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372061563

7.3.3) Ulica: ul. Księży Las, nr 10

7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-344

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116997,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168279,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168279,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168279,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MENTRANS" Mencnarowski Franciszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372334340

7.3.3) Ulica: Iłownica 174

7.3.4) Miejscowość: Rudzica

7.3.5) Kod pocztowy: 43-394

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168279,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172174,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172174,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174174,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9372334340

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372334340

7.3.3) Ulica: Iłownica 174

7.3.4) Miejscowość: Rudzica

7.3.5) Kod pocztowy: 43-394

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172174,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-10

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 772505,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1093461,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 772505,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9372334340

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372061563

7.3.3) Ulica: ul. Księży Las, nr 1

7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-344

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 772505,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-10

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

cz. 1 termin wykonania określono na : Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w nieprzekraczalnym terminie do 40 dni począwszy od dnia protokolarnego przekazania terenu robót, lecz nie później niż do 10.12.2025 r. (w zależności, który termin wystąpi wcześniej).

cz. 2 termin wykonania określono na : Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w nieprzekraczalnym terminie do 30 dni począwszy od dnia protokolarnego przekazania terenu robót, lecz nie później niż do 10.12.2025 r. (w zależności, który termin wystąpi wcześniej).

cz. 3 termin wykonania określono na : Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w nieprzekraczalnym terminie do 30 dni począwszy od dnia protokolarnego przekazania terenu robót, lecz nie później niż do 10.12.2025 r. (w zależności, który termin wystąpi wcześniej)..

cz. 4 termin wykonania określono na : Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w nieprzekraczalnym terminie do 40 dni począwszy od dnia protokolarnego przekazania terenu robót, lecz nie później niż do 10.12.2025 r. (w zależności, który termin wystąpi wcześniej).

cz. 5 termin wykonania określono na : Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w nieprzekraczalnym terminie do 60 dni począwszy od dnia protokolarnego przekazania terenu robót, lecz nie później niż do 10.12.2025 r. (w zależności, który termin wystąpi wcześniej).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.