Og³oszenie z dnia 2025-10-30
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorz±d” w Gminie Z³ocieniec
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Z³ocieniec
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Stanowisko Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057810
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³ocieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-520
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: danuta.rybarczyk@zlocieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zlocieniec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorz±d” w Gminie Z³ocieniec
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a22776e2-6a51-4ed3-942d-dc31405c2ac4
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00507236
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00027698/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa sprzêtu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorz±d w Gminie Z³ocieniec"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane us³ugi cyfrowe, Dzia³anie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeñstwa”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12032733.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami (w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, zawiadomienia i informacje) odbywa siê przy u¿yciu Platformy zakupowej OpenNexus, która jest dostêpna pod adresem platformazakupowa.pl, zwana dalej platformazakupowa.pl.
2) korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie bêdzie brana pod uwagê.
3) adres platformy:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1203273
4) korzystanie z platformy zakupowej jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej.
1) ofertê i o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcja korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ca w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu ¶rodków komunikacji platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3) wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego powinien posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na platformazakupowa.pl. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont oraz zasady i warunki korzystania z platformy zakupowej okre¶la Regulamin Platformy Zakupowej OpenNexus, dostêpny na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4) przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na platformazakupowa.pl ani logowania.
5) sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ
dla dokumentów elektronicznych”).
6) dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci”), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
7) informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
8) je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku „Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiêbiorstwa”.
pozosta³e zapisy znajduj± siê w rozdz. XX SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Z³ocieniec reprezentowana przez Burmistrza Z³ocieñca z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w Z³ocieñcu, ul. Stary Rynek 3, 78-520 Z³ocieniec tel. 94 36 72 022, e-mail: malgorzata.glodek@zlocieniec.pl
2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3) dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.
5) podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami PZP.
6) odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
8) osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
a) dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
b) w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa,
pozosta³e zapisy znajduj± siê w rozdz. XI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.15.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 – Dostawa sprzêtu i oprogramowania.
Przedmiot zamówienia polega na dostawach:
1) Serwer – 4 sztuki;
2) Macierz dyskowa – 2 sztuki;
3) Macierz dyskowa – 2 sztuki;
4) Serwer do wykonywania kopii zapasowych – 1 sztuka;
5) Systemy operacyjne;
6) UPS – 4 sztuki;
7) Prze³±czniki – 4 sztuki;
8) Prze³±czniki – 3 sztuki;
9) Prze³±czniki – 4 sztuki;
10) Prze³±czniki – 4 sztuki;
11) Punkty dostêpowe WiFi – 10 sztuk;
12) UTM – 2 sztuki.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1 zamówienia znajduje siê w rozdziale IV SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Us³ugi dostawy oprogramowania
72710000-0 - Us³ugi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Przy ocenie ofert w kryterium „Cena” (C) punkty zostan± przyznane w poni¿szy sposób:
• Cena – znaczenie 100% (maksymalnie do 100 pkt)
• Kryterium ceny bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
• Punkty w kryterium „Cena” bêd± obliczane na podstawie wzoru:
C = CC min/ CC of x 100
gdzie:
C – punkty przyznane Wykonawcy w ramach kryterium „Cena”
CC min – najni¿sza cena brutto spo¶ród badanych ofert
CC of – cena brutto badanej ofert
• Do wzoru zostan± przyjête ceny podane przez Wykonawców w Formularzu Oferty stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.
5. Wszystkie obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
6. W zwi±zku z zaistnieniem przes³anki o której mowa w art. 246 ust. 2 PZP mo¿liwe by³o zastosowanie kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczaj±cej 60%, ze wzglêdu na okre¶lenie w opisie przedmiotu zamówienia wymagañ jako¶ciowych odnosz±cych siê do co najmniej g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 - szkolenia i wdro¿enie SZBI
Czê¶æ 2 zamówienia dotyczy: 1. Szkolenie dla pracowników administracyjnych w zakresie cyberbezpieczeñstwa; 2. Zaawansowane Szkolenie z Cyberbezpieczeñstwa dla Kadry Zarz±dzaj±cej; 3. Opracowanie i wdro¿enie dokumentacji SZBI.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 2 zamówienia znajduje siê w rozdz. IV SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80550000-4 - Us³ugi szkolenia w dziedzinie bezpieczeñstwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Przy ocenie ofert w kryterium „Cena” (C) punkty zostan± przyznane w poni¿szy sposób:
• Cena – znaczenie 60% (maksymalnie do 60 pkt)
• Kryterium ceny bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
• Punkty w kryterium „Cena” bêd± obliczane na podstawie wzoru:
C = CC min/ CC of x 60
gdzie:
C – punkty przyznane Wykonawcy w ramach kryterium „Cena”
CC min – najni¿sza cena brutto spo¶ród badanych ofert
CC of – cena brutto badanej ofert
• Do wzoru zostan± przyjête ceny podane przez Wykonawców w Formularzu Oferty stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.
5. Kryterium „Do¶wiadczenie osoby wskazanej do przeprowadzenia szkolenia z cyberbezpieczeñstwa” stanowi maksymalnie do 40 pkt przy kryteriach:
• Osoba, która przeprowadzi³a minimum cztery lub wiêcej us³ug/szkoleñ (ka¿da w ramach oddzielnej umowy) obejmuj±cych w/w zakres, to Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma - 40 punktów,
• Osoba, która przeprowadzi³a minimum dwie lub trzy us³ugi/szkolenia (ka¿da w ramach oddzielnej umowy) obejmuj±cych w/w zakres, to Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma - 20 punktów,
• osoba, która przeprowadzi³a jedn± lub nie przeprowadzi³a ¿adnej us³ugi/szkolenia obejmuj±c± w/w zakres to w przedmiotowym kryterium otrzyma - 0 punktów. Sumaryczna liczba punktów zostanie obliczona wed³ug wzoru:
W = C + D
gdzie:
W – ³±czna liczba punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach,
C – liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena”,
D – warto¶æ punktowa kryterium „Do¶wiadczenie osoby wskazanej do przeprowadzenia szkolenia z cyberbezpieczeñstwa”,
6. Wszystkie obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
7. Wykonawca musi potwierdziæ i udokumentowaæ liczbê przeprowadzonych szkoleñ w wymaganym zakresie (za³±cznik nr 1.1 do SWZ).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wskazanej do przeprowadzenia szkolenia z cyberbezpieczeñstwa
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie ustawy prawo zamówieñ publicznych,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile obowi±zek ich posiadania wynika z odrêbnych przepisów. Zamawiaj±cy nie okre¶la ww. warunku.
3) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Dla czê¶ci 1 Zamówienia - Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê co najmniej 600 000 z³.
4) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
a) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Dla czê¶ci 1 zamówienia:
Na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³ siê odpowiednim do¶wiadczeniem, tj. w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, zrealizowa³ nale¿ycie co najmniej dwie dostawy specjalistycznego sprzêtu IT, z których ka¿da o warto¶ci co najmniej 200 000 z³otych brutto.
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub korzystaj±cych z zasobów innych podmiotów, wymagany warunek musi byæ spe³niony przez jednego Wykonawcê.
Nie jest dopuszczalne sumowanie przez Wykonawcê, w celu osi±gniêcia wymaganego poziomu do¶wiadczenia w zakresie opisanym powy¿ej przez ró¿ne podmioty.
Nie dopuszcza siê sumowania warto¶ci dostaw zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu warto¶ciowego wyznaczonego przez zamawiaj±cego.
Dla czê¶ci 2 zamówienia:
Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ, ¿e w okresie co najmniej 2 lat, nieprzerwanie w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ lub realizuje zadania polegaj±ce na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleñ w zakresie podnoszenia ¶wiadomo¶ci zagro¿eñ cybernetycznych (cyberbezpieczeñstwo).
b) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ minimum osob± (skierowan± przez wykonawcê do realizacji zamówienia) na poni¿ej wymienione stanowisko:
Czê¶æ 2 zamówienia:
Wykonawca musi dysponowaæ co najmniej jedn± osob±, której zamierza powierzyæ funkcjê wyk³adowcy/prelegenta w ramach wszystkich szkoleñ, bêd±cych przedmiotem czê¶ci 2 zamówienia. Wskazana osoba musi posiadaæ stosown± wiedzê oraz m.in. 2 letnie do¶wiadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleñ buduj±cych i wzmacniaj±cych ¶wiadomo¶æ cyberzagro¿eñ zdobyte w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, poparte stosownymi certyfikatami lub równowa¿nymi dokumentami, po¶wiadczeniami (np. Kwalifikacjê zawodow±) potwierdzaj±ce mo¿liwo¶æ wykonania zlecenia.
Dokumenty niezbêdne do wykazania spe³nienia warunku udzia³u:
– wykaz zrealizowanych us³ug szkoleniowych spe³niaj±cych warunek do¶wiadczenia;
– wykaz osób, które zamierzaj± prowadziæ szkolenia wraz z opisem ich do¶wiadczenia oraz ewentualnymi referencjami lub innymi dowodami potwierdzaj±cymi prowadzenie szkoleñ z zakresu cyberbezpieczeñstwa.
Skutki niespe³nienia warunku:
W przypadku gdy Wykonawca nie spe³nia powy¿szych warunków udzia³u, jego oferta zostanie odrzucona jako niespe³niaj±ca warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
4. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Do czê¶ci 1 Zamówienia:
a) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 600 000,00 z³ wraz z dowodem op³acenia sk³adki – wa¿na/obowi±zuj±ca na dzieñ sk³adania ofert,
b) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy, (wzór wykazu zostanie wys³any do Wykonawcy razem z wezwaniem, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp);
2) Do czê¶ci 2 zamówienia:
a) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (wzór wykazu zostanie wys³any do Wykonawcy razem z wezwaniem, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp);
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu zostanie wys³any do Wykonawcy razem z wezwaniem, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy). Wykaz musi byæ zgodny z Wykazem do¶wiadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia (za³±cznik nr 1.1 do SWZ), który zosta³ z³o¿ony wraz z ofert±.
Do czê¶ci 1 zamówienia i czê¶ci 2 zamówienia:
3) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia, stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania (za³±cznik nr 5 do SWZ),
4) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie sankcyjne (za³±cznik nr 3 do SWZ),
5) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 4 do SWZ),
6) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (za³±cznik nr 8 do SWZ) – je¿eli dotyczy,
7) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
2. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiaj±cego w zakresie wskazanym w zestawieniu poni¿ej:- do 2 czê¶ci Zamówienia - ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management w zakresie projektowania, zrozumienia i zastosowania najlepszych praktyk w zarz±dzaniu us³ugami informatycznymi lub certyfikat równowa¿ny. Zgodnie z art. 105 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
- do 2 czê¶ci Zamówienia - Posiadania przynajmniej dwóch certyfikatów okre¶lonych w rozporz±dzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 pa¼dziernika 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniaj±cych do przeprowadzenia audytu (Dz.U.2018 poz. 1999) lub certyfikaty równowa¿ne, zgodnie z art. 105 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
• Certified Internal Auditor (CIA);
• Certified Information System Auditor (CISA);
• Certyfikat audytora wiod±cego systemu zarz±dzania bezpieczeñstwem informacji wed³ug normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ, akredytowan± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodno¶ci i nadzoru rynku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1398 oraz z 2018 r. poz. 650 i 1338), w zakresie certyfikacji osób;
• Certyfikat audytora wiod±cego systemu zarz±dzania ci±g³o¶ci± dzia³ania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ, akredytowan± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodno¶ci i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;
• Certified Information Security Manager (CISM);
• Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC);
• Certified in the Governance of Enterprise IT (CGEIT);
• Certified Information Systems Security Professional (CISSP);
• Systems Security Certified Practitioner (SSCP);
• Certified Reliability Professional;
• Certyfikaty uprawniaj±ce do posiadania tytu³u ISA/IEC 62443 Cybersecurity Expert.
3. W odniesieniu do przedmiotowych ¶rodków dowodowych zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania, cechy i kryteria.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e dzia³aj±c na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, ¿e w sytuacji, w której Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy jednokrotnie wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.Postanowieñ pkt 4 SWZ nie stosuje siê:
a) w czê¶ci w jakiej przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub,
b) pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
do 2 czê¶ci Zamówienia - ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management w zakresie projektowania, zrozumienia i zastosowania najlepszych praktyk w zarz±dzaniu us³ugami informatycznymi lub certyfikat równowa¿ny. Zgodnie z art. 105 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
- do 2 czê¶ci Zamówienia - Posiadania przynajmniej dwóch certyfikatów okre¶lonych w rozporz±dzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 pa¼dziernika 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniaj±cych do przeprowadzenia audytu (Dz.U.2018 poz. 1999) lub certyfikaty równowa¿ne, zgodnie z art. 105 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
• Certified Internal Auditor (CIA);
• Certified Information System Auditor (CISA);
• Certyfikat audytora wiod±cego systemu zarz±dzania bezpieczeñstwem informacji wed³ug normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ, akredytowan± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodno¶ci i nadzoru rynku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1398 oraz z 2018 r. poz. 650 i 1338), w zakresie certyfikacji osób;
• Certyfikat audytora wiod±cego systemu zarz±dzania ci±g³o¶ci± dzia³ania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ, akredytowan± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodno¶ci i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;
• Certified Information Security Manager (CISM);
• Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC);
• Certified in the Governance of Enterprise IT (CGEIT);
• Certified Information Systems Security Professional (CISSP);
• Systems Security Certified Practitioner (SSCP);
• Certified Reliability Professional;
• Certyfikaty uprawniaj±ce do posiadania tytu³u ISA/IEC 62443 Cybersecurity Expert.
3. W odniesieniu do przedmiotowych ¶rodków dowodowych zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania, cechy i kryteria.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Do czê¶ci 1 Zamówienia1. W postêpowaniu ustalono obowi±zek wniesienia wadium w wysoko¶ci: 1 000,00 z³otych ( s³ownie: jeden tysi±c z³otych ).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3.Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu ( przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego ),
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r., poz. 310,836 i 1572).
4. Je¿eli wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu wraz z ofert± orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ – przelewem na konto depozytowe Zamawiaj±cego Bank PKO BP Oddzia³ w Z³ocieñcu Nr 38 1020 2847 0000 1102 0009 6719 z dopiskiem „Wadium – BZP.271.15.2025 – „Cyberbezpieczny samorz±d – czê¶æ 1 zamówienia” ( nazwa postêpowania).
5. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Za termin wniesienia wadium uwa¿a siê datê wp³yniêcia ¶rodków na konto zamawiaj±cego.
7. Oferta Wykonawcy, która nie bêdzie zabezpieczona wadium wniesionym we w³a¶ciwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona.
8. Zamawiaj±cy zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 98 ustawy.
10. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie innej ni¿eli pieni±dz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczaæ w pe³ni interes Zamawiaj±cego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych.
UWAGI DODATKOWE, niezbêdne do zastosowania przez Wykonawcê pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
W PRZYPADKU WNOSZENIA WADIUM W FORMIE INNEJ NI¯ PIENI¡DZ ZAMAWIAJ¡CY wskazuje na ujednolicenie dotychczas obowi±zuj±cej linii orzeczniczej:
- Zgodnie z wyrokiem S±du Zamówieñ Publicznych z dnia 24 maja 2021 r., sygn.. akt: XXIII Zs 31/21 dokument wadialny wnoszony przez konsorcjum winien wymieniaæ w tre¶ci wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego, a przynajmniej winien sygnalizowaæ, ¿e strona stosunku jest liderem – jednym z uczestników konsorcjum, dzia³aj±cym tak¿e w imieniu i na rzecz innych uczestników jako wykonawców, którzy wspólnie z³o¿± ofertê.
Do czê¶ci 2 zamówienia - Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 12. Zmiany umowy - za³±cznik nr 2.2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy1. Z zastrze¿eniem przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych, strony przyjmuj± mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej Umowy w przypadku wyst±pienia przyczyn zewnêtrznych, niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy, w szczególno¶ci przyczyn zwi±zanych ze zmianami unormowañ prawnych maj±cych istotny wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
2. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy
w przypadkach wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci, o której mowa w art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
3. W przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych potrzebê zmiany osoby wskazanej w Wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia (miêdzy innymi: choroba, ¶mieræ itp.), zmiana ta mo¿e nast±piæ wy³±cznie za pisemn± pod rygorem niewa¿no¶ci zgod± Zamawiaj±cego, przy czym osoba zastêpuj±ca osobê wskazan± w Wykazie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia musi posiadaæ kwalifikacje i do¶wiadczenie nie mniejsze ni¿ osoba zastêpowana.
4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych zmiana danych teleadresowych, osób reprezentuj±cych strony – wynikaj±cych ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
5. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. Podpisanie aneksu do umowy powinno byæ poprzedzone sporz±dzeniem uzasadnienia zawieraj±cego istotne okoliczno¶ci potwierdzaj±ce konieczno¶æ zawarcia aneksu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1203273
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-07 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-06
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
WYKONAWCY ZAGRANICZNI: 1. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.Art. 7. 1. Ustawy UOBN:
„Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.”
INNE PRZETARGI Z Z£OCIEÑCA
wiêcej: przetargi w Z³ocieñcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeñstwa w Gminie Platerów poprzez zakup sprzêtu informatycznego i oprogramowania
- Gmina Skoki cyberbezpiecznym samorz±dem
- Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeñstwa informacji w jednostkach administracji samorz±dowej Gminy Lubin".
- Zakup i wdro¿enie systemu FortiAnalyzer oraz uwierzytelniania dwusk³adnikowego
- Dostawa sprzêtu komputerowego
- Dostawa rozwi±zañ informatycznych w obszarze cyberbezpieczeñstwa
wiêcej: Serwery »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





