Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa dostawa (obejmująca dostawę i świadczenie usług dystrybucji) energii elektrycznej dla czasowego lodowiska zlokalizowanego na Rynku Starego Miasta 40 .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD TERENÓW PUBLICZNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZTP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010496921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podwale 23
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-261
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bom@ztp.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztp.waw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa (obejmująca dostawę i świadczenie usług dystrybucji) energii elektrycznej dla czasowego lodowiska zlokalizowanego na Rynku Starego Miasta 40 .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab320615-73d3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00506951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035478/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Kompleksowa dostawa (obejmująca dostawę i świadczenie usług dystrybucji) energii elektrycznej dla czasowego lodowiska zlokalizowanego na Rynku Starego Miasta 40.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465636
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zarząd Terenów Publicznych w ramach realizacji postanowień zawartego porozumienia zgłasza gotowość instalacji odbiorczej do przyłączenia do sieci elektroenergetycznego. Służby techniczne sprawdzają instalację nowego układu pomiarowego przed załączeniem napięcia. Po pozytywnym sprawdzeniu instalacji montowany i oplombowywany jest licznik na okres ok. 4,5 miesiąca. Po powyższych czynnościach
i nadaniu numeru licznika oraz numeru PPE, należy podpisać umowę kompleksową sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnienia świadczenia usług dystrybucji dla potrzeb funkcjonowania czasowego lodowiska.
Rozwiązanie takie jest korzystne dla miasta, gdyż miasto nie ponosi kosztów budowy i utrzymania przyłącza oraz wykonania linii kablowej, a także ponoszenia opłat eksploatacyjnych do OSD tj. Stoen Operator Sp. z o.o. za utrzymanie złącza w okresie, kiedy nie jest używane do zasilania czasowego lodowiska tj. przez okres ok. 7,5 miesiąca.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZTP-IV.26.43.2023.ECH Zp–43/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa (obejmująca dostawę i świadczenie usług dystrybucji) energii elektrycznej dla czasowego lodowiska zlokalizowanego na Rynku Starego Miasta 40 w okresie od dnia 13 listopada 2023 r. do dnia 31 marca 2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158325,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158325,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158325,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EON Polska SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250000794
7.3.3) Ulica: Wybrzeże Kościuszkowskie 41
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-347
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158325,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup 6 budek wartowniczych na potrzeby ochrony obiektu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Inowłódz oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026 r.
- [D/6/TP/2025] Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa energii elektrycznej wraz z dystrybucją do obiektów SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja en. elektrycznej w obiektach ZSCKR w Bydgoszczy
- Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby WFOŚiGW w Poznaniu
- Zakup energii elektrycznej na okres od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r. dla pięciu lokalizacji Bursy nr 6 w Warszawie
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





