Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00429179/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00451506/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zwiększenie wzrostu ochrony różnorodności biologicznej oraz zwiększenie wykorzystania potencjału przyrodniczego Gminy Nowa Sól poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Lubięcin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971237799
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 3A
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 387 20 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminanowasol.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zwiększenie wzrostu ochrony różnorodności biologicznej oraz zwiększenie wykorzystania potencjału przyrodniczego Gminy Nowa Sól poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Lubięcin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64b324ff-5a87-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033248/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Zwiększenie wzrostu ochrony różnorodności biologicznej oraz zwiększenie wykorzystania potencjału przyrodniczego Gminy Nowa Sól poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Lubięcin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2-5, 9 oraz 11 Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429179/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1016260,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja terenu poprzez budowę miejsc rekreacyjnych, miejsc edukacyjnych oraz budowę elementów małej architektury. Teren inwestycji obejmuje następujące działki o nr ewid. 373/12, 502/1, 502/5, 501/1.b) Zakres zadania obejmuje:
- rozbiórkę pozostałości ogrodzenia betonowo – metalowego,
- budowę / montaż takich elementów jak: alejki parkowe, schody terenowe, drewniana pergola parkowa, elementy małej architektury (miejsca postojowe na rowery ze stojakami, ławki z oparciem, kosze na odpady, tablice informacyjne),
- utworzenie edukacyjnej ścieżki przyrodniczej poprzez lokalizację dodatkowej krótkiej alejki, wzdłuż której obustronnie zlokalizowane zostaną tablice dydaktyczno-przyrodnicze oraz stworzenie półokrągłego placyku z lunetą obserwacyjną umożliwiającą obserwowanie przyrody łącznie z terenem jeziora, teren ścieżki ma pełnić charakter przestrzeni edukacyjnej,
- przystosowanie wschodniego zbocza wzniesienia do funkcji traktu przyrodniczego,
- nasadzenia rodzimych odmian roślinności, drzew, krzewów, łąk kwietnych,
- oświetlenie terenowe wzdłuż alejek i pergoli,
- zabiegi pielęgnacyjne w obrębie istniejącego zbiorowiska roślinnego.
c) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 9A do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz dokumentacją projektową.
d) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przeprowadził badania archeologiczne zgodnie z Decyzją nr 230/2020 z dnia 30.03.2020r. udzielającą pozwolenia na budowę.
e) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania stosownego pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją oraz przeprowadzenia prac w okresie pozalęgowym.
f) Do zadań Wykonawcy należy również ustawienie tablicy promocyjnej w miejscu realizacji zadania z wizualizacją zadania (w momencie rozpoczęcia robót budowlanych, o wymiarze 200x300 cm) oraz tablicy pamiątkowej po zakończeniu inwestycji (rozmiar 80x120 cm). Treść oraz wygląd tablic należy przed zakupem ustalić z Zamawiającym.
UWAGA: Zamawiający rezygnuje z budowy toru saneczkowego, który jest objęty opracowaniem projektowym natomiast zaprojektowany plac zabaw został zamieniony na ścieżkę edukacyjną z punktem obserwacyjnym – lunetą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
4.5.5.) Wartość części: 800000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: Zaprojektowanie i budowa ciągu pieszo-rowerowego w m. Lubięcin, Gmina Nowa Sól.a) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa ciągu pieszo-rowerowego wewnętrznego. Teren inwestycji obejmuje następujące działki o nr ewid. 373/12, 391, 501/1.
b) Zakres zadania obejmuje:
- opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ciągu pieszo-rowerowego wraz z sięgaczami,
- rozbiórkę istniejącej konstrukcji jezdni z płyt betonowych,
- zdjęcie warstwy humusu,
- wycinkę drzew kolidujących z inwestycją,
- roboty ziemne, korytowanie, wykonanie konstrukcji i nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego, poboczy, ścieku oraz zjazdu.
c) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący załącznik nr 9B do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz PFU.
d) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania stosownego pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją oraz przeprowadzenia prac w okresie pozalęgowym.
f) Do zadań Wykonawcy należy również ustawienie tablicy promocyjnej w miejscu realizacji zadania z wizualizacją zadania (w momencie rozpoczęcia robót budowlanych, o wymiarze 200x300 cm) oraz tablicy pamiątkowej po zakończeniu inwestycji (rozmiar 80x120 cm). Treść oraz wygląd tablic należy przed zakupem ustalić z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 350000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III: Wymiana ogrodzenia na cmentarzu w m. Lubięcin, Gmina Nowa Sól.a) Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejącego i montaż nowego ogrodzenia cmentarza. Teren inwestycji obejmuje działkę o nr ewid. 501/1.
b) Zakres zadania obejmuje:
- opracowanie dokumentacji projektowej na wymianę ogrodzenia cmentarza,
- demontaż bram, ogrodzenia, słupków oraz wywóz do m. Kiełcz ul. Cicha 6,
- montaż nowoprojektowanego ogrodzenia.
c) Zamawiający wymaga aby ogrodzenie od punktu A do punktu H (wskazane na rys. nr 5 do PFU) było wykonane jako ogrodzenie stalowe kute wraz z bramą/ furtką w tej samej technologii, natomiast pozostałą część ogrodzenia oraz bramę/ furtkę przy wejściu do kościoła należy wykonać z paneli stalowych.
c) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 9B do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz PFU.
UWAGA: Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie, obowiązkiem Wykonawcy będzie również obsługa geodezyjna – jeśli będzie wymagana.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928200-0 - Ogrodzenia
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert tj. 25.11.2022r. do godz. 10:00 dla Części I zamówienia wpłynęła następująca oferta złożone przez: Pro-Infra Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 8, 67-222 Jerzmanowa. Cena zaoferowana przez Wykonawcę za wykonanie przedmiotu zamówienia dla każdej z tych części przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację zadania do ceny oferty najkorzystniejszej. Zważywszy na powyższe, zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia, Zamawiający unieważnia w całości postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert tj. 25.11.2022r. do godz. 10:00 w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. Zważywszy na powyższe, zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia, Zamawiający unieważnia w całości postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert tj. 25.11.2022r. do godz. 10:00 dla Części III zamówienia wpłynęła następująca oferta złożona przez: Palisada Sp. z o.o., ul. Jana Ostroroga 64/4, 64-100 Leszno. Cena zaoferowana przez Wykonawcę za wykonanie przedmiotu zamówienia przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację zadania do ceny oferty najkorzystniejszej.
Zważywszy na powyższe, zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia, Zamawiający unieważnia w całości postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywny zakup paliw płynnych - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli.
- Wykonanie Centrali Wentylacyjnej dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii zlokalizowanej w budynku głównym "A" WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Utworzenie BCU w CKZiU "Elektryk" w Nowej Soli- wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn: Przebudowa z nadbudową segmentu D budynku szkoły przy ul. Piłsudskiego 65 w Nowej Soli
- Dostawa myjni - dezynfektora o pojemności 10 tac DIN i suszarki do narzędzi na potrzeby Centralnej Sterylizatorni WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Sukcesywna dostawa środków piorąco- dezynfekcyjnych do prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej i operacyjnej wraz z autom. systemem dozowania do pralnico- wirówek na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatu RTC z ramieniem C na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ w Nowej Soli
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.