eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Dostawa kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jabłonka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jabłonka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jabłonka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da2c5e03-70b7-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031891/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jabłonka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468677/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.42.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 21138,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy kruszywa plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jabłonka:
- tłuczeń kamienny frakcji 31,5-63 mm w ilości 200 m3
Zamawiający dopuszcza niewykonanie zamówienia do 50% ilości wskazanych powyżej.
Kruszywo dostarczane będzie transportem Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
2.Kruszywo dostarczane będzie sukcesywnie w okresie od zawarcia umowy do dnia 30 grudnia 2022 roku lub do wyczerpania ilości zamówienia w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie (w dniach roboczych) od dnia zawiadomienia (przekazanego Wykonawcy telefonicznie lub mailem) Zamawiającego w ilości przez niego określonej.
3. Zapotrzebowanie ilościowe na w/w kruszywo określone w pkt 1 stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wiążące dla Zamawiającego. W przypadku nie wykorzystania w okresie trwania umowy ilości towaru określonego w pkt. 1 Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4. Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień
Główny przedmiot: 14.21.00.00-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
5. Kruszywo powinno posiadać granulację od 0,1 – 1 mm zgodnie z wymogiem określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn. 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r. Nr 230 poz.1960). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie zamawiającego aktualne badania laboratoryjne piasku o granulacji od 0,1-1 mm potwierdzające spełnianie wymogów Ministra Środowiska w zakresie materiałów stosowanych na drogach publicznych w okresie zimowym na żądanie zamawiający oraz będą odpowiadać wymaganiom określonym normą: PN-EN 13242+A1:2010, PN-EN 13043:2004 lub równoważnym. Pod pojęciem równoważności zamawiający rozumie, że kruszywa odpowiadają wymaganiom wymienionym w ww. normie w zakresie: Wymiaru ziarna, Uziarnienia, Zawartość pyłów, Jakość pyłów, Wskaźnik piaskowy, Gęstość ziaren frakcji, Nasiąkliwość, Mrozoodporność, Wskaźnika kształtu, Wskaźnika płaskości, Zgorzel słoneczna, Odporności na rozdrabnianie, Odporności na ścieranie kruszywa, Zawartości siarki, Siarczanów, Zanieczyszczenia organiczne.
Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego kruszywa spełniają wymagania normy ww. zakresie.
6. W celu potwierdzenia prawidłowej realizacji umowy zamawiający zastrzega sobie prawo zważenia wyrywkowo wybranego samochodu dostarczającego kruszywo przed rozładunkiem i po rozładunku, oraz prawo do laboratoryjnego przebadania dowolnej partii dostarczonego materiału. W przypadku niezgodności dostawy z dokumentem dostawy wykonawca obowiązany będzie dostarczyć brakującą ilość piasku w terminie wskazanym przez Zamawiającego i zwrócić Zamawiającemu poniesione koszty ważenia oraz wykonanych badań.
7. Wymagania dotyczące dostaw:
1) wykonywanie każdej części przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego na zasadzie sukcesywnych, doraźnych i bezgotówkowych dostaw.
2) wykonawca dostarczał będzie kruszywa własnym transportem sukcesywnie partiami, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), po uprzednim złożeniu zamówienie przez zamawiającego (pisemnie, e-mailem, faksem lub telefonicznie z następczym potwierdzeniem e-mailem).
3) Wraz z dostawą zamówionej partii kruszywa Wykonawca dostarczy wystawioną przez producenta kruszywa Deklarację Właściwości Użytkowych oraz dokument o dopuszczeniu kruszywa do stosowania w budownictwie, a także wymagane atesty i certyfikaty.
4) W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonej partii kruszywa (zgodności z wymaganiami normy), zamawiający może w każdym czasie zlecić przeprowadzenie badan jakości kruszywa w niezależnym ośrodku badawczym dostarczonego celem weryfikacji jego zgodność z parametrami określonymi w SWZ i w umowie.
5) W razie, gdy wyniki badań jakości dostarczonego kruszywa potwierdzą jego niezgodność z warunkami określonymi w SWZ i w umowie, zamawiający może odmówić przyjęcia całej partii kruszywa, a wykonawca będzie zobowiązany do wymiany tej wadliwej partii kruszywa na wolne od wad w terminie do 24 godzin licząc od momentu przekazania przez zamawiającego wezwania w tym zakresie oraz będzie zobowiązany do zapłaty zamawiającemu kary umownej, a także do zwrotu zamawiającemu kosztów wykonania badan jakości kruszywa (tj. kosztów dostarczenia próby, transportu, przeprowadzenia badania i dostarczenia wyników do Zamawiającego). Koszty te zamawiający może potrącić z wynagrodzenia wykonawcy.
8. Sposób rozliczenia:
1) Rozliczenia dostaw kruszywa odbywać się będą w formie bezgotówkowej, każdorazowo na podstawie faktur wystawianych przez wykonawcę oddzielnie za każdą odebraną przez zamawiającego partię kruszywa.
2) Płatność wynagrodzenia nastąpi każdorazowo przelewem na konto wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia faktury zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23025,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA HANDLOWA I PRODUKCYJNA "PNIACZEK" ROBERT PNIACZEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351129326

7.3.4) Miejscowość: LIPNICA WIELKA 800

7.3.5) Kod pocztowy: 34-483

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.