eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup trzech serwerów wraz z dostawą, montażem, instalacją i uruchomieniem w środowisku Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2025-10-30

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup trzech serwerów wraz z dostawą, montażem, instalacją i uruchomieniem w środowisku Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012199305

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawki 2B

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-193

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rars.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rars.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup trzech serwerów wraz z dostawą, montażem, instalacją i uruchomieniem w środowisku Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb01ac1b-f3e3-4526-a5af-1d4ae066860c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095933/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Zakup serwerów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rars.ezamawiajacy.pl/pn/RARS/demand/243273/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rars.ezamawiajacy.pl/pn/RARS/demand/243273/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie oznaczone jest znakiem: BPzp.271.99.2025
2. Postępowanie prowadzone jest poprzez bezpłatną Platformę Zakupową, dostępną pod adresem https://rars.ezamawiajacy.pl/.
3. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
4. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie za pośrednictwem Platformy w zakładce „Korespondencja”.
5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/ wysłania na Platformie.
6. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: zp@rars.gov.pl
7. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co
najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego służącego do
autentykacji i podpisu.
8. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 14 niniejszego Rozdziału:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://rars.ezamawiajacy.pl/ , lub
https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl ,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym,
osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie podpisze się
na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za
pośrednictwem sekcji „Korespondencja”.
9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za
pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania
Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym
należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem
weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez
komunikat systemowy "Pytanie wysłane".

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BPzp.271.99.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba RARS, ul. Stawki 2b, 00-193 w Warszawie (1 szt. serwera) oraz Centrum Przetwarzania Danych w Ośrodku RARS w Konstancinie-Jeziornie, ul. Henryka Sienkiewicza 11/13, 05-510 Konstancin-Jeziorna (2 szt. serwerów).

1. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu Umowy własnym staraniem i na własny koszt w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, od daty podpisania Umowy.
2. Wykonawca oświadcza, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz pochodzi z produkcji nie wcześniejszej niż rok 2024.
3. Wykonawca oświadcza, że dostarczony sprzęt posiada aktualny firmware.
4. W ramach realizacji Umowy Wykonawca zobowiązuje się do:
1) dostarczenia, rozładunku, montażu, instalacji i uruchomienia sprzętu w siedzibie Zamawiającego oraz w Centrum Przetwarzania Danych w Konstancinie-Jeziornie,
2) wykonania niezbędnych połączeń logicznych pomiędzy dostarczanym sprzętem, a istniejącymi elementami systemu oraz konfiguracji wszystkich dostarczonych urządzeń w środowisku Zamawiającego (VMware),
3) wykonania integracji ze środowiskiem sieciowym Zamawiającego,
4) wykonania optymalizacji działania środowiska serwerowego pod kątem wydajności oraz dostępności,
5) zapewnienia 10 godzin konsultacji po wdrożeniowych w miejscu instalacji serwerów, świadczonych w godzinach 8:00 – 16:00 w terminach wskazanych przez Zamawiającego w okresie 6 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru przez obie Strony,
6) opracowania dokumentacji powykonawczej zawierającej: szczegółowy opis wykonanych czynności instalacyjnych oraz konfiguracyjnych, numery seryjne dostarczonych urządzeń, schematy połączeń dostarczonych urządzeń do istniejącej struktury, techniczny opis konfiguracji urządzeń. Dokumentacja będzie nadesłana Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru na adres email: adm@rars.gov.pl.
5. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, w terminie 7 dni od daty zawarcia Umowy, szczegółowy harmonogram prac związanych z wykonaniem przedmiotu Umowy i uzyska jego akceptację przez Zamawiającego.
Warunki gwarancji i serwisu:
1. 3 lata gwarancji producenta na sprzęt będący przedmiotem zamówienia.
2. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewni:
1) dostęp do pomocy technicznej Producenta w zakresie rozwiązywania problemów związanych z bieżącą eksploatacją dostarczonych rozwiązań w godzinach pracy Zamawiającego;
2) prawo do zakładania zgłoszeń bezpośrednio u Producenta;
3) czas usunięcia awarii – do 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii.
3. Możliwość rozszerzenia gwarancji przez producenta do 7 lat.
4. Wymagane dołączenie do oferty oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
5. Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu zostały opisane w Umowie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: wymagania techniczne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia, może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu
1) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tzn.:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie:
(1) co najmniej jedną dostawę obejmującą łącznie: montaż, instalację i uruchomienie serwerów, o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 (czterysta pięćdziesiąt tysięcy) zł brutto, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie;
(2) co najmniej jedną usługę wdrożenia lub utrzymania środowiska klienta w DC z serwerowniami działającymi w trybie Active-Active dla środowiska posiadającego przynajmniej 100 maszyn wirtualnych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie;

Zamawiający dopuszcza możliwość powołania się Wykonawcy na jedną lub dwie lub trzy umowy obejmujące swoim zakresem wszystkie wskazane warunki w ustępie 1 punkcie 1) lit a)

b) dysponuje 2 osobami, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotu Umowy, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem termin u składania oferty w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonały lub brały udział (każda z nich) w montażu, instalacji i uruchomieniu serwerów.
c) dysponuje minimum 2 osobami, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotu Umowy, posiadającymi wszystkie wymienione techniczne certyfikaty:
(1) Microsoft® Certified: Azure Solutions Architect Expert;
(2) Microsoft® Certified: Microsoft Certified: DevOps Engineer Expert;
(3) Microsoft® Certified: Windows Server Hybrid Administrator Associate.
d) dysponuje minimum jedną osobą, która zostanie skierowana do realizacji przedmiotu Umowy, posiadającą wszystkie wymienione techniczne certyfikaty:
(1) VMware Certified Professional - Data Center Virtualization;

Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania przez Wykonawcę dwóch osób, jeżeli każda z nich spełnia łącznie warunki opisane w punktach b), c) i d).

2) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tzn.:
a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na minimum 1 000 000,00 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu:
a) wykazu dostaw/usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi załącznik Nr 5 do SWZ);
c) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
W przypadku gdy Wykonawca zamierza posłużyć się polisą OC, winien załączyć także dowody potwierdzające opłacenie stosownych składek - w sytuacji, gdy fakt opłacenia składek nie wynika z samej treści polisy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://rars.ezamawiajacy.pl/pn/RARS/demand/243273/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-07 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.