eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gaworzyce"Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r."



Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gaworzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 95

1.5.2.) Miejscowość: Gaworzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-180

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kubas@gaworzyce.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gaworzyce.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gaworzyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e53c00db-7705-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016473/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485587

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na dowożeniu uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Gaworzyce w okresie od 01 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dowożenie uczniów – średnio około 70 uczniów - z miejscowości: Korytów, Grabik, Śrem, Witanowice, Kurów Wielki, Dalków, Gostyń do Szkoły Podstawowej w Gaworzycach oraz Przedszkola Publicznego w Gaworzycach;
Odwożenie odbywać się będzie następująco: 3 odwozy w różnych godzinach.
b) dowożenie uczniów – średnio około 56 uczniów - z miejscowości: Nowy Dwór, Nowa Jabłonna, Zimna Brzeżnica, Mieszków, Dzików do Szkoły Podstawowej w Gaworzycach oraz Przedszkola Publicznego w Gaworzycach.
c) Odwożenie odbywać się będzie następująco: 3 odwozy w różnych godzinach. Dowożenie uczniów- średnio około 96 uczniów – z miejscowości: Koźlice, Kłobuczyn do Szkoły Podstawowej w Gaworzycach oraz Przedszkola Publicznego w Gaworzycach;
Odwożenie odbywać się będzie następująco: 3 odwozy w różnych godzinach.
Podane liczby uczniów są liczbami szacunkowymi i w trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie Liczba dzieci dojeżdżających może ulec zmianom (ok. +/- 12%).
Łączna długość tras dowozu i odwozu uczniów, określonego w pkt. 3.2 lit. a) i b) i c) niniejszego paragrafu wynosi minimum 220 km dziennie. Zakładając szacunkowo, że ilość dni nauki szkolnej wyniesie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia około 186 dni to łączna długość tras wyniesie przez około 40.920 km przez cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca będzie świadczyć usługi objęte przedmiotem zamówienia codziennie z wyłączeniem dni wolnych od nauki np. wakacje, ferie, święta itd. Dowożeniem objętych jest około 222 uczniów, jest to wartość zmienna. W dzienny przebieg kilometrów nie są wliczone dojazdy z siedziby wykonawcy/przewoźnika do miejsca rozpoczęcia kursu oraz z miejsca zakończenia kursu do bazy. Stanowi to koszt własny wykonawcy i należy to uwzględnić w stawce za 1 km trasy

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art.
255 pkt 3 us tawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W postępowaniu w wymaganym term inie wpłynęły 2 oferty. Oferta nr 2 z najniższą ceną wynosi 435 306, 96 zł brutto . Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
kwotę brutto 320 000 , 00 zł. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym na mocy art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435306,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441936,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.