eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JózefówMobilność dla wszystkich- zakup autobusu dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Józefowie



Ogłoszenie z dnia 2025-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Mobilność dla wszystkich- zakup autobusu dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Józefowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Józefów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 37

1.5.2.) Miejscowość: Józefów

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-460

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jozefow@ejozefow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ejozefow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-971606ec-2b11-4db4-bff6-94e3897aa49f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Mobilność dla wszystkich- zakup autobusu dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Józefowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-971606ec-2b11-4db4-bff6-94e3897aa49f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00504841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00093212/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Mobilność dla wszystkich- zakup autobusu dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Józefowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452427

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.21.2025.RC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis parametru Określenie parametru wymaganego przez
Zamawiającego
1. Rodzaj pojazdu Autobus
2. Rok produkcji 2024, 2025
3. Homologacja Pojazd zabudowany przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych lub homologacja auta bazowego
z badaniem technicznym potwierdzającym przystosowanie pojazdu do przewozu 19 osób + miejsce dla kierowcy, z
przystosowaniem pojazdu do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim. Wejście do przedziału pasażerskiego prawymi
drzwiami od kierowcy, rezygnacja z drzwi przesuwnych
4. Rozstaw osi min. 4000mm – max 4600mm
5. Ilość miejsc dla pasażerów 19
6. Ilość miejsc dla osób
inwalidzkich na wózkach 1
7. Dopuszczalne kolory Szary, biały,
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00451937 z dnia 2025-10-01
2025-10-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Silnik
8. Pojemność Min. 1900 cm3 Max. 2500 cm3
9. Moc Min. 160 KM
10. Rodzaj paliwa Olej napędowy
11. Napęd Na tylne koła
12. Zużycie energii, emisja dwutlenku węgla i Zgodny z Normą Euro 5 (minimum)
emisje zanieczyszczeń : tlenków azotu, cząsteczek stałych oraz węglowodorów
13. Zbiornik paliwa min. 70l
Wnętrze/Zabudowa typu autobus
Przestrzeń pasażerska
14. Fotele dla pasażerów ze zintegrowanymi zagłówkami, uchylane z pasem bezpieczeństwa 3-puntkowym, miękkie
tapicerowane. Mocowane na listwach ułatwiających demontaż, przesuw foteli. wymagane
15. Wykładzina antypoślizgowa na podłodze wymagane
16. Przystosowanie miejsc siedzących (z tyłu pojazdu) do łatwego demontażu (w przypadku przewozu osób na wózku
inwalidzkim) wymagane
17. Wybijaki szyb samochodowych, zamontowane na ścianach bocznych + oznaczenie wyjść awaryjnych, wymagane
18. Wieszaki ubraniowe na słupkach bocznych wymagane
19. Tapicerka całego pojazdu z izolacją termiczną pianką PU, sztywna podsufitka z eko-skóry kolor szary, słupki i tapicerka
wykonane z eko-skóry koloru szarego wymagane
20. Poręcz zabezpieczająca przy drzwiach wejściowych po prawej i lewej stronie wymagane
21. Dodatkowa poręcz przy półkach bagażowych wymagane
22. Półka nad przednią szybą wymagane
23. Dodatkowa gaśnica wymagane
24. Obniżony stopień wejścia (wejście przednie) wymagane
25. Wypłaszczenie podłogi wymagane
26. Stanowiska wózków inwalidzkich z windą:
Winda z napędem hydraulicznym, z udźwigiem do 400 kg, winda powinna wytrzymywać co najmniej kilkanaście tysięcy cykli
pracy, 30 cykli składania i rozkładania na godzinę, winda ma możliwość obrócenia platformy, Winda wyposażona jest w
automatyczne klapy najazdowe. osoba niepełnosprawna powinna mieć możliwość uchwycenia specjalnego uchwytu
podczas wjeżdżania do samochodu, aby uzyskać większą stabilność; lub najazdy
27. Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu pojazdu symbolem osoby niepełnosprawne wymagane
28. Wentylator wyciągowy wymagane
29. Szyberdach mechaniczny (wyjście awaryjne) wymagane
30. Dodatkowe oświetlenie - przedziału pasażerskiego, lampki przystosowane do jazdy nocnej, oświetlenie przy stopniu
bocznym – wejściowym. Wszystko oświetlenie LED. wymagane
Skrzynia biegów
31. Skrzynia biegów Manualna, min. 6 biegowa / automatyczna
Układ hamulcowy i jezdny
32. Układ hamulcowy zgodnie z
obowiązującymi przepisami w tym zakresie do przewozu osób niepełnosprawnych wymagane
33. Hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi
Hamulec postojowy
Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych
Układ hamulcowy z systemem ABS, ESP, ASR i EBV lub równoważny
Asystent hamowania lub równoważny
wymagane
34. Koła tylne tzw. bliźniacze wymagane
35. Wzmocnione zawieszenie wymagane
36. Koła w rozmiarze min. 17 cali wymagane
Układ kierowniczy
36. Wspomaganie układu kierowniczego wymagane
37. Blokada koła kierownicy wymagane
Ogumienie
38. 2 kpl. felg stalowych wraz z oponami zimowymi i letnimi wymagane
39. Koło zapasowe pełnowymiarowe z kluczem do wymiany kół szt. 1 wymagane
Okna i drzwi
40. Szyby w przestrzeni pasażerskiej przyciemnione, termoizolacyjne wymagane
41. Drzwi od strony kierowcy wymagane
42. Drzwi dla pasażerów przednie zamykane automatycznie przez kierowcę. Wejście do wymagane
autobusu prawymi przednimi drzwiami z obniżonym wejściem.
43. Drzwi tylne – drzwi dwuskrzydłowe (na wózek) wymagane
44. Kieszeń siatkowa w drzwiach dwuskrzydłowych wymagane
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00451937 z dnia 2025-10-01
2025-10-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
45. Szyby otwierane elektrycznie w drzwiach przednich wymagane
Pozostałe
46. Poduszka powietrzna – kierowcy wymagane
47. Immobilizer wymagane
48. Klimatyzacja dachowa z rozprowadzeniem w półkach w przestrzeni pasażerskiej. Moc chłodnicza min. 8 kW wymagane
49. Półki bagażowe – 2 rzędy wymagane
50. Alarm antywłamaniowy wymagane
51. Fotel kierowcy z regulacją wysokości z podłokietnikiem wymagane
52. Lusterka zewnętrzne sterowane i ogrzewane elektrycznie wymagane
53. Podgrzewana szyba przednia wymagane
54. Lusterko wsteczne wewnętrzne wymagane
55. Radio z odtwarzaczem płyt CD i formatu MP3 ze wzmacniaczem oraz nagłośnieniem w przestrzeni pasażerskiej,
wymagane
56. Nagłośnienie części pasażerskiej minimum dwa głośniki , wzmacniacz i mikrofon wymagane
57. Gaśnica samochodowa o wadze dostosowanej do oferowanego modelu samochodu (zamontowana) wymagane
58. Apteczka pierwszej pomocy z wyposażeniem (zamontowana) wymagane
59. Tachograf cyfrowy wymagane
60. Trójkąt, klin pod koła wymagane
61. Podnośnik hydrauliczny wymagane
62. Asystent ruszania wymagane
63. Dodatkowe ogrzewanie postojowe niezależne od pracy silnika o mocy min. 3,5kW wymagane
64. Zestaw DVD z możliwością wyświetlania filmów dla pasażerów i ekranem min. LCD 17” wymagane
65. Prędkościomierz ze skalą w km wymagane
Wykonawca udziela gwarancji
66. Okres gwarancji – minimum 2 lata na podzespoły mechaniczne i elektroniczne bez limitu kilometrów wymagane
67. Okres gwarancji - 3 lata na powłokę lakierniczą wymagane
68. Okres gwarancji- 12 lat na perforację nadwozia wymagane

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488310,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK IMPORT – EXPORT WYNAJEM Sp. z.o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 701-10-20-346

7.3.3) Ulica: Żurawia

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-680

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.